Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Voi sairasmieli asua terveessä ruumiissa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Voi sairasmieli asua terveessä ruumiissa.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

^Missäs sitten riemumieli?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen.
Päh, ehämmä sanonut ettei sitä voisi löytyä, vaan pikemminkin koetin ei-niin-hienovaraisesti antaa ymmärtää varsinaisesti niin väittämättä, että itse muka olisin erityisen hämmästyttävän oiva esimerkki tällaisesta uomo universalesta, joka ah-niin-harvinaista harvinaista keskitietä uljaana kulkee! Pieleen meni tämäkin itsekorostusyritys!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen.
Päh, ehämmä sanonut ettei sitä voisi löytyä, vaan pikemminkin koetin ei-niin-hienovaraisesti antaa ymmärtää varsinaisesti niin väittämättä, että itse muka olisin erityisen hämmästyttävän oiva esimerkki tällaisesta uomo universalesta, joka ah-niin-harvinaista harvinaista keskitietä uljaana kulkee! Pieleen meni tämäkin itsekorostusyritys!
:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti: :pics:
Väärä viesti! Sun varmaan piti postata tämä hymiö tuonne.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minusta seksuaalista- ja ikäsyrjintää on kaikki sellainen, jossa minua ei pidetä kaikenlaisien hottisten mielestä täydellisenä miehenä.

Näin olen asian järkeillyt. :)
Ilmankos olet aina niin sorsitun oloinen.
Universaali disclaimer.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:^Missäs sitten riemumieli?
Vastaus löytynee, kun syötät kaikki riemumielen postaukset siihen ohjelmaan joka laskee niissä useimmin esiintynet sanat. Spesifi fyysinen lokaatio, joka tuskin tulee kenellekään yllätyksenä. :tymä:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Ei takuuvarmasti huomannut, olin sen verran piilossa - tai jos huomasi niin siinä vaiheessa kun oli jo pois menossa. Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata :D
^ Oe noes. Ahdistelua.

Vaihda sukupuolet ja saat aikaiseksi kohta Iltalehti-uutisen :)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei takuuvarmasti huomannut, olin sen verran piilossa - tai jos huomasi niin siinä vaiheessa kun oli jo pois menossa. Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata :D
^ Oe noes. Ahdistelua.

Vaihda sukupuolet ja saat aikaiseksi kohta Iltalehti-uutisen :)
En tullut ajatelleeksi, mutta kyllähän tuossa kerrotun perusteella tuommoinen vaara on..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos poika pelästyy tissejä, se on pojan oma vika.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos poika pelästyy tissejä, se on pojan oma vika.
No ei se aivan noin yksinkertaista ole. Jos ajatellaan, että kesäharjoittelija olisi 18v tyttö ja vanhempi kollega olisi mies, niin ajattelisitko automaattisesti samoin? Ja nythän on kyse tästä; "Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata"

En minä tässä ole Suvista käräjille viemässä. Mietin vain näitä rooleja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: En minä tässä ole Suvista käräjille viemässä. Mietin vain näitä rooleja.
Mun mielestä näitä on hyvä miettiä! Mulla vakiintui jossain kohtaa esimiehenä toimiessa tavaksi puhua meidän Helsingin toimiston työntekijöistä "helsinginpoikina". Ovat ehkä 2-3 vuotta nuorempia kuin minä. Sitten tajusin, että suurena (työelämässä tapahtuvan) tytöttelyn vastustajana teen ihan tasan samaa. Pyysin anteeksi ja lopetin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
Onko nyt lukihäiriö iskenyt? Pyydän lukemaan 27.06.2013 8:46 viestini uudelleen.

Puhe ei ole pukukaappikeissistä vaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.06.2013 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaipaisin pientä työpaikka-ahdistelua. Tosin ensin pitäisi vaihtaa työpaikkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tässä ole varaa olla turhan nirso.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
Onko nyt lukihäiriö iskenyt? Pyydän lukemaan 27.06.2013 8:46 viestini uudelleen.

Puhe ei ole pukukaappikeissistä vaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.
Onko itselläsi, lälläslää nönnönnöö. Suvinen ei maininnut viesteissään kiusanneensa tässä keississä poikaa, vaan kyseessä oli sattuma kohtaaminen. En vaan näe suviskan viesteissä seksuaalista häirintää, en millään. Puhun siis tästä keissistä, itse taisit puhua yleisellä tasolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Puhun siis tästä keissistä, itse taisit puhua yleisellä tasolla.
Juuri näin. Ei kait kukaan voi väittää, että pukukaapilla tapahtuva vaatteiden vaihto olisi häirintää. Pojan oma vika, jos rynnii sinne koputtamatta. Kyse oli tosiaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käskystä!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ajatellut sortua perttimäisyyksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun mies ahdistelee, se on miehen vika. Kun nainen ahdistelee, se on miehen vika. Ihme paskaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait kukaan voi väittää, että pukukaapilla tapahtuva vaatteiden vaihto olisi häirintää.
eh? Häirintää ja häirintää, mutta kyllä mä vähän moraalisesti kyseenalaisena pitäisin, jos Gattaca työllistymiskurssinsa pukuhuoneessa menisi salaa pimeään nurkkaan hiljaisesti katselemaan kun nuoret tytöt tulevat samaan tilaan pahaa aavistamatta vaihtamaan vaatteitaan sen sijaan, että hienotunteisesti vaikka yskäisisi ilmoittaakseen läsnäolonsa.

Disclaimer: En usko, että Suvinen on oikeasti tehnyt mitään moitittavaa, ja lisäksi pidän yleisesti ottaen hyvin epäonnistuneita näitä mukaoivaltavia juttuja, joissa kysytään, että mitäs jos jossain tilanteessa sukupuolet olisivatkin olleet toisinpäin - koko häirintäjutun ydin kun on nimenomaan siinä, että yhteiskunnallisessa valtarakenteessa, historiassa ja merkityskentässä tilanne nimenomaan ei ole sukupuolten suhteen symmetrinen, joten sukupuolten päittäin vaihtaminen jossain tilanteessa nimenomaan ei tuota vertailukelpoista analogiaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: koko häirintäjutun ydin kun on nimenomaan siinä, että yhteiskunnallisessa valtarakenteessa, historiassa ja merkityskentässä tilanne nimenomaan ei ole sukupuolten suhteen symmetrinen, joten sukupuolten päittäin vaihtaminen jossain tilanteessa nimenomaan ei tuota vertailukelpoista analogiaa.
Turha tässä(kään) on vedota neekeriorjuuteen ja orjalaivojen tervaan. Nyt on nyt ja joskus oli joskus. Mun mielestäni lain tulee olla sukupuolineutraali.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.