Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti: Oon vähän miettinyt että onkohan se niin, että jos mieheä pukkaa ovista ja ikkunoista, ketään heistä (tai peräti niistä) on vaikeaa nähdä mitenkään kovinkaan erityisenä?
Pakko tunnustaa, että olen miettinyt joskus samaa.
Viimeksi muokannut Lucy, 11.11.2008 22:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Duck kirjoitti: Oon vähän miettinyt..
Kun tolla manalan "naistensankariksi yhdessä yössä" -koulutuksella ei näytä olevan tuloksia, niin mitä jos pyytäisit Joudenia personal trainerikses?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lucy kirjoitti:Pakko tunnustaa, että olen miettinyt joskus samaa.
No sitten toinen kysymys, joka on se että mikä sinua ajaa muuttamaan kauas pois? Vaihtelunhalu, vaiko jonkin taakse jättäminen?
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti: No sitten toinen kysymys, joka on se että mikä sinua ajaa muuttamaan kauas pois? Vaihtelunhalu, vaiko jonkin taakse jättäminen?
Puhdas vaihtelunhalu. These boots are made for walking etc..
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

masa kirjoitti:
Duck kirjoitti:Oon vähän miettinyt..
Kun tolla manalan "naistensankariksi yhdessä yössä" -koulutuksella ei näytä olevan tuloksia, niin mitä jos pyytäisit Joudenia personal trainerikses?
This monkey's too cheeky for me. En edes tajua vittuiluasi joten se menee nyt hukkaan ellet selitä.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Duck kirjoitti: This monkey's too cheeky for me. En edes tajua vittuiluasi joten se menee nyt hukkaan ellet selitä.

Ei mitään vittuilua vaan siinä missä Manala postaa sulle 20 sivua ohjeita miten toimia ja olla cool, Jouden veis sut vaan suoraan panemaan pystytisuja. Se olis paljon hauskempaa se vai mitä?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ No varmaan, mutta nyt sitten ihmettelen miten tuo oikein liittyy siihen viestiini jota lainasit?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lucy kirjoitti:Puhdas vaihtelunhalu.
Toi on parempi syy kuin pako. :)
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti: Toi on parempi syy kuin pako. :)
On ja täysin itsekkäistä syistä en halua mitään sellaista, joka tekisi lähdöstäni vaikeampaa :)
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Näh, tarpeeksi Erityinen mies raahautuisi perässäsi vaikka toiselle puolen maapalljoa jos olis tarvis. :)
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
Ei mitään vittuilua vaan siinä missä Manala postaa sulle 20 sivua ohjeita miten toimia ja olla cool, Jouden veis sut vaan suoraan panemaan pystytisuja. Se olis paljon hauskempaa se vai mitä?
Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
Lucy

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^^ Noh joo, totta tuokin. Pitäisi tosiaan olla Erityinen, että haluaisin raahata jonkun miehenpuolikkaan mukanani toiselle puolelle palloa :D
Tix

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
Duck kirjoitti: Oon vähän miettinyt..
Kun tolla manalan "naistensankariksi yhdessä yössä" -koulutuksella ei näytä olevan tuloksia, niin mitä jos pyytäisit Joudenia personal trainerikses?
Manala naistensankariussenseinä on kyl jo ajatuksena vähän samaa sorttia kuin Poikuus seksuaaliterapeuttina. Snadisti hupaisa. Niin on kyllä Joupokzmansikka-Ankkakin.

"On syyssää, mansikoita pakastaa ja joupokz munankeitin porisee. Lähettäiskö meille parantaa mun migreeniä, zäp?"

"Nyt narttu otat tätä mun rubiininpunaista imuria kovasta varresta kii ja pistät lykkien ees taas pitkin tota lattiaa."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti:"On syyssää, mansikoita pakastaa ja joupokz munankeitin porisee. Lähettäiskö meille parantaa mun migreeniä, zäp?"

"Nyt narttu otat tätä mun rubiininpunaista imuria kovasta varresta kii ja pistät lykkien ees taas pitkin tota lattiaa."
Repesin.

Mutta paheksun tuollaista palstapersoonien sekoittamista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
Siinä tulikin sitten todistettua, kumpi on todellinen jedimestari ja kumpi ainoastaan oppipoika...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Quinevere kirjoitti:Ai missä jonossa pääsin ohi? :D
No sen jonon jäseniä sun pitää tiedustella siltä mieheltäs. :)
Meillä on siis pituuseroa 32 cm.
Ihan niiku Elppiksellä ja Huniksella! (ainakin sen perusteella mitä Hunis brassaili puistomiitissä, se paikallaollut kotihomo halus nähdä pitääkö se paikkansa mutta Hunis ei suostunut menemään bajamajaan mitattavaksi)
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti: Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta, kun se tyhmemmille ilmeisesti oli jäänyt hieman epäselväksi. Ainoa joka täällä enää uskoo jouskan skoretuksiin lienee Tix, ymmärrettävistä syistä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Monsieur Manala kirjoitti:Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta, kun se tyhmemmille ilmeisesti oli jäänyt hieman epäselväksi. Ainoa joka täällä enää uskoo jouskan skoretuksiin lienee Tix, ymmärrettävistä syistä.
Ei kai!!11!1!1 Ja minä kun luulin, että on olemassa naisia (tai siis kaikki ovat), jotka antavat tuosta vaan asiaa sen kummemmin ajattelematta kunhan muistaa sanoa jou poks ja zäp.
Paras päivä ikinä.
Tix

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Monsieur Manala kirjoitti:
elco kirjoitti: Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta, kun se tyhmemmille ilmeisesti oli jäänyt hieman epäselväksi. Ainoa joka täällä enää uskoo jouskan skoretuksiin lienee Tix, ymmärrettävistä syistä.
Sekoitat lienee asioita. Se, että ei usko sinun skoretuksiisi, ymmärrettävistä syistä, ei tarkoita että uskoisi jonkun muun.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Quinevere kirjoitti:Meillä on siis pituuseroa 32 cm.

:shock:
*ajattelee 202 cm pitkää äijäkettä*

Ei helvetti :D
Quinevere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^No, me ollaan hassun näköisiä korkeintaan yhdessä :D

*hankkii korkeammat korkkarit*
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Siinä on teille pituuseroa:
http://naurunappula.com/z/398939

Kuva
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Monsieur Manala kirjoitti: Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta
Vaikka noin olisikin niin se panee sillä puolella prosentilla enemmän kuin me kaikki muut yhteensä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Meillä on siis pituuseroa 32 cm.

:shock:
*ajattelee 202 cm pitkää äijäkettä*

Ei helvetti :D
No mikäs ihme tuo nyt on? Entinen työkaverini oli (ja on kai edelleen) 207cm, ja mainitsi joskus (tietysti) autonsa jalkatiloista puhuessaan vaimonsa olevan 168cm.

Quineverehan on käsittääkseni jotain palttiarallaa 150cm, joten ei se nyt niin kauhealta kuulosta jos hänellä on 182cm pitkä mies.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Meillä on siis pituuseroa 32 cm.
:shock:
*ajattelee 202 cm pitkää äijäkettä*
Ei helvetti :D
No mikäs ihme tuo nyt on?
Enhän mä sitä ihmeeksi nimittänytkään, vaan ajattelin vastaavaa pituuseroa omalle kohdalleni. Ei kato nappais.
Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.
Oma olo olis epämukava. Samoin jos olis itseä lyhyempi tai vain ehkä sentin-pari pitempi äijä. Ei-vaan-nappaa.