Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Noni, tää selvästi tietää mitä on hakemassa.

http://naurunappula.com/z/447612
Huh, muovimattomiehen paluu.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Annetaan tälle ketjulle vähän sossupokeryyppyä, ehkä se lähtee taas käyntiin:

Exä soitteli perääni pari päivää peräkkäin, mutten vastannut (lapsellista?). Tekstiviesteillä teimme kuitenkin sovinnon. Vähän räiskähtäen päättyneestä taannoisesta puhelusta jäi hänelle - ja minullekin - paha mieli ja hän haluaisi jatkaa ystävänä, siinä missä minä haluaisin vain jättää kaiken taakseni. Ehkä pidämme yhteyttä taas myöhemmin, mutta nyt haluan pitää taukoa. Siis hänen suhteensa. Kiikari tutkailee horisonttia toki.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Noni, tää selvästi tietää mitä on hakemassa.

http://naurunappula.com/z/447612
Ei ihmekään että etsii japsinaista. Onko tuo kuvan äijjä tarkoituksella japanilaisen animehahmon näköinen korkeine poskipäineen, kaartuvine silmineen ja pystyhiuksineen? Mikä Pokemon tai Tamagotchi mahtaa olla kyseessä? Erikoishyökkäys lienee Fart +3.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
nastamuumio

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä tahtosin vaihteeks taas ihQ-pihQ-raksun oman poikkisfrenduliinin, mutten taida viittiä alkaa toimeen ettimisessä, kun varmaan ens viikolla en kumminkaan enää tahtois.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

nastamuumio kirjoitti:kun varmaan ens viikolla en kumminkaan enää tahtois.
No ota kertakäyttöinen sit. :D
nastamuumio

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Duck kirjoitti: No ota kertakäyttöinen sit. :D
Ei kun mä tahdon aitoa välittämistä ja molemminpuolista tukea harmaassa arjessa ja sanatonta yhteisymmärrystä ja ehkä kans kynttiläillallisia ja kaikkee vaaleenpunasta. Ja noita saadakseen viritelmä vaatis pitkien aikojen kypsyttelyä.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Tai sitten erittäin tehokasta aikataulua, jotta se onnistuu viikossa.

Pelimiehet™ onnistuvat toki antamaan tarkoitushakuisen illuusion kaikesta tuosta luettelemastasi jo yhdessä illassa, ehkä jopa vartissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:Annetaan tälle ketjulle vähän sossupokeryyppyä, ehkä se lähtee taas käyntiin:

Exä soitteli perääni pari päivää peräkkäin, mutten vastannut (lapsellista?). Tekstiviesteillä teimme kuitenkin sovinnon. Vähän räiskähtäen päättyneestä taannoisesta puhelusta jäi hänelle - ja minullekin - paha mieli ja hän haluaisi jatkaa ystävänä, siinä missä minä haluaisin vain jättää kaiken taakseni. Ehkä pidämme yhteyttä taas myöhemmin, mutta nyt haluan pitää taukoa. Siis hänen suhteensa. Kiikari tutkailee horisonttia toki.
Mä luulen että ei kannata kattella taakseen yhtään. No okei yhen naisen kanssa 10 vuotta toilailtuani, pystyn hänet pitämään ystävänä, en enää minään muuna. Lyhyemmät suhteeni ovat selkeästi lopullisesti poikki.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ketjun aloittaja kirjoitti:Tähän ketjuun voi pistää päivittäistä "panettaa", "tahtoo sutinaa"
Sitä just, taas panettaa ja tahtoo sutinaa, mutta taidanpa tänä aamuna perinteisesti kanavoida tämän energian urheiluun. Sillä on tosin tuntunut olevan yleensä vain panetusta pahentava vaikutus...
NuoriDaavid

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
Ketjun aloittaja kirjoitti:Tähän ketjuun voi pistää päivittäistä "panettaa", "tahtoo sutinaa"
Sitä just, taas panettaa ja tahtoo sutinaa, mutta taidanpa tänä aamuna perinteisesti kanavoida tämän energian urheiluun. Sillä on tosin tuntunut olevan yleensä vain panetusta pahentava vaikutus...
Jos minä olisin sinä, niin lähtisin illalla baariin. Panetukseen voisi löytyä apua.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos minä olisin sinä, niin lähtisin illalla baariin. Panetukseen voisi löytyä apua.
Päh, emmä oo ikinä onnistunu pokaamaan ketään baarista. Palaisin vain keskenäni kotiin laskuhumaladepiksessä.
NuoriDaavid

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos minä olisin sinä, niin lähtisin illalla baariin. Panetukseen voisi löytyä apua.
Päh, emmä oo ikinä onnistunu pokaamaan ketään baarista. Palaisin vain kotiin laskuhumaladepiksessä.
Jos se onnistuu multa niin se onnistuu sultakin. Olemme habitukseltamme hyvin samanlaisia. Ei tietenkään mitään illan kuningatarta, mutta what the heck, sama pillu se on eri pitimissä.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aa, mutta eihän se habituksesta ole kiinni, vaan spykolookiasta. Jos menee baariin säälittävissä "masentaa, panettaa, yhyy" -fiiliksissä niin eihän semmoiselle kiusallakaan herahda. :) Parempi tehdä jotain järkevämpää, esmes pelata räiskintäpeliä.
:kontrolli:

... ja tietty ihailla rakettien pauketta kämpän katolta.
NuoriDaavid

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:Aa, mutta eihän se habituksesta ole kiinni, vaan spykolookiasta. Jos menee baariin säälittävissä "masentaa, panettaa, yhyy" -fiiliksissä niin eihän semmoiselle kiusallakaan herahda. :)
No näinhän se on.

Itse suosin aikoinaan "we go my room" -meininkiä. Toimii kuin junan vessa. Edelleen disclaimer: ei illan kuningattariin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Duck kirjoitti:Aa, mutta eihän se habituksesta ole kiinni, vaan spykolookiasta. Jos menee baariin säälittävissä "masentaa, panettaa, yhyy" -fiiliksissä niin eihän semmoiselle kiusallakaan herahda. :)
No näinhän se on.

Itse suosin aikoinaan "we go my room" -meininkiä. Toimii kuin junan vessa. Edelleen disclaimer: ei illan kuningattariin.
Antaisit nyt toisen velloa ahdistuksessaan ja angstissaan rauhassa, jos sulla olis joku pilleri vaivaan niin sitten ellet ole psykoanalyytikko tai vastaava. :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niba kirjoitti:Antaisit nyt toisen velloa ahdistuksessaan ja angstissaan rauhassa
Näiii mulla mitään angstia ja ahistusta. Kuhan totesin.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Duck kirjoitti:Näiii mulla mitään angstia ja ahistusta.
No nyt kyllä on vähän. Nyt on semmoinen "ihon jano ei sammu, ja silti pitää mennä duuniin antamaan itsestään vähän lisää" -aamu. No, kai tääkin menee ohi. *huokaus* Käy kateeksi te jotka täällä hehkuttelette saantianne ja auvoanne. Ellei se sitten ole pelkkää kulissia.
Fcuk

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Duck kirjoitti:Käy kateeksi te jotka täällä hehkuttelette saantianne ja auvoanne. Ellei se sitten ole pelkkää kulissia.
Miten onnistun nykyään missaamaan tuollaiset, vaikka niitä juuri haenkin?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Fcuk kirjoitti:Miten onnistun nykyään missaamaan tuollaiset, vaikka niitä juuri haenkin?
No ei niitä kai ole nimpal kauhiasti ollut viime aikoina. Näen vain kärpäiset härkäisinä koska näkökulmani on värittynyt.
Fcuk

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Höh.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olin exän synttäribileissä, ja musta tuli exän nyxän ihan paras kaveri todistettuani miehuuteni kulauttamalla meksikolaisen matotequilan jonka hän oli itse tuonut sieltä asti (piti oikein käskystä laittaa mato kaikkien nähden kielen päälle ja purra, no olipas jännää, miten tää eroaa katkaravuista joita syödään harva se päivä?). Monilla tasoilla varsin terapeuttinen kokemus (siis se kohtaaminen, ei toi mato). Tein viisaasti kun tulin julkisilla enkä rajoittanut juomisiani. Selvänä tahi ne pari sallittua sidua juoneena tuskin olisin pystynyt samaan. Moni asia selvisi ja osa tuli myös puhuttua selviksi.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tiede: Miehen kiinnostus paistaa läpi

Kuinka hyvin sinä osaat tulkita oman ja vastakkaisen sukupuolen aikeet? Tällä testillä (15-20 minuuttia elämästäsi) voit testata. Minä osasin tulkita miehiä 70-prosenttisesti ja naisia 40-prosenttisesti. Miesten aikeet todellakin taitavat paistaa läpi....
NuoriDaavid

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ovulaatiovaiheessa saa paremmin tippejä


Ovulaatiovaiheessa 5 tunnin tipit 335$, kuukautisten aikaan $185.

Aika hyviin tuloihin sylitanssijana pääsee.
bedlam

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

40/30. Öh
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

70/70 eli oletan tämän menneen ihan hyvin :)
Me transmitte sursum, Caledoni!