bliss kirjoitti:Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit
Noin niinkuin asiaa paremmin tuntematta kompataan havaintoa.
Muistanutkaan kuinka ikävää earit päässä on nukkua, no ainakin nyt sai vedettyä hirsiä jo muutaman tunnin. Kahvikin maistuu paremmalta kun muistin ostaa uht-maitoa, ei ihan huono päivä vaikkakin firmamme eteläinen osasto järjesti taas vaihteeksi vähemmän iloisen yllätyksen.
Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
RolloTomasi kirjoitti:Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
RolloTomasi kirjoitti:Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
En koskaan sanonut vitsiä hyväksi. Sanoin kyllä, että olen itsekin väsynyt siihen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ja mä ku luulin että te tykkäätte sossupokesta, höh.
Kerrottakoon nyt kuitenkin äipästä armaasta vielä se, että vaikka parkkiksella seisoo ne 4 autoa, huviajelua varten ne eivät tietenkään ole. Rakkain kissani Sheri ei päässyt siis eläinlääkäriin ajoissa, minä en saanut kyytiä Jorviin jne. Broidi olisi kuskannut, mutta autoa ei annettu "turhaan käyttöön". Saas nähä kuin käy kun broidin pitäs viiä mut ylihuomenna romucorollalla rosikseen Helsinkiin. Tämä siis juurikin se pahoinpitelyjuttu...
bliss kirjoitti:Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit vaikka ovatkin jo tosi vanhat.
Hyväntuulista ja pirteetä päivää itse kullekin
Kiitos ja samaa myös itsellesi. Olen kyllä hyvällä tuulella, mutta kovasti väsynyt. Noi lepakkovuorot verottaa yöunia ja aamulla piti olla ajoissa päiväkodilla, että pääsi juomaan vanhempain kahvit. Käytännössä se oli kuin isäinpäivä. Eikö nää nykynartut hoida lapsiaan enää ollenkaan?
Nokka niin tukossa että voi saakutti. LämminKuppi-kanakeittoa tabascolla otettu, mut ei aukee nokka ei. Ja aivastanu varmaan 200 kertaa tänään, argh! Kaapista löytyy onneks mustaviinimarjamehua, mut miten tän nokan sais auki?