Käyttäjien esittelyketju
- Stadinarska
- Kitisijä
Päivää. Arskakin tulee välillä tohinan keskelle.Niba kirjoitti:Loistavaa, yleensä täällä on porukalla;Persikka kirjoitti:Ihanan samettinen kuori.
Mehukas sisin.
Kova ydin.
Kivenkova kuori.
Sitkeä sisin.
Mätä ydin.
Väitän että Stadinarskalla on joustava ulkokuori, muovailtava joustava ydin ja lämmin pullantuoksuinen ydin.
Nostin kissan hännän!
Stadinarska
lämpimän kannattaja
mukavan ystävä
Morjens ja teretulemast! ♥Storia kirjoitti:Moroo..
Tämän hetkinen tylsyys töissä pakotti takaisin rikospaikalle.
(Ps. Täällä on nyt tuollaisia mustia pikkusydämiäkin, joitei silloin joskus aiemmin ollut tai sitten en vain osannut kämmääjänä käyttää sydänten taa piiloutuvia nappuloita..)
A man's gotta do what a man's gotta do.
-
- Kitisijä
Mää oon mää vaan
Pähkähullu purjehtija ja luonnonsuolija. Kohtelee naisia kuin esineitä; nostaa hyllylle/jalustalle. Varsinainen sika siis.
Re: Mää oon mää vaan
Suolija.Sailori-Sika kirjoitti:Pähkähullu purjehtija ja luonnonsuolija.
-
- Kitisijä
Re: Mää oon mää vaan
Jep, nimenomaan.huima kirjoitti:Suolija.Sailori-Sika kirjoitti:Pähkähullu purjehtija ja luonnonsuolija.
mä olen uusi täällä. rekisteröidyin aika vasta ja nyt siis sitten tänään rupesin lueskelemaan keskusteluja ja päätinpä muutaman kommentinkin nakata. tääl on muuten tosi paljon cityläisiä! mäkin pyörin siellä mut eri nikillä. mitähän mä sit tähän esittelyyn laittaisin. tiedoissa käsittääkseni näkyykin että oulusta olen ja ikää on 26v. ja naispuolinen jos joku ei arvannu.
Raapustellaan tänne nyt sitten.
Elielieli kaksoiskansalaisuuden omistava (miksi tyytyä vain yhteen?) suomalais-saksalainen. Lähtöjään Joensuusta, mutta perinyt geenejä Saksanmaalta. Tästä olenkin saanut kuulla, että natsi-rasisti läpikotaisin. Suomalainen äärirasisti combined med laplandbrännare. Noniin kaksi viimeistä lausetta voitte unohtaa, kun vitsi on kerrottu kerran.
Villi ja vapaa, ei kaihda suhteita, mutta ei hakemalla hae. Jos sopiva neitonen sattuu tielle niin ei kai siin hittojakaan.
21 vuotta iski mittariin vuoden alussa ja ensi vuonna pitäisi kasvattaa numeroa. Hämmentävää, eikö totta? Opiskelen kansainvälistä liiketaloutta amk:ssa eli nimikkeeksi tulee Bachelor of Business Administration eli tradenomi eli työtön.
Soittelen saksofonia päivittäin, toiveena, että osaisin joskus soittaakin jotain. Alku on lupaava. Harrastan jousiammuntaa kesäisin, talvisin enempi laskettelua, jos on rahaa ja aikaa. Salilla pyrin käymään säännöllisen epäsäännöllisesti.
Oheishommeleina teen työtä järjestyksenvalvojana ja myyn mittatilauspukuja/paitoja yms. vaatteita saksalaisen firman piikkiin. Jos kiinnostaa tietää enempi niin kerron mielelläni maileissa/viesteissä enempi.
Kaipa siinä nyt olis ne tärkeimmät. Jos jokin jäi kaivelemaan niin kysy.
Elielieli kaksoiskansalaisuuden omistava (miksi tyytyä vain yhteen?) suomalais-saksalainen. Lähtöjään Joensuusta, mutta perinyt geenejä Saksanmaalta. Tästä olenkin saanut kuulla, että natsi-rasisti läpikotaisin. Suomalainen äärirasisti combined med laplandbrännare. Noniin kaksi viimeistä lausetta voitte unohtaa, kun vitsi on kerrottu kerran.
Villi ja vapaa, ei kaihda suhteita, mutta ei hakemalla hae. Jos sopiva neitonen sattuu tielle niin ei kai siin hittojakaan.
21 vuotta iski mittariin vuoden alussa ja ensi vuonna pitäisi kasvattaa numeroa. Hämmentävää, eikö totta? Opiskelen kansainvälistä liiketaloutta amk:ssa eli nimikkeeksi tulee Bachelor of Business Administration eli tradenomi eli työtön.
Soittelen saksofonia päivittäin, toiveena, että osaisin joskus soittaakin jotain. Alku on lupaava. Harrastan jousiammuntaa kesäisin, talvisin enempi laskettelua, jos on rahaa ja aikaa. Salilla pyrin käymään säännöllisen epäsäännöllisesti.
Oheishommeleina teen työtä järjestyksenvalvojana ja myyn mittatilauspukuja/paitoja yms. vaatteita saksalaisen firman piikkiin. Jos kiinnostaa tietää enempi niin kerron mielelläni maileissa/viesteissä enempi.
Kaipa siinä nyt olis ne tärkeimmät. Jos jokin jäi kaivelemaan niin kysy.
Itse asiassa tosta ketjusta voitaisiin nyt tehdä sellainen pysyvä ja pakollinen luettava uusille kityläisille, että harkitkaapa nyt vielä.Ann kirjoitti:Oletko homo?Rawhk kirjoitti:Jos jokin jäi kaivelemaan niin kysy.
Keskusteluihin osallistuminen kannattaa sitten aloittaa tuosta Gattaca terapiaan-ketjusta.
Suosittelisin mielummin Kalle Päätalon Arska-Trilogian osaa "Arska terapiassa."bedlam kirjoitti:Itse asiassa tosta ketjusta voitaisiin nyt tehdä sellainen pysyvä ja pakollinen luettava uusille kityläisille, että harkitkaapa nyt vielä.Ann kirjoitti:Oletko homo?Rawhk kirjoitti:Jos jokin jäi kaivelemaan niin kysy.
Keskusteluihin osallistuminen kannattaa sitten aloittaa tuosta Gattaca terapiaan-ketjusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005