Tissi-tiistai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Ja kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, meinasin aamulla kakkia pöksyyni. Onneksi vain meinasin. Ihanat antibiootit! :h:
Cyllä ciinnostaa, mäkin meinasin tehdä saman safkan jälkeen. Fartatessa on se 1% mahdollisuus ja tänään se melkein realisoitui.
Manaaja

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Ja kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, meinasin aamulla kakkia pöksyyni. Onneksi vain meinasin. Ihanat antibiootit! :h:
Täs on ollu vähän samat fiilikset eilisestä ton orlistaatin kokeilun vuoksi... Väittävät ettei rasva imeytyisi samaan tapaan elimistöön. Joo ei varmasti, kun ei näemmä imeydy yhtään mikään muukaan.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Oops! Kanye teki sen taas, alkaa tulla tavaksi:

Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Varasin Valtterin kirpulle sunnuntaille 11.10 pöydän ja kaveri joutu perumaan muuton takia. Lähtiskö joku jakamaan pöydän mun kanssa?
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Pahus, mulla ei oo enää juuri myytävää kun just oli pari viikkoa roinat tuolla Akselissa. Sain mä 540 euroa sentään kasaan siellä :]
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Wau! Onneks olkoon! Mahtava summa :] Mä toivon saavani ees satkun...
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

No mut sitä ryjää todella oli PALJON!!!

Ihanan avaraa kaapeissa kotona :)
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mäkin haluun kaapit siisteiks ja ylimääräsestä roinasta eroon. Rahakaan ei tietty oo pahitteeksi!

Hitsit mikä alkuviikko. Työkamu kipee joten mä tuuraan häntä. Eikä siinä vielä kaikki vaan ravaan vaihteessakin tuuraamassa.. Huh huh. Eilen simahdin sohvalle vaikka oli tarkotus lenkille lähtee. Noh, jospa tänään ois energiaa siihen. Mua niin himottaa jatkaa hyvin alkanutta hölkkäuraa :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Varasin Valtterin kirpulle sunnuntaille 11.10 pöydän ja kaveri joutu perumaan muuton takia. Lähtiskö joku jakamaan pöydän mun kanssa?
MINÄ! Tarkistan vielä mieheltä ettei oltu sovittu mitään suurempia, ja sitten kerään kimpsut ja kampsut kasaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Varasin Valtterin kirpulle sunnuntaille 11.10 pöydän ja kaveri joutu perumaan muuton takia. Lähtiskö joku jakamaan pöydän mun kanssa?
Missä toi valtteri on ja mitäs se kustantaa? ja ja ja .. monelta sinne sit mentäis?
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ihanaa Elp ja Milli! Mulla on vaan yks ongelma... Mulla ei ole autoa :( Milläs raahataan kamat, tajusin just :(
milli

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^Ihanaa Elp ja Milli! Mulla on vaan yks ongelma... Mulla ei ole autoa :( Milläs raahataan kamat, tajusin just :(
Mulla on vain pienen pieni punto. Mistäs kaukaa sitä tavaraa sitten pitäisi lähteä hakemaan? Tai siis kyllä sinne varmasti tavarat saa mahtumaan, mutta sitten mahtuu vain kaksi matkustajaa. Monesta ja mihin asti se kirppari on?
milli

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja milli »

o ou.. ihan pieni takapakki, pitää olla tuolloin talovahtina, kiinnostusta on kyllä silti. Pitää selvitellä.
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantain Viikatteen ceicalle varattu 2 lippua, tänään pitäs viedä votakka jonnekin ulos... eikä niinku syömään tjms, vaan vois käydä naattimassa auringosta. Ainoo paska että tulis telkkarista Narrit-Kapla ja Real-Zyrikh vutismatsi...

Miksmä sovin näit menoja kattomatta telkkarin urheilutarjontaa :doh:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahtoo aktionii!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:Monesta ja mihin asti se kirppari on?
U got @ :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Lauantain Viikatteen ceicalle varattu 2 lippua, tänään pitäs viedä votakka jonnekin ulos... eikä niinku syömään tjms, vaan vois käydä naattimassa auringosta. Ainoo paska että tulis telkkarista Narrit-Kapla ja Real-Zyrikh vutismatsi...

Miksmä sovin näit menoja kattomatta telkkarin urheilutarjontaa :doh:
Jos matsi on Hartwallilla, luonnollisesti Hartwallin rappusilta on hyvä näköala kauniiseen Helsinkiin, pehmikkeeksi fleece + punaviintä. Plussana kuuloyhteys matsiin. TAI! Suunnitele vieväsi M lintsille, ovilla pane merkille että "voi ei, en mä tiennyt ettei tää enää oo auki.. käydäänkö oluella?" ja lähin sporttipubi on Sturenkatua n. 100 ylöspäin :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
milli kirjoitti:Monesta ja mihin asti se kirppari on?
U got @ :]
Mä voin tulla mukana sit joku toinen kerta :)
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bluntly kirjoitti:Tahtoo aktionii!

Käviskö tuommoinen aktioni? :D
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mikäs ketun tizzi-tiistai tämä nyt on, kun ei yhtään tizziä ole vilauteltu missään?! Aevan kauheeta!! Tyrmistyneenä lähden Tapiolaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nehemiah James kirjoitti:Mikäs ketun tizzi-tiistai tämä nyt on, kun ei yhtään tizziä ole vilauteltu missään?! Aevan kauheeta!! Tyrmistyneenä lähden Tapiolaan.
Mä jouduin tänään 20 minuuttia tuijottamaan omia tissejäni peilistä, ja sain sen vielä tehtyä työaikana :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No nysse mun makkarin telkkari posahti vihdoin. Kuulu oikeen poks ku olin laittamas päälle ja sulake meni...perhana. Syytän Ukkokultaa, ku toi on sen 15 v sitten hankkima TV :D

Saas nähä miten olkkarin vielä vanhempi telkka toimii, ei oo ollu päällä aikoihin meinaan...
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nehemiah James kirjoitti:Mikäs ketun tizzi-tiistai tämä nyt on, kun ei yhtään tizziä ole vilauteltu missään?! Aevan kauheeta!! Tyrmistyneenä lähden Tapiolaan.
Mulla on sen verran avonainen paita et kun katon alaspäin niin tissivako näkyy nätisti ja kauniit kaaret :] On ne nätit!
Löytykö Tapiolasta tissejä?
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun tissit kulkivat Tapiolan ohi aika kyytiä ja ovat nyt ikävästi hikiset.
Joo joo, too much information :D
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mun perse siirtyy Lespooliaan ulkoilee, saas nähä hikoileeko se :wink:
Vastaa Viestiin