Käyttäjien esittelyketju
Re: Käyttäjien esittelyketju
Nyt on pakko sanoa, että en kommentoi, vielä ainakaan. Alkaa tulla niin lukuisia arvailuja, että pakko vaieta. Saman voisin sanoa yksityisviestien lähettelijöille. En kerro, ettekä voi pakottaa.
Uteliaisuus alkoi vaivata minuakin nyt. Mutta Helykkä kyseessä ei ole. Olikohan joitain muita keijukaisen mieleen tuovia nimimerkkejä?Suvinen kirjoitti:Viittaisko tuo keiju kenties ex-nimimerkkiin??Savannah kirjoitti:
Niba?Zeb kirjoitti:Olikohan joitain muita keijukaisen mieleen tuovia nimimerkkejä?
Syysmarja sukupuolielimessä.NuoriDaavid kirjoitti:Kuin puolukka konehuoneessa?Bliss kirjoitti:Ui kuin plussapallo vessanpöntössä?Savannah kirjoitti:
Saksanmaan rautakansleri tulee yhdistämään Kitinän raudalla ja verellä.
Tuota noin. Minusta sinä olet BismarkOtto von Pickelhaube kirjoitti:Saksanmaan rautakansleri tulee yhdistämään Kitinän raudalla ja verellä.
Pickelhaube on tuon sun kypärän nimi (ja komea kypärä onkin).
Halpakopio!Otto von Pickelhaube kirjoitti:Saksanmaan rautakansleri tulee yhdistämään Kitinän raudalla ja verellä.
Lieber Gott, onko alkuperäinenkin Bismarck vielä elossa?Otto von Bismarck kirjoitti:Halpakopio!Otto von Pickelhaube kirjoitti:Saksanmaan rautakansleri tulee yhdistämään Kitinän raudalla ja verellä.
Minä olen toki pelkkä historiantutkijoiden tekemä virtuaalikopio.
Donnerwetter!
Täällähän alkaa oikea hapankaalin ja nahkahousujen läiske!
Täällähän alkaa oikea hapankaalin ja nahkahousujen läiske!
Ottoset, ootteko te kukaan semmonen historiantuntija, joka mun pitäisi tuntea?
Edith kirjoitti:Ottoset, ootteko te kukaan semmonen historiantuntija, joka mun pitäisi tuntea?
Veikkasin herraaa Juhani30:ksi. Vai mikä se nikki olikaan..
Schweinehünd!Otto von Pickelhaube kirjoitti:Lieber Gott, onko alkuperäinenkin Bismarck vielä elossa?Otto von Bismarck kirjoitti:Halpakopio!Otto von Pickelhaube kirjoitti:Saksanmaan rautakansleri tulee yhdistämään Kitinän raudalla ja verellä.
Minä olen toki pelkkä historiantutkijoiden tekemä virtuaalikopio.
Oikea rautakanschleri ei kuole koschkaan. Vain petturit voivat muuta luulla.
Ottoset, olitte keitä vaan, niin tulkaa pelaan mun kanssa postivaunupeliä ja taistelemaan Baijerin herruudesta ens viikonloppuna?
-
- Kitisijä
en jaksanu selata kaikkia sivuja että laitoinko jo joskus jotain, joten laitan nyt sit uudestaan - kait.
että niin, tulin ja menin taas, palaillaan astialle taas jossain välissä. osaavat löytää jos tulee asiaa, kuten tähänkin asti
että niin, tulin ja menin taas, palaillaan astialle taas jossain välissä. osaavat löytää jos tulee asiaa, kuten tähänkin asti
. . . I Will Code HTML for Food . . .
-
- Kitisijä
Mä oon vissiin vähän tylsä tai jotain, tulin takaisin reilun puolen vuoden kitinätauolta ja ihan tällä vanhalla tutulla ja lähes alkuperäisellä nikilläni (ei kai ainakaan kovin moni muista sitä ihan ihka ekaa enää, eikä tarviikkaan).
En mä jaksa alkaa esittään salaperäisempää kuin oon.. Ku kö sen verran suur perä on kuitenki ettei sitä oo kovin helppoo niinQ salailla ni turha edes yrittää
En mä jaksa alkaa esittään salaperäisempää kuin oon.. Ku kö sen verran suur perä on kuitenki ettei sitä oo kovin helppoo niinQ salailla ni turha edes yrittää
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
- Kitinä paheena
Terve
Täällä vaikuttaa olevan kiinnostavaa porukkaa. Lisännen itsenikin joukon jatkeeksi. Eli nuorta voimaa pääkaupunkiseudulta Harrastukset: baareilu, maailmanparantaminen
Täällä vaikuttaa olevan kiinnostavaa porukkaa. Lisännen itsenikin joukon jatkeeksi. Eli nuorta voimaa pääkaupunkiseudulta Harrastukset: baareilu, maailmanparantaminen
Tervetuloa! Omakuva vai joku ihme jääkiekkoilija?Solidarity kirjoitti:Terve
Eiks tuo oo joku kansanedustaja, Vasemmistoliitto, Paavo Arhinmäki?Zeb kirjoitti:Tervetuloa! Omakuva vai joku ihme jääkiekkoilija?Solidarity kirjoitti:Terve
Että tuskin on omakuva, tai sit on Kitinäkin jo valtakunnan "sisäpiireissä".
-
- Kitinä paheena
Kiitos Ei sentään oma kuva. Ja kuvan kaveri taitaa olla enempi futaajaZeb kirjoitti:Tervetuloa! Omakuva vai joku ihme jääkiekkoilija?Solidarity kirjoitti:Terve
No jos Solidarity on sitten Paavo. Maailmanparantaminen jneHermann Hoth kirjoitti:Eiks tuo oo joku kansanedustaja, Vasemmistoliitto, Paavo Arhinmäki? Että tuskin on omakuva, tai sit on Kitinäkin jo valtakunnan "sisäpiireissä".
Jaa ketä? Mulla on tietty omakuva!Solidarity kirjoitti:Ei sentään oma kuva. Ja kuvan kaveri taitaa olla enempi futaaja
-
- Kitinä paheena
Heh heh, isosta kaupungista saattaa löytyä useampikin 'good guy'. Fanitan kylläkinZeb kirjoitti:No jos Solidarity on sitten Paavo. Maailmanparantaminen jneHermann Hoth kirjoitti:Eiks tuo oo joku kansanedustaja, Vasemmistoliitto, Paavo Arhinmäki? Että tuskin on omakuva, tai sit on Kitinäkin jo valtakunnan "sisäpiireissä".
Mikä mutsi? Se oon minä nuorena, usko poisHermann Hoth kirjoitti:Mutsis on!