Bhven kirjoitti: 10.05.2024 9:09
Vasemmistonuoret ovat sensuroineet itsensä. Kaupassa ei enää myydä palestiinalaishuiveja ja linkki vasemmistonuoret.fi/palestiina ei toimi.
Ohjautuu siis t-paita -sivulle nyt. Nimeltä mainitsematon yhteistyökumppani myy edelleen huiveja näemmä.
Osapuolet ovat varmasti kaukana toisistaan, ja bhvenin kaltaiset eivät varmasti auta siellä.
Turun sanomissa oli viime viikolla mielipidekirjoitus, jonka mukaan: Juutalaiselle valtiolle luvattiin aikoinaan nykyinen alue ja transjordania (eli Jordania.) Länsimaat pettivät sen sopimuksen.
Palestiinalaiset ovat taas "palestiinalaisia". Kaiken kohtuuden mukaan juutalaisille pitäisi antaa enemmän maata, koska arabeilla on jo monta valtiota.
Olen monta viikko ihmetellyt Rod Stewardin Da Ya Think I'm Sexy? sanoja.
Miksi mies sanoo " If you want my money and you think I'm sexy".
Olen ihmetellyt, miksi mies puhuu rahasta, kun biisi muuten on one night standista. Miksi rahaa? Eihän nainen ole prostituoitu.
Nyt viimein katsoin sanat, siinä lauletaankin
If you want my body and you think I'm sexy
Nyt tekee järkeä.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Olen pari kertaa bongannut auton, jonka kyljessä tyylitellyin kohokirjasimin pieni teksi "Laurin Settlement". Olen ihmetellyt, että mikähän kioski tuo on. Nyt taas bongasin ja nyt katsoin tarkemmin ja siinä lukeekin
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Kitinä on vanhempi kuin YouTube tai Facebook. Olisit aasi aikoinaan iponnut, voisit nyt asua omalla tyynenmeren saarella palvelijoiden keskellä!
En osaa tuosta sanoa, mutta tiesittekö, että sanoituksessa country boy oli alunperin negro boy, mutta päätettiin muuttaa, koska ajateltiin myyvän paremmin noin.
Homeboy65 kirjoitti: 23.12.2024 13:41
Chuck Berry teki usein "uusia" lauluja vain vaihtamalla sanoituksia. Sävellykset pysyivät samoina.
Juu. Juuri jouluaattona kuuntelin Spotifyn perinteisten joululaulujen listaa ja siellähän Chuck veti Johnny B goodia jollain joulusanoilla.
Varmaan olen jollain tasolla ollut tästä tietoinen (ehkä), mutta nyt vasta tajusin, että Muskin arvioitu varallisuus on noin kaksi kertaa Suomen julkisyhteisöjen (valtio+kunnat) velan suuruinen
Elon Musk is the wealthiest person in the world, with an estimated net worth of US$426 billion as of January 2025, according to the Bloomberg Billionaires Index, and $416 billion according to Forbes, primarily from his ownership stakes in Tesla, Inc. and SpaceX.
Tilastokeskuksen mukaan julkisyhteisöjen EDP-velka eli nimellishintainen sulautettu bruttovelka oli vuoden 2024 toisella neljänneksellä 219,3 miljardia euroa
Aika käsittämätöntä että joku voi self made olla noin rikas.
^
Järkyintä tuossa on, että SpaceX:n omistuksen kokokin on yli 100 miljardia. Yleensähän tuon luokan omaisuudet ovat peräisin yhdestä onnistuneesta firmasta. Kahden tuon kokoisen firman synnyttäminen on aika temppu.