Niba on jo ehtinyt perustaa ihan tarpeeksi monta pillu-aiheista ketjua.Suvinen kirjoitti:Tänne kun nyt tuppaa noita uusia(?) naamoja, niin heittäkääpä häveliäisyys nurkkaan ja pistäkää pystyyn ketju jostain itseänne suunnattomasti kiinnostavasta aiheesta!
Käyttäjien esittelyketju
Re: Käyttäjien esittelyketju
Eli se niistä uusista naamoista. Kiitti!Manaaja kirjoitti: Niba on jo ehtinyt perustaa ihan tarpeeksi monta pillu-aiheista ketjua.
Rehellisyys maan perii, sanovat.tuulenpuiska kirjoitti:Eli se niistä uusista naamoista. Kiitti!Manaaja kirjoitti: Niba on jo ehtinyt perustaa ihan tarpeeksi monta pillu-aiheista ketjua.
-
- Kitisijä
Kuka pillu, kuka kyrpä-ketjujen perustaja? Preferenssit siinä vain näkyy!Manaaja kirjoitti:Rehellisyys maan perii, sanovat.tuulenpuiska kirjoitti:Eli se niistä uusista naamoista. Kiitti!Manaaja kirjoitti: Niba on jo ehtinyt perustaa ihan tarpeeksi monta pillu-aiheista ketjua.
HåMå!
Pyyhin Netikettiin..
Niin tekee, mutta pesää sillä ei saa.Manaaja kirjoitti: Rehellisyys maan perii, sanovat.
-
- Kitisijä
Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
-
- Kitisijä
Kenestäkään ei tykätä, toisista vain vielä vähemmän.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
What goes around, comes around!
Huuda mitä huudat..
Pyyhin Netikettiin..
Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
Oot sä taas saanut pakit vai miksi noin vihainen?Manaaja kirjoitti:Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
Amatööri. Sä et vain ymmärrä mikä vetoaa nuoriin naisiin.tuulenpuiska kirjoitti:Oot sä taas saanut pakit vai miksi noin vihainen?Manaaja kirjoitti:Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
-
- Kitisijä
Jåå, kun niille sanoo, että ota huora suihin, niin nehän ottaa. Vastaavasti sokkotreffien mentyä muuten mönkään voi todeta, että otat kai kuitenkin munaa kakkoseen noin niin kuin kaverimielessä ja nehän ottaa tai niin isot pojat ovat kertoneet.
Paras päivä ikinä.
No ei kyl ota. Tohon tarvitaan jo mutsis kaltaista kypsempää itsetietoista naista.Riemumieli kirjoitti:Jåå, kun niille sanoo, että ota huora suihin, niin nehän ottaa.
-
- Kitisijä
Kyllä mä sheivaan ku muuten voi kuulemma tulla karvoja suuhun.Manaaja kirjoitti:Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
Mitä me marmorikuulilla?
Työnnät ne Manaajan peppuun tietysti!123456 kirjoitti:Kyllä mä sheivaan ku muuten voi kuulemma tulla karvoja suuhun.Manaaja kirjoitti:Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.123456 kirjoitti:Tänään vasta uskaltauduin kirjottelee. En oo varma tykätäänks musta. Oon tämmönen akka. Flikka. Nuor.
Mitä me marmorikuulilla?
-
- Kitisijä
Voin mä yrittää, mut jos se ei haluu niin luulen et se menee liian hankalaks mulle!tuulenpuiska kirjoitti:Työnnät ne Manaajan peppuun tietysti!123456 kirjoitti:Kyllä mä sheivaan ku muuten voi kuulemma tulla karvoja suuhun.Manaaja kirjoitti: Mä vihaan sua, paitsi jos sä sheivaat ja leikit marmorikuulilla mun kaa.
Mitä me marmorikuulilla?
Olisin kyl mieluummin heitelly niitä kadulle..
Kuulia manaajan pyrstöön joo. Sekin kiitorata on kuuleman mukaan karvaton. Sieltä karvojen suuhun saamiseen ei ole kukaan toistaiseksi jäänyt kertomaan.123456 kirjoitti:Voin mä yrittää, mut jos se ei haluu niin luulen et se menee liian hankalaks mulle!tuulenpuiska kirjoitti:Työnnät ne Manaajan peppuun tietysti!123456 kirjoitti:
Kyllä mä sheivaan ku muuten voi kuulemma tulla karvoja suuhun.
Mitä me marmorikuulilla?
Olisin kyl mieluummin heitelly niitä kadulle..
On se vähintään sun narttu, juoksee sun perässä ruikuttamassa peppu-jutuista, joista se ei itse tiedä mitään.Manaaja kirjoitti:Kuulostaa ihan mun tytöltä. Toi tossa yläpuolella.
-
- Kitinä paheena
-
- Kitisijä
Noh, kerropa vitsi!PlanBee kirjoitti:Moi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinä paheena
En kerro. Oon tosikko mököttäjä ja sellaiset ei vitsaile.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Noh, kerropa vitsi!PlanBee kirjoitti:Moi.
Tix?PlanBee kirjoitti:En kerro. Oon tosikko mököttäjä ja sellaiset ei vitsaile.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Noh, kerropa vitsi!PlanBee kirjoitti:Moi.
Äläs nyt, omasta mielestään Tix vitsailee jatkuvasti.Chap kirjoitti:Tix?PlanBee kirjoitti:En kerro. Oon tosikko mököttäjä ja sellaiset ei vitsaile.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Noh, kerropa vitsi!
-
- Kitisijä
Nohnoh, kyllä se oli nimenomaan Tix, jonka kissakuvat olivat ainoat hauskat kissakuvat.MGandhi kirjoitti:Äläs nyt, omasta mielestään Tix vitsailee jatkuvasti.Chap kirjoitti:Tix?PlanBee kirjoitti:
En kerro. Oon tosikko mököttäjä ja sellaiset ei vitsaile.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Niin, mutta onko sillä muita vitsin aiheita kuin sinä?MGandhi kirjoitti:Äläs nyt, omasta mielestään Tix vitsailee jatkuvasti.Chap kirjoitti:Tix?PlanBee kirjoitti:
En kerro. Oon tosikko mököttäjä ja sellaiset ei vitsaile.