Terveisin Arska Cordell

Tervetuloa ketjuun mahdollisilla ketjukuvillakin. Pääsyä ei ole tyhmillä, typerillä ja lahjattomilla ja häjyläisillä. Kerberoksena häärii Cordellin Arto.
Eli kaupat tuli? *suojautuu*Vesper kirjoitti:Sopii mummolle.
Vesper kirjoitti:Sopii mummolle.
Aijaa. No ei sitten..bliss kirjoitti:Klikkasin äkkiä unignore kun olin utelias.
Karsee. Mä melkeinpä loukkaantuisin, jos joku keksis kiikuttaa mulle tuollasen lahjaksi.
Naurahdin hieman. En tietenkään ole! Naurettava ajatuskin!Manaaja kirjoitti:Onks toi ihmisarska ihan täysissä sielun- ja ruumiinvoimissa?
Tix oli flipperi jota pelasin pelihallissa 1979-1981. Markka-aikana yksi peli maksoi markan. Kun laittoi 20-pennisen ympärille kuminauhan ja sen koneeseen, se kävi markasta. Lievä huijaus siis.Stadinarska kirjoitti:
Homeboy: Kiitos taas jutusta, maanmainio rento hauska HB. Anna anteeksi kun en tällä kertaa ymmärtänyt tätä. Voitko selvittää.
Kiitos! Jaahas. En muuten ole sellaisesta Flipperistä, siis nimestä kuullutkaan. Onko se tyyppi saanut nimensä siitä?Homeboy65 kirjoitti:Tix oli flipperi jota pelasin pelihallissa 1979-1981. Markka-aikana yksi peli maksoi markan. Kun laittoi 20-pennisen ympärille kuminauhan ja sen koneeseen, se kävi markasta. Lievä huijaus siis.Stadinarska kirjoitti:
Homeboy: Kiitos taas jutusta, maanmainio rento hauska HB. Anna anteeksi kun en tällä kertaa ymmärtänyt tätä. Voitko selvittää.
En muista siitä kumista tarkemmin. Sen muistan että pientä sorminäppäryyttä se asettaminen vaati ja pelihallin hoitajaa täytyi ko. huijauksen aikana vähän varoa.Stadinarska kirjoitti:
HuijariHomie! Mutta tuollainen huijaus taitaa kuulua kansalaisvelvollisuuksiin, hehheh!
Eikö se KUMMI mitenkään tehnyt kaksikymmentäpennistä erilaiseksi kuin markan koko? Täytyi olla täysin oikea kumminauhaleveys?
Kokeilitko niitä kolikkopuhelimiin. Ainakin oon somaleista kuullut että ne joskus muinoin kun soitti kotiin niin käytti jotain laitonta.
Koska olen ystäväsi parahin Homeboy, en toimita sinua vankilaan! Enkö olekin humaani Arskalainen?!!![]()
Joo, kakkua on monenlaisia. Tästä aiheesta emme ole puhuneetkaan!Homeboy65 kirjoitti:En muista siitä kumista tarkemmin. Sen muistan että pientä sorminäppäryyttä se asettaminen vaati ja pelihallin hoitajaa täytyi ko. huijauksen aikana vähän varoa.Stadinarska kirjoitti:
HuijariHomie! Mutta tuollainen huijaus taitaa kuulua kansalaisvelvollisuuksiin, hehheh!
Eikö se KUMMI mitenkään tehnyt kaksikymmentäpennistä erilaiseksi kuin markan koko? Täytyi olla täysin oikea kumminauhaleveys?
Kokeilitko niitä kolikkopuhelimiin. Ainakin oon somaleista kuullut että ne joskus muinoin kun soitti kotiin niin käytti jotain laitonta.
Koska olen ystäväsi parahin Homeboy, en toimita sinua vankilaan! Enkö olekin humaani Arskalainen?!!![]()
![]()
En käyttänyt sitä kolikkopuhelimiin enkä muihin automaatteihin.
Viimeisen kappaleesi johdosta siteeraan:
"Älä tee jekkua, jos et kestä kakkua." - varatuomari Väinö Aapasuo
Homeboy
roisto
Stadinarska kirjoitti:
Joo, kakkua on monenlaisia. Tästä aiheesta emme ole puhuneetkaan!
YHTÄ mieltä ehkä voimme olla siitä, että vankilan kakku ei tehne hyvää, mutta minkälaisesta kakusta sinä pidät?
Minä olen hulluna Muffinsseihin! Ja mustikkapiirakka muropohjalla ja raparperipiirakka millivanilliinikastikkeella, nami ja sit tuore korvapuusti, nami ja voileipäkakku ja kostea hyvä täytekakku ja sitten banaanikakku on yhtä suurta juhlaaaa ja samaanaikaan tulee nälkä.