Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Erityisesti uudehkoille käyttäjille, mutta toki vanhatkin voivat esitellä itseään haluamallaan tavoin. Suuri osa Kityläisistä tietää ja tuntee toisensa Cityvakkariutensa ajalta. Jos kuitenkin uutena eksyt tänne, kerro itsestäsi jotain - monia varmaan kiinnostaa esimerkiksi se, miten ja miksi päädyit foorumille. Sana on vapaa, tervetuloa kaikille Ylipitäjien puolesta.

Huom - pidetään tämä ketju pelkästään tähän tarkoitukseen varattuna. SIIS ihan oikeasti esittelyjä. Pelkälle läpänheitolle on tuhat muuta ketjua. Jos haluat muuttaa esittelyäsi, editoi vanhaa viestiäsi.
Viimeksi muokannut Tix, 10.09.2005 4:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Filovirus

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

22 vuotias naaras kanta. Useimmiten näyn Ebolana, jos vallattomaksi menen voi minut bongata myös Marburgina. Tartutan ainoastaan harvat ja valitut.

Lisätietoa minusta löytyy "kotisivuiltani";
http://www.hi.helsinki.fi/virus/zoo3.html
nypari

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

28 vee stud. Seuraa aikaansa ja harrastaa paljon urheilua. Ex nypd. Pienisuuri tuntematon - nolla Kity-miittiä.
1108

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sama paska minä.

Seurustelee ja voi hyvin. Älkää luulko liikoja, tästä kusipäästä ei aika ole vielä jättänyt. Päinvastoin.
Viimeksi muokannut 1108, 03.11.2005 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quarter

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Moi. Mä oon antsu. Ja mä oon Kityn ylläpidosta. Mä oon sinkku, 23 vuotias ja iha komeeki (kysykää vaiks melnaissilta, gee:ltä, vaolalta ja muilta ihQpihQuilta).

:P
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

RamsesAurinkoinen IIX :twisted: eli olen Aurinkokuningas :lol: 20v opiskelija stadista joka harrastaa "tosissaa" säbää, juoksuu ja raa´an raudan kesyttämistä :wink: ja kaikke muuta ei niin tosissaan!
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
tonttu8

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Mörö.
24-vuotias naispuolinen elukka. Huumorintajuinen ja herkkä, blondi typsykkä. Vaikuttaa tällä hetkellä Kuopion seudulla. Käy töissä ja "nörtteilee" koneen äärellä. Harrastaa näitten lisäksi punttista, niin ja tapaa kavereita.
Mukavuudenhaluinen. Seurustelee.
Viimeksi muokannut tonttu8, 03.11.2005 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

vm. 82 pissistelevä perheenäiti Helsingistä. Netissä roikkumisen lisäksi ehtii oikein hyvin hoivaamaan tämän vuotista tyttölasta ja kamujen koiria (nyt itse koirattomana ekan kerran koskaan), jakamaan pimppiä rakkaalle kihlatulleen, pimpin jakamisen ohella pusuttelemaan ja raksuttamaan tuota miestä, urheilemaan ja parantamaan niin itsensä kuin muidenkin päiviä pyrkien elämään positiivisesti ajattelevana muut huomioivana narttuna... Lisäväriä elämään tuo IFK, rrrromantik matkustelu, hyvä musiikki (poppis vaihtuu hevimpään mitä kauemmin täällä pallolla tallataan), perheen ja ystävien lisäksi elukat ja myös nettityypit. Ruoka ja roisit seksiläpät on hip-in-pop.

Saattaa äksyillä röökihimoissaan (nyt kuukausi polttamatta 10v. ylettömän sauhuttelun jälkeen)...

Olen oikein ihQ!!!!11 :p
Viimeksi muokannut Geetzu, 31.10.2005 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari eli erotuomari on se mustapaitainen kaveri, joka viheltelee satunnaisesti pilliinsä ja näyttää tärkeältä, ja jonka hävinnyt joukkue aina haukkuu ottelun jälkeen. Dumarin tärkeimmät ominaisuudet ovat tärkeilynhalu ja masokistinen luonne.

Naulan kantaan :wink:
lähde: http://www.cocks.fi/aapinen.htm
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Entisille cityläisille varmaankin tuttu mutta heillekin täällä uudella nimellä ja olkoon tuo esittely sitten vaikka pääasiassa uusia palstalaisia ajatellen täälläkin..

siis.. KisSandra = Rokkikissa76

Minä: Rapu-Lohikäärme, enemmän jälkimmäistä. Ehdottomasti eniten kuitenkin kissaihminen.. Tumma ja tulinen, pitkäkarvainen sellainen. Itsenäinen, itsepäinen, hyvälle totuttautunut nautiskelija, äänekäs, nauravainen, hurtilla huumorilla höystetty, arvaamaton, elämää nähnyt seikkailija. Pieni, pyöreä ja pippurinen. Ei suinkaan ollenkaan täydellinen, esimerkiksi viat puuttuvat kokonaan. Aika laiska ja saamaton, tämänkin esittelyn lähes kokonaan copypastesin cityn puolelta kun en jaksanut mitään uutta keksiä

More than fuck, I need a hug.

Ja kyllä, perse saattaa olla kuin seitsemän leivän uuni! ..ja siksipä pojat, sitä ei aivan pikkupullien takia lämmitetäkään!

Jos on jo korviansa myöten kusessa, kannattanee pittää suunsa kiinni..

Minä Orjien haluja halveksin
En käskijää minä siedä
Mut joka minut vapaana valloittaa
Sen annan ma kaikkeni viedä

-L. Onerva-
Exsat

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Exsat tässä hei! Olen 23-vuotias uusoululainen sokeriholisti. Työkseni pidän ihastuttavia teini-ikäisiä kurissa ja nuhteessa. Vapaa-aika menee kuntosalilla, lenkillä, jumpissa ja ihan kotosalla oleskellessa.

Jaan kotini tällä hetkellä epävirallisesti ja parin viikon päästä virallisesti toisen kityilijän kanssa. Talouteen kuuluu myös yksi kissa ja neljä peippoa. Muita kityläisiä ja varsinkin Oulun vahvistuksia tapailen säännöllisen epäsäännöllisesti.
Enthu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Enthu »

25-vuotias tyhjäntoimittaja stadista kunnes toisin todistetaan...
en mä jaksa tänne mtn väsää,tuu nykii hihasta jos
haluut imee mun tiedot kuiviin :wink:
Angita

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Angita »

Raitis frigidi lauta
Gina

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Laiskuuttani muokkaan tätä entisen pohjalta, ei näyttänyt enään kovinkaan ajankohtaiselta.

Kyynisyyttä harjoitteleva 24 vuotias Ouluun kotiutunut (omasta mielestään)rokkari. Henkeen ja vereen hedonisti joka elää hetkessä mutta pähkäilee tulevaisuuttaan ja elämäänsä ihan liikaa. Intohimona upeat saavuttamattomat miehet, hevoset ja työ.

Haaveilee rahasta.

Kityssä yleensä myöhään iltaisin ja öisin, nukkuminen on muutenkin ihan paskahommaa. Vaikkei sitä äkkiseltään uskoisi, on tarkka kohteliaista käytöstavoista ja pyrkii olemaan itsekin ihanteensa mukainen vaikka omaakin mielipiteet lähes asiaan kuin asiaan.

Tekee toista työtään intohimolla ja hengenpalolla, toista pää tyhjänä laskujen maksamiseksi. Vapaa-aikansa viettää hevosen selässä, rullaluistimet tai lumilauta jalassa sekä baarissa heiluen.

Nauttii flirtistä ja kanssakäymisestä uusien sekä vanhojen tuttavuuksien kanssa.

Ginan haave on hylätä kotoinen suomi ja ostaa menolippu Uuteen-Seelantiin.
Viimeksi muokannut Gina, 15.08.2005 14:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Think »

Kompaktin kätevä paketti ilman kylkiäisiä.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kity 1.0 tunnettiin nimellä Nauris, mutta palasin 2.0ssa citynikkiini.

74 keskellä korpea syntynyt punaniskajuntti nahkahousuineen ja viiksineen.
Asuu Espååssa runkkien, nettaillen ja persettä kasvattaen. Käy töissä kunnes saa taas potkut. On entinen it-nörtti, mutta parantunut siitä ja kiertelee nykyisin Suomea asennellen masiinoita ja opettaen ihmisiä käyttämään niitä. Viereillut hemmetin monen suomalaisen suuryrityksen johtokunnan kokoushuoneen pöydän alla.

Tykkää kuunnella repivää rokkia ja luupäänä viihtyy myös hevikaraokessa, vaikka ei laulakkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sairaan tylsä erakko, joka ei pidä mistään eikä kenestäkään. Tänä kesänä lopettanut tupakoinnin, juomisen ja syömisen ja keskittyy nyt lähinnä itsensä kiduttamiseen urheilun merkeissä.

Tekee töitä päivät ja ensi viikosta alkaen istuu lisäksi koulunpenkillä illat.

Seurustelee.
PerttiMakimaa

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Makimaa on Makimaa vaikka voissa paistaisi.

Perheenisän hommeleista haaveileva tekniikanmies haaveittensa paratiisin porteilla.

"Päästäkää minut sisälle, pliis".
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Canine »

Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Esittäytymispålsta!

Tätä taas kaivattiinkin?

Jos toiset on vanhja, niin minä heikosta käärinnästä kärsivä muumio.

Pyörii tässä, koska poiketen ikäisistään ei vaimoa, kahta lasta, volvoa ja puoliksi maksamatonta asuntolainaa.

Ai niin, laulaa hevikaraåkea! ja tekee muita kummallisia asioita, vastaisista toivomuksista piittaamatta tai juuri sen takia.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja cardic »

hei vaan kaikki kityilija pojat ja tytot. me ollaan nyt saavuttu ihka uudelle si-vus-tol-le.... TURPA KII!!!
no joo, siis jos joku ei tunne tai joku haluu muka tietaa, niin ma oon cardick ja siis tuttu citysta. oon 25v enka ole sinkku, enka perheeton, enka hajuton, enka tipaton (tosin nykyaan aika lahella), enka myoskaan sisasiisti. ennen paluutani perhe-elamaan vietin aika reippaasti aikaa runkkareitten kanssa juopotellessa. joskus meilla oli ihan oikeesti hauskaakin, mutta jaihan siita kateen kasa jonkin sortin kavereita.
yleensa en jaksa enaa ottaa kantaa juuri mihinkaan, joten tyydyn heittelemaan onelinereita, joitten kuuluisi silloin talloin olla hauskoja. lahinna tapan tyoaikaani taalla ja valitan vasymystani yms. yritan olla humoristinen. tulokset ovat olleet heikkoja.
jos on oikein tarkka, minut voi bongata valilla runkkareitten illanvietoissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Lilo

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Moi mä oon Lilo, tällanen mä oon edestä :muu: ja tällanen takaa :perse: .
Pysyvästi assosioitu Nexien toiseksi puoliskoksi, yhdessä Kityn virallinen Kitypimp-tiimi. :pimp: (Vitsi mä oon tosta hymiöstä ylpee.)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hei! Mä oon Elppis, ex- Elppander citystä. 24-vuotias "sairaalloinen" tietokoneella päivät ja yöt kirjoittelija, joka tykkää elukoista ja oluesta. Ns. perheeseen kuuluu minä ja lähes karvaton apinani, joka tottelee kityläisen lempinimeä Hunajameloni. Yhdessä kasvatamme pian vauvan, josta toivon mukaan tulee karvainen ja sosiaalinen.

Ylläpitäjän olen vain osa-aikaisesti, koska koneella olen vain töiden ohella. Postia saa laittaa; jos on asiata titteleiden tmv. kyselyiden/vaatimusten tiimoilta.

:komp: Rock on.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen Camilla, 23v. ja asustelen Belgiassa. Heppatuttuni Elppis houkutteli mut joskus kityläisten kanssa laulamaan karaokea ja sen jälkeen olen lähinnä taustaillut täällä. Opinnot on Suomessa vähän vaiheessa ja Helsinkiin on ajoittain kova ikävä.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Moi vaan. Minä olen ihan uusi tuttavuus sekä täällä että koko foorumiskenessä. Ajauduin kityyn sattumalta suomi24:n kautta. Joku mainosti jotain URL-osoitetta, ja sen altahan paljastui mukavalta vaikuttava foorumi. Minun on korkea aika aloittaa aktiivinen kirjoittelu kirjallista ilmaisukykyäni kehittääkseni. Kity näyttää tarjoavan tähän hyvän mahdollisuuden.

Okei, en halua paljastaa itsestäni liikoja, mutta jotain sentään. Olen hieman yli 20-vuotias melko poikkitieteellinen opiskelijapoika pääkaupunkiseudulta. Pidän musiikin kuuntelusta (sydäntäni lähellä on rock- ja elektroninen musiikki), matkailusta ja erilaisten asioiden pohdiskelusta.
Viimeksi muokannut kvasaari, 20.08.2005 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin