No okei, myönnetään. Seki oli ihan kivaa, ku koulussa salaa tein yhden sormivärityön pensselixillä. Mut vaan koska kukaan ei huomannu hämäystä. Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.Savannah kirjoitti:Nääh. Parasta on muiden sormiväritöiden tökkiminen pensselillä.prosessi kirjoitti:Sormivärit vaan on kivempii ku pensselixit.
Käyttäjien esittelyketju
Re: Käyttäjien esittelyketju
Aijahas, sitä yritetään hämätä selittämällä sormiväreistä vaikka oikeasti ollaankin pensseli-ihmisiä! Nooh jonkunhan se on uhrauduttava puolustamaan sormivärienkin kunniaa tässä pensselien valtaamassa maailmassa.prosessi kirjoitti:Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.
Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.Savannah kirjoitti:Aijahas, sitä yritetään hämätä selittämällä sormiväreistä vaikka oikeasti ollaankin pensseli-ihmisiä! Nooh jonkunhan se on uhrauduttava puolustamaan sormivärienkin kunniaa tässä pensselien valtaamassa maailmassa.prosessi kirjoitti:Jos mä olisin heti ekassa viestissä kertonu, et mä käytän aina vaan pensselixii, ni puolet ilosta ois vex.
Muurahaiset liikkuvat yleensä isoissa yhdyskunnissa, mutta ilmeisesti tässä muurahaispesässä lähetetään etulinjassa yksi kitinäkommando tutkimaan asiaa. Täytyykin varautua varajoukkojen tuloon varmistamalla, että tikku on valmistettu tarpeeksi kestävästä materiaalista.prosessi kirjoitti: Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.
Et ole näemmä perehtynyt kovin tarkkaan muurahaisten käyttäytymiseen. Jopa nuo kotimaiset kekomuurahaiset käyttävät kommandoja metsästysretkillä. Noin vinkkinä voisi myös sanoa, että tikun materiaalilla ei ole niinkään väliä, vaan sen pituudella...Savannah kirjoitti:Muurahaiset liikkuvat yleensä isoissa yhdyskunnissa, mutta ilmeisesti tässä muurahaispesässä lähetetään etulinjassa yksi kitinäkommando tutkimaan asiaa. Täytyykin varautua varajoukkojen tuloon varmistamalla, että tikku on valmistettu tarpeeksi kestävästä materiaalista.prosessi kirjoitti: Eikäku mä oon vaan muurahainen joka tuli rohkeasti ensimmäisenä puremaan sitä tikkua.
Okei myönnetään, muurahaiset eivät kuulu lempiötököihini. Pitkää tikkua on vaikeampi käsitellä, joten ajattelin ottaa lyhyemmän kepin, joka on kyllästetty hyönteismyrkyllä.prosessi kirjoitti: Et ole näemmä perehtynyt kovin tarkkaan muurahaisten käyttäytymiseen. Jopa nuo kotimaiset kekomuurahaiset käyttävät kommandoja metsästysretkillä. Noin vinkkinä voisi myös sanoa, että tikun materiaalilla ei ole niinkään väliä, vaan sen pituudella...
Selvä pyy, sitten varmaan sovit tänne erinomaisesti.Savannah kirjoitti:ajattelin ottaa lyhyemmän kepin, joka on kyllästetty hyönteismyrkyllä
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
-
- Kitisijä
jos te ootte ruumahaisia niin kohat tallaan päälle! Vahingossa.prosessi kirjoitti:Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
Onko tämä uusi kirjoittaja vai joku palstapalaaja? Tyyli muistuttaa jotakuta vanhaa vakkaria.
Pyyhin Netikettiin..
Hyvä maku teilläprosessi kirjoitti:Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
...ja niin ihanan vaatimatonkin!Savannah kirjoitti:Hyvä maku teilläprosessi kirjoitti:Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.Suvinen kirjoitti:Savannah on hauska Tänäänkin aika monet pyrskähdykset aiheuttanut.
No tietenkin!1!Elukka kirjoitti:...ja niin ihanan vaatimatonkin!Savannah kirjoitti:Hyvä maku teilläprosessi kirjoitti:
Juuri mietin, että pitäisi tulla tänne toteamaan, että Savannah heitti kaikki nössötikut huitsin nevadaan ja sukelsi muurahaispesään.
Tässä on koko viestihistoriasi tiivistettynä niin tyylikkäästi yhdeksi lauseeksi, että olen suorastaan tyytyväinen siitä, että tulin vilkaisseeksi mitä sanottavaa Niballa tällä kertaa on tuon "Niba on norattu." -tekstin takana.Niba kirjoitti:jos te ootte ruumahaisia niin kohat tallaan päälle! Vahingossa.
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.Savannah kirjoitti:No tietenkin!1!Elukka kirjoitti:...ja niin ihanan vaatimatonkin!Savannah kirjoitti:
Hyvä maku teillä
No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viiksetprosessi kirjoitti:Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.Savannah kirjoitti:No tietenkin!1!Elukka kirjoitti: ...ja niin ihanan vaatimatonkin!
Tää on ehkä paras suojavarustus mun oikeelle pikkusiskolle ikinä.Savannah kirjoitti:No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viiksetprosessi kirjoitti:Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.Savannah kirjoitti:No tietenkin!1!
prosessi kirjoitti:Tää on ehkä paras suojavarustus mun oikeelle pikkusiskolle ikinä.Savannah kirjoitti:No onhan meidän ulkonäössä jotain yhteistä. Molemmilla on viiksetprosessi kirjoitti:
Arvaa vaan luuleex kaikki nyt et oot mun pikkusisko.
Olen huomannut, että kitinäläisiä yhdistää uteliaisuus. Moni on kysynyt kuka olen tai spekuloinut mahdollista entistä nimimerkkiä. Et siis ole yksin arveluidesi kanssa.Suvinen kirjoitti:Näköjään on! Alle kuukausi täynnä ja 339 viestiä. Olen koko ajan varmempi että olet joku palstapalaaja, ei kukaan meitä muuten noin innokkaasti jaksa.Savannah kirjoitti:Näitä palstalaisia on kyllä mukava jututtaa
-
- Kitisijä
Mä taaas olen varma, että joku vakkari on palstalla ylpeyteensä pakahtumaisillaan, kun on onnistunut houkuttamaan ja koukuttamaan näin menestyksekkään yksilön tänne. Savannah ui kuin kala vedessä.Suvinen kirjoitti:Näköjään on! Alle kuukausi täynnä ja 339 viestiä. Olen koko ajan varmempi että olet joku palstapalaaja, ei kukaan meitä muuten noin innokkaasti jaksa.Savannah kirjoitti:Näitä palstalaisia on kyllä mukava jututtaa
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?Savannah kirjoitti:Lolita kirjoitti: Savannah ui kuin kala vedessä.
Kuin puolukka konehuoneessa?Bliss kirjoitti:Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?Savannah kirjoitti:Lolita kirjoitti: Savannah ui kuin kala vedessä.
Mandariini tehosekoittimessa tietenkin.NuoriDaavid kirjoitti:Kuin puolukka konehuoneessa?Bliss kirjoitti:Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?Savannah kirjoitti: