Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mielenkiintoista. Ei mun teekuppini, mutta kun kaikki tietävät, missä mennään, niin mikäs siinä.

Minkälaiset sun tunteet neitiä kohtaan ovat?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mielenkiintoista. Ei mun teekuppini, mutta kun kaikki tietävät, missä mennään, niin mikäs siinä.

Minkälaiset sun tunteet neitiä kohtaan ovat?

No, Neiti on auttanut mua paljon parantumisessa ja itsensä korjaamisessa kun oli aika säpäleinä burnoutin, parisuhteen hajoamisen yms päälle, joten tuosta tuesta pidän häntä suuressa arvossa. Samanlainen ADHD kohteltaja mitä itsekkin, mutta hiukan erillaisella taitopaketilla mitä itse. Mutta, ekaa kertaa aikoihin voi sanoa viettävänsä aikaa hyvin samanlaisen ihmisen kanssa mitä itse on. Neidillä on samoja mielenkiinnon ja harrastuksen kohteita, ja tosin katsellaan maailmaa vähän samalla tavalla vinksalla olevien lasien lävitse.

Tuntuu että se ihminen on samalla tavalla viallinen mitä itse, jonka takia meidän yhteistoiminta on ollut tosi vaivattoman saumatonta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mutta onko sulla romanttisia ajatuksia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mutta onko sulla romanttisia ajatuksia?
On toki, suhtaudun neitiin tyttöystävänä kun hän on läsnä. Kun ollaan samaan aikaan kaikki osapuolet mestoilla, niin meidän miesten välillä on tietynlainen äänetön herrasmies-sopimus käytöksen osalta. Tuo on tullut ihan itsestään, ei ole sovittu mitään käytöstapoja mitä seurataan.

Mutta kyllä pidän neidistä romanttisessa mielessä, ja asioista puhutaan siihen sävyyn, ettei heti olla muuttamassa mitään. Tottakai tällaiset tilanteet aina elää, mutta nyt tilanne on löytänyt muotonsa missä se tuntuu toimivan niin, että jokainen osapuoli on tyytyväinen, eikä tunne itseään syrjityksi. Seksiä on tarpeeksi ja se on loistavaa ,ja jos se ei riitä mitä minulle nyt tulee , niin voin aina hakea lisää parhaaksi katsomastani paikasta, kunhan suojaus on kunnossa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nuo romanttiset ajatukset kuvaamasi kaltaisessa järjerjestelyssä ovat yhdistelmä, jonka luulisi olevan vaikea.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Nuo romanttiset ajatukset kuvaamasi kaltaisessa järjerjestelyssä ovat yhdistelmä, jonka luulisi olevan vaikea.
Mä kuvittelisin tilanteen olevan hyvä väliaikaisena ratkaisuna. Jossain vaiheessa moni kaipaa pysyvyyttä ja mahdollisuutta suunnitella tulevaisuuttaan paremmin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että tuollaiset tilanteet elää ihan luonnostaankin. Jos joku kiintymyssuhde vahvistuu muiden edelle, niin eiköhän ne extrat ala vähitellen tipahtamaan pois kuvioista. Ainakaan itsellä näin pian eron jälkeen ei ole mitään kapasiteettia tulevaisuuden suunnitteluun, ainakaan minkään jaetun sellaisen. Jonkinlainen arjen jakaminen itselle sopivissa määrin on kuitenkin ihan kivaa ja pitää mielen ja kropan tyytyväisenä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:Nuo romanttiset ajatukset kuvaamasi kaltaisessa järjerjestelyssä ovat yhdistelmä, jonka luulisi olevan vaikea.
Kenen osalta vaikeaa? Neidin, koska antaa rakkautta monelle miehelle? Vai mulle, koska neidillä on muitakin ihmisiä joista välittää suuresti?

Opetan sulle Dave sanan, jota ei suomenkielessä oikein ole, ja joka on se mikä mahdollistaa tämän toiminnan itselleni ja mikä on laajentanut paljon tajuntaa kun tuota opin kokemaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Compersion

Compersion is an empathetic state of happiness and joy experienced when another individual experiences happiness and joy. It is sometimes identified with parents' pride in their children's accomplishments or one's own excitement for friends' and others' successes. It is commonly used to describe when a person experiences positive feelings when a lover is enjoying another relationship. It is an opposite of jealousy.

Minun tapauksessa, se oikeasti tarkoittaa sitä että saan nautintoa ja riemua kun tiedän että minulle tärkeä ihminen saa nautintoa ja riemua jostain, tässä tapauksessa muista ihmisistä jotka on hänelle tärkeitä. Se, että tiedän neidin harrastaneen hyvää seksiä herra A:n kanssa, tai käyneen katsomassa hauskaa teatteria Herra B:n kanssa, ei ole minulta mitenkään pois, vaan itseasiassa minulle päin. Miksi se minua haittaisi että minulle tärkeälle ihmisellä on kivaa ja hauskaa ja nauttii elämästä?

Nykyinen itsetuntoni myös mahdollistaa sen, etten koe kilpailevani mistään, jos neiti katsoo etten minä ole riittävä jossain vaiheessa, niin sitten niin käyköön. Se on sen ajan murhe sitten, mutta se mitä olen saanut nyt jo irti tästä jutusta, on sen kaiken tulevan arvoista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:

Opetan sulle Dave sanan, jota ei suomenkielessä oikein ole, ja joka on se mikä mahdollistaa tämän toiminnan itselleni ja mikä on laajentanut paljon tajuntaa kun tuota opin kokemaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Compersion
Kyllä suomen kielessä on yleisesti käytössä ilmaus "olla iloinen jonkun toisen puolesta".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Hämis. Mun tarkoitus ei ole vähimmässäkään väärin kritisoida tai moralisoida tilannettanne. Yritin vain sanoa, että mulle toi olisi vaikeaa ja yleisesti ottaen se varmaan on vaikeaa monelle muullekin, koska kyseinen tilanne lienee kohtuullisen harvinainen.

Mutta niille joille se sopii ongelmitta, niin hieno homma!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Hämis. Mun tarkoitus ei ole vähimmässäkään väärin kritisoida tai moralisoida tilannettanne. Yritin vain sanoa, että mulle toi olisi vaikeaa ja yleisesti ottaen se varmaan on vaikeaa monelle muullekin, koska kyseinen tilanne lienee kohtuullisen harvinainen.

Mutta niille joille se sopii ongelmitta, niin hieno homma!
Pahoitteluni vilpittömästi jos replyssäni oli joku sävy. Kirjoitin tuon kiireesti sorvauksen lomassa, joten sanamuodot voivat olla kummia. En tosiaan ottanut mitenkään kritiikkinä tai muuna, ja todellakin tiedostan että tällainen ratkaisu ei ole kaikille, tai se helpoin varmastikkaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:

Opetan sulle Dave sanan, jota ei suomenkielessä oikein ole, ja joka on se mikä mahdollistaa tämän toiminnan itselleni ja mikä on laajentanut paljon tajuntaa kun tuota opin kokemaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Compersion
Kyllä suomen kielessä on yleisesti käytössä ilmaus "olla iloinen jonkun toisen puolesta".
On meillä tuollainen sanajoukkio, mutta mitä tarkoitin, oli että suomenkielessä ei ole yhtä kuvaavaa sanaa tuolle. Vai osaatko sanoa yhdellä sanalla mustasukkaisuuden vastakohdan? Joku tarjosi välinpitämättömyyttä, mutta mielestäni se kertoo taas enemmän ihmisestä joka tuon sanoo kuin mistään muusta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:

Opetan sulle Dave sanan, jota ei suomenkielessä oikein ole, ja joka on se mikä mahdollistaa tämän toiminnan itselleni ja mikä on laajentanut paljon tajuntaa kun tuota opin kokemaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Compersion
Kyllä suomen kielessä on yleisesti käytössä ilmaus "olla iloinen jonkun toisen puolesta".
On meillä tuollainen sanajoukkio, mutta mitä tarkoitin, oli että suomenkielessä ei ole yhtä kuvaavaa sanaa tuolle. Vai osaatko sanoa yhdellä sanalla mustasukkaisuuden vastakohdan? Joku tarjosi välinpitämättömyyttä, mutta mielestäni se kertoo taas enemmän ihmisestä joka tuon sanoo kuin mistään muusta.
Ei oo yhtä sanaa joo. Mutta itse käsite on yleisesti käytössä. Ei toki päivän epistolan asiayhteydessä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

On se vaan kiva, että joku muukin välillä hehkuttelee elämän ihanuutta. Ihan kauheesti vaan onnitteluja, ryhmähalia, jne Hämikselle. Koita vaan jatkossakin nauttia elämästä. On kuulemma ihmisen parasta aikaa se.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:On se vaan kiva, että joku muukin välillä hehkuttelee elämän ihanuutta. Ihan kauheesti vaan onnitteluja, ryhmähalia, jne Hämikselle. Koita vaan jatkossakin nauttia elämästä. On kuulemma ihmisen parasta aikaa se.
Ei voi mitää, mutta ryhmähalin kohdalla repesin.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

McJanne kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:On se vaan kiva, että joku muukin välillä hehkuttelee elämän ihanuutta. Ihan kauheesti vaan onnitteluja, ryhmähalia, jne Hämikselle. Koita vaan jatkossakin nauttia elämästä. On kuulemma ihmisen parasta aikaa se.
Ei voi mitää, mutta ryhmähalin kohdalla repesin. Hyvää Hämärille kuitenkin!
Haha :D Kiitos kannustuksesta!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mulla on sellainen käsitys, että polyamoriat päätyvät liki takuuvarmasti jonkun kyyneliin, mutta hei - niin päättyy aika iso kahdenkinvälisistä suhteista. Jos homma on henkisellä puolella itselle ok, mikäs siinä, mutta syvempään kiintymiseen liittyvät riskit ovat kyllä sitten aika isot ja mua mietityttäisi jatkuvasti tautiriski.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että polyamoriat päätyvät liki takuuvarmasti jonkun kyyneliin, mutta hei - niin päättyy aika iso kahdenkinvälisistä suhteista. Jos homma on henkisellä puolella itselle ok, mikäs siinä, mutta syvempään kiintymiseen liittyvät riskit ovat kyllä sitten aika isot ja mua mietityttäisi jatkuvasti tautiriski.
Tuossa tauti-asiassa ollaan aika kovalla linjalla: Kaikki on testattu, ja jos peuhataan kuvion ulkopuolella, kumin kanssa aina ja siitä kerrotaan heti toisille. Neiti on itse todella, todella tarkka tuon asian kanssa, että testeihin mennään jos mitään epäilystä on että kumi on pettänyt tms.

Jonku kyyneliin tilanne voi päättyä, mutta edellinen normaali parisuhde päättyi semmoiseen sotkuun, ettei paljoa suoraan sanottuna pelota enää :D En jaksa stressata, jos minut syrjäytetään, niin olkoon sitten niin. Omalla tavalla mielenkiintoista juuri on, että tuleeko neiti silti mun luo vai ei. Riitänkö minä oikeasti minuna, kun voi sanoa varmasti että ei ole kyse siitä että joku tyytyy johonkin.

Kävi miten kävi, diggaan hitosti!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Haemaeraemies kirjoitti:...
Täytyy olla kyllä tosi hottis pirkko sekä älyllisesti että fyysisesti jotta pystyy ton stuntin vetämään puhtain paperein (no pun intended) läpi! Oisko kuvaa?!?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:...
Täytyy olla kyllä tosi hottis pirkko sekä älyllisesti että fyysisesti jotta pystyy ton stuntin vetämään puhtain paperein (no pun intended) läpi! Oisko kuvaa?!?
Oisko numeroa :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

MrM kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:...
Täytyy olla kyllä tosi hottis pirkko sekä älyllisesti että fyysisesti jotta pystyy ton stuntin vetämään puhtain paperein (no pun intended) läpi! Oisko kuvaa?!?
Älykäs kyllä, erittäin hyvä ihmisten kanssa, omaa laajan intressi-piirin ja on fyysisesti hyvässä kunnossa kiitos lukuisten harrastusten. Petipuuhissa tämä järjestely ei ole vielä aiheuttanut mitään valitettavaa, aina on irronnut kun mieli on tehnyt. :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Haemaeraemies kirjoitti:Petipuuhissa tämä järjestely ei ole vielä aiheuttanut mitään valitettavaa, aina on irronnut kun mieli on tehnyt. :P
Mä luulen että se vaan tähtää siihen, että sille ois kohta vakituista kaksykköstä luvassa!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kottarainen kirjoitti:Mulle ei oikein avaudu miten tuollainen polyamorinen suhde eroaa edukseen huomattavasti perinteikkäämmästä friends with benefits -suhteesta, jos osapuolet eivät kuitenkaan jaa asumustaan keskenään.

Tuomiota en langeta, päinvastoin, minusta on kivaa kun toisilla on kliffaa. Samantyyliset epäilykset kuitenkin kuin SH:lla, en lähtisi tohon koska odotukset on kai lähtökohtaisesti korkeammalla kuin fb-suhteessa, ja omalla kohdalla ajattelisin, että voisi kirpaista helposti syömmeen tai olla kohta kuppa koko porukalla.

Myönnän kuitenkin että olen joskus aikoinaan yön pimeinä tunteina harkinnut ryhmistyyppistä ratkaisua. Alkoholilla oli osuutta siihen, että edes mietin toteuttamista, silti riskit oman suhteen kannalta tuntuivat liian isoilta hetken huvista. Ihmisillä kun on taipumusta kaiken maailman tunteisiin, vaikka muuta tietoisesti päättäisikin. Jos olisi mahdollisuus deletoida tapahtumat kaikkien muistista aamulla, ja jatkaa suhteita kaikkiin osapuoliin kuten ennenkin, niin todennäköisesti olisin jo menettänyt ryhmisneitsyyteni.
FwB-suhteessa ei yleensä ole juurikaan tunnetta mukana, toisin kuin tässä. Kyllä mä melkein lasken että neiti meillä asuu kun puolet viikosta on yötä, ja muutenkin sisustaa / suunnitelee asuntoa sillä silmällä että aikoo siellä olla.

En tiedä luenko väärin, vai selitinkö huonosti, vai puhutko eri asiasta viimeisessä kappaleessa, mutta kimppakivan kanssa tällä ei ole yhtään mitään tekemistä :P Kuten mainitsin aiemmin, jos kaikki 3 miestä ovat paikalla, keskenämme vallitsee herrasmies sopimus ja kaikki käyttyvät diskreetisti. Kuten olen jo aiemmin toistanut, itselleni tämä on mahtava järjestely juuri nyt, ja mitä tuosta puhuttu on, niin muutkin osapuolet ovat tyytyväisiä tilanteeseen, ottaen huomioon myös että minun kuvaan tulo uudelleen lämmitti jo melkein kuolleen parisuhteenkin, tosin toimimaan polyamorisella tasolla.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Haemaeraemies kirjoitti:ottaen huomioon myös että minun kuvaan tulo uudelleen lämmitti jo melkein kuolleen parisuhteenkin, tosin toimimaan polyamorisella tasolla.
:think:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

MrM kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:ottaen huomioon myös että minun kuvaan tulo uudelleen lämmitti jo melkein kuolleen parisuhteenkin, tosin toimimaan polyamorisella tasolla.
:think:
Niin, no yksi tässä kuviossa on neidin exä, joka sitten kiinnostui neidistä uudellee kun tajusi että on muitakin joita kiinnostaa. Ja neiti edelleen pitää hänestä, ja asuu samassa kommuunissa, niin taisi käydä niin että tämä järjestely elvytti myös vanhaa, joskin uusilla säännöillä. Oli mielenkiintoista viettää viikonloppu juhlissa niin että kaikki tämän kuvion osapuolet on paikalla, ja vielä psykedeeleissä. Eikä kukaan ottanut ahdistuksia, ei ollut mitään skismoja tai muuta, joten arvelisin että osapuolet on tasoissa asian kanssa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.