Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.
Oma olo olis epämukava. Samoin jos olis itseä lyhyempi tai vain ehkä sentin-pari pitempi äijä. Ei-vaan-nappaa.
Siis ei saa olla lyhyempi, eikä vähän pidempi eikä liian pitkä? Ja sitten Ankalle vittuillaan, kun se haluaa isot tissit.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:
bliss kirjoitti: Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.
Oma olo olis epämukava. Samoin jos olis itseä lyhyempi tai vain ehkä sentin-pari pitempi äijä. Ei-vaan-nappaa.
Siis ei saa olla lyhyempi, eikä vähän pidempi eikä liian pitkä? Ja sitten Ankalle vittuillaan, kun se haluaa isot tissit.
Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla. :P
Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.

edit. 180-188 cm olis oikein hyvä pituus miehelle. Onhan siinä varaa vaikka kuinka :mrgreen:
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla. :P
Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?
Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Duck kirjoitti:Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?
Miehille ei mistään - naisille kaikesta. Ei ole reilua, ei.

Viimeisin hullutus on, että nyt ne vielä haluavat samaa palkkaakin kuin me.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
On se lihatiskillä roikkuminen varmasti kuitenkin hauskempaa puuhaa, kuin lukea monta sivua loukkaavia ja alentavia diagnooseja itsestään.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Duck kirjoitti:Siinä on teille pituuseroa:
http://naurunappula.com/z/398939
Tähän joku sukkelampi nettinörtti voisi kaivaa eilisistä TV-uutisista still-kuvan tiedotustilaisuudesta, jossa Vanhanen ja Putin seisoivat vierekkäin. Oli aika hauska, jos nyt näin ilmeisen traumatisoivaa teemaa haluaa pitää hauskana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Enhän mä sitä ihmeeksi nimittänytkään, vaan ajattelin vastaavaa pituuseroa omalle kohdalleni. Ei kato nappais.
Ei ollut tarkoitus arvostella kenenkään preferenssejä tms. Omat paino/pituus/tissi/munanpituus/karvaisuus-preferenssinsä itse kullakin on. Minä en pidä erityisen karvaisista ja pitkämunaisista naisista, noin niinku esimerkkinä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

masa kirjoitti:On se lihatiskillä roikkuminen varmasti kuitenkin hauskempaa puuhaa, kuin lukea monta sivua loukkaavia ja alentavia diagnooseja itsestään.
Kieltämättä. Tosin ei se lihatiskillä roikkuminenkaan kovin hauskaa ole, jos on huonossa vireessä. Sit se menee vaan nurkassa möksäämiseksi.
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:Minä en pidä erityisen karvaisista ja pitkämunaisista naisista, noin niinku esimerkkinä.
Mutta siis sähän hengaat keikauksen kanssa?!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Minä en pidä erityisen karvaisista ja pitkämunaisista naisista, noin niinku esimerkkinä.
Mutta siis sähän hengaat keikauksen kanssa?!
En, tiedä missä sekin nykyisin huitelee kun ei palstallakaan näy. Ystävä voin toki olla jopa yksisilmäisille gorillanaaraille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla. :P
Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?
Kumpiakohan tehdään enemmän? Villi arvaus: ____________

Duck kirjoitti:
Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?
Asiat ovat näköjään kuten ne luetaan. Vitutuksen tilakin saattaa olla melko...sanotaanko nyt suhteellista.
Sitäpaitsi. Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen, että pakkohan mun oli tarkoittaa juuri sinua, kun edellisessä lauseessa vetäisin sinua sivuavan vitsikkeen?
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:
Duck kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla. :P
Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?
Kumpiakohan tehdään enemmän? Villi arvaus: ____________

Duck kirjoitti:
Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?
Asiat ovat näköjään kuten ne luetaan. Vitutuksen tilakin saattaa olla melko...sanotaanko nyt suhteellista.
Sitäpaitsi. Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen, että pakkohan mun oli tarkoittaa juuri sinua, kun edellisessä lauseessa vetäisin sinua sivuavan vitsikkeen?
Jos Ankka joustaa kuppikoossa ja Bliss senteissä niin eikös teistä saisi aika hyvän parin? Wink, wink?

Nimetkää ensimmäinen lapsi elcoksi.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: Jos Ankka joustaa kuppikoossa ja Bliss senteissä niin eikös teistä saisi aika hyvän parin? Wink, wink?
Minen saatana halua mitään paria, enkä varsinkaan halua joustaa valikoinnissa. Seuraava loistava idea, kiitos.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hei, elco nyt vaan piruilee. Seuraava loistava idea = lisää piruilua. Eli varmaan kohta saat sitä mitä tilasitkin. :)
Bliss kirjoitti:Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen
Oon mie ennenki nähny epäsuoraa viestintää ja epäsuoria viittauksia. Höh.
Viimeksi muokannut Duck, 13.11.2008 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Minen saatana halua mitään paria, enkä varsinkaan halua joustaa valikoinnissa. Seuraava loistava idea, kiitos.
Osta "pata" netanttilasta?
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:Hei, elco nyt vaan piruilee. Seuraava loistava idea = lisää piruilua. Eli varmaan kohta saat sitä mitä tilasitkin. :)
Tämä palsta onkin ollut aika kuollut viime aikoina.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti: Osta "pata" netanttilasta?
Emmä viitti, kun aitoja saa tarvittaessa ilmaiseksi :P
Tarve vaan puttuu.
elco

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Duck kirjoitti:Eli varmaan kohta saat sitä mitä tilasitkin. :)
Mä oon liian pitkä.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Duck kirjoitti:Sit se menee vaan nurkassa möksäämiseksi.

Hyvä ystäni pokattiin joskus lähes sammuneesta tilasta nurkkasohvalle vetäytyneenä. Nyt sillä on saman, kauniin ja kerrassaan loistavan neitokaisen kanssa kaksi yhteistä lasta. Ystäväni ihmettele vieläkin että mitä helvettiä sen naisen päässä silloin liikkui..
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Aikkast hyvä tuuri, ettenkö sanoisi. Mutta pointtina tässä kai olikin se että se mies oli poissa kotoa, eikä kotona möksäämässä. Kotoa ei tule hakemaan kuin TV-lupatarkastajat ja jehovan todistajat. Mä kyllä teininä flirttasin yhden jehovantodistajatytön kanssa... :lol:
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tix kirjoitti:Sekoitat lienee asioita. Se, että ei usko sinun skoretuksiisi, ymmärrettävistä syistä, ei tarkoita että uskoisi jonkun muun.
Kun minä en täällä skoretuksiani listaile, ymmärrettävistä syistä, pistää hieman mietityttämään, minkälaisissa marttatätien kahvilusikankilistelyiltamissa niistä puhutaan.
Tix

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Monsieur Manala kirjoitti:
Tix kirjoitti:Sekoitat lienee asioita. Se, että ei usko sinun skoretuksiisi, ymmärrettävistä syistä, ei tarkoita että uskoisi jonkun muun.
Kun minä en täällä skoretuksiani listaile, ymmärrettävistä syistä, pistää hieman mietityttämään, minkälaisissa marttatätien kahvilusikankilistelyiltamissa niistä puhutaan.
Voi voi, nyt te tuuttu. Älä huoli, sinun skoretuksesi eivät kiinnosta ketään. Ymmärrettävistä syistä.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mua kyllä kiinnostaa kaikkien skoretukset. Voisitteko kertoa niistä vähän tässä ketjussa?
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Mua kyllä kiinnostaa kaikkien skoretukset. Voisitteko kertoa niistä vähän tässä ketjussa?
Nyt on ollu kyllä vähän hiljasempaa jo monta päivää.
Alisuorittava G

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:Nyt on ollu kyllä vähän hiljasempaa jo monta päivää.
Joo no mut muista taas mua kun natsaa.