Jaa tänne pitää esitellä itsensä uudestaan. Mitäs mä nyt tällä kertaa keksisin...
Oon kolmenkympin kriisin just aloittanut mies joka on alunperin kotoisin Turusta josta siirryin Irlannin kautta koukaten Espooseen töiden perässä. Työt liittyvät tietokonepeleihin. Niiden väännön yli jäävällä ajalla harrastan kaikkee semmosta nysväämistä niiq piirtäminen (jäänyt taka-alalle), musiikin säveltäminen (jäänyt taka-alalle), populääritieteiden ahmiminen (jäänyt taka-alalle) ja lukeminen (jäänyt taka-alalle... kysymys kuuluukin, mitä nykyään on etualalla? Sähköposteihin vastaaminen?). Liikuntaakin yrittelen tässä etten ihan olminkelmeäksi näivety.
Jotkut sosiaalisankarit tulee kaikkien kanssa toimeen ja on loistotyyppejä, mut mä oon kai joidenkin mielestä ihq symppis, toisista ärsyttävä ja joistakin -tun -sipää. Kaikkia en osaa miellyttää kai sitten. Etsiskelen tässä oikeaa suuntaa, törmäilen, kolhiinnun ja päästelen sammakoita, mutta kaippa sitä voi oppia vain virheitä tekemällä. Sitq vihdoin alkaa tajuta jostain jotain, onkin jo aika heittää veivit. Elämä on.
Haaveista pitäis kertoa? Joo, kerron sitten kun muistan mitä ne olivatkaan.