Tissi-tiistai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:
Ei mulla kiire ole. Tokihan ne VOI sulkea niin maksan ne sitten vielä tänään. :)
Suljen, saampahan tilaa. Odottaa kaksi säkkiä myyntiin laittoa, tilasta on puutetta :)
SikaMika

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähh, fudis meni tylsäksi kun tekivät toisenkin maalin. EDIT: 3-0.

Vein läppärin takuuhuoltoon kun näytönohjain kaatuilee yhtenään. Pitävät sitä saatana pari-kolme viikkoa, luin vielä pienellä präntätyistä ehdoista että jos koneesta ei löydy vikaa niin multa peritään sen kuljetuskustannukset. Pakko varmaan ottaa konetta hakiessani kuulosuojaimet mukaan ihan varmuuden vuoksi; tippuu omatkin korvat päästä huutaessani (asiaan täysin syyttömälle) asiakasviskaalille siitä kuinka ovat sössineet koneen kanssa viikkotolkulla kykenemättä toistamaan koneen kaatumista joka on tapahtunut mulle päivittäin ja että kehtaavat vielä yrittää laskuttaa mua siitä että olen vaivautunut paikalle turhaan jo siinä vaiheessa kahdesti, toisella vain palauttaakseni koneen bumerangina huoltoon ja huutaakseni. Tuo oli hieno lause, edes EW ei pystyisi samaan, toivottavasti ei ota tätä haasteena.
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

En ymmärrä miten ihmiset jaksaa myydä huutonetin kautta... Hirvee duuni laittaa jotain sukkia kuvineen ja tietoineen esille! En ees uskalla miettii postituksista aiheutuvaa duunia.

Tuli vaan mieleen kun puhuitte ja menin penkomaan poikien vaatetarjontaa. Seuraavaks tsekkaan naisten alusvaatetarjonnan.
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ei mulla kiire ole. Tokihan ne VOI sulkea niin maksan ne sitten vielä tänään. :)
Suljen, saampahan tilaa. Odottaa kaksi säkkiä myyntiin laittoa, tilasta on puutetta :)
Sulle on sähköpostia :)

Fcuk kirjoitti:En ymmärrä miten ihmiset jaksaa myydä huutonetin kautta... Hirvee duuni laittaa jotain sukkia kuvineen ja tietoineen esille!
Hirveen paljon pienempi duuni kuin roudata ne kirppikselle. Postitus on helppoo - romut pussiin tai laatikkoon, laput päälle ja postiin :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää tälle päivälle.
Töiden lomassa tuli syötyä puoli litraa vadelmasorbettia. Hyvää, mutta olisi saanut jäädä pakastimeen..
Huomenna ois iltapäivällä duunissa urheilua, toivottavasti ämmät pysyy äkeineen pilvien päällä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

bliss kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:En ymmärrä miten ihmiset jaksaa myydä huutonetin kautta... Hirvee duuni laittaa jotain sukkia kuvineen ja tietoineen esille!
Hirveen paljon pienempi duuni kuin roudata ne kirppikselle. Postitus on helppoo - romut pussiin tai laatikkoon, laput päälle ja postiin :]
Niin varmaan... Ja asenne ratkasee, tällä omallani ei suoriutus. :D
Pulkannaru kirjoitti:Nyt saa etätyöt riittää tälle päivälle.
Töiden lomassa tuli syötyä puoli litraa vadelmasorbettia. Hyvää, mutta olisi saanut jäädä pakastimeen..
Mä löysin kaapin perältä jonkun vuoden vanhan Smash-namipussin ja hitto ne oli pahoja mut pakko oli syödä. Oikein nuolla pussin sisus.

Ja sit Aino-suklaajädee puolikas paketti... Huoh. Todella innostaa käydä nukkumaan täs pöhnäs.
Viimeksi muokannut Fcuk, 15.09.2009 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss, sullekin mailia ;)

Ei tuo oikeasti ole kovin rankkaa, paitsi nyt mun piti lähteä sinne possuflunssakaranteeniin toispuolel Suomee, mutta en lähtenytkään, mutta päätin silti olevani matkoilla, ettei tarvii heilua ympäriinsä ;) Tosin taidan kyllä lähtee ens viikolla ellei äitee pääse tulemaan tänne.

Se kuvaus ja kirjoittaminen toimii stressinpoistajana. Postituksen olen tehnyt helpoksi ja ostanut Helposti-kuoria. Ei tarvi pähkäillä, eikä rahtautua postiin kovin usein. Mies vie työmatkoillaan kirjeet lootaan ja paketit sun muut sitten tytsän kanssa rullaillessa kuljetan vaunuissa.

Kieltämättä joskus kun on pakkaillut 30 kirjekuorta illan aikana niin hiukan raksuttaa, mutta sitten funtsin sitä mania ja mitä kaikkea kivaa ostaisin tytsälle niin se teippaaminen käy nopsaan ;)
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mitä sä sit myyt Pupu eniten? Kuorista päättelin, et jotain kirjoja just tms.?
Oon ite aika hihhulishoppailija mut siltikään en juuri koskaan myy mitään täältä... Eli vois väittää et ostan tarpeeseen (ja tarpeessa enemmän säilytystilaa kotiin, khöh). En jaksais touhuta krääsiä eteen päin!

Vaatteet kiertää meil niin helposti kaverilta toiselle, ei niistä kukaan mitään rahaa näe... Mut siis niin, ostat tavaraa paljon ja myydessäs sen kuvittelet jääväs voitolle? Tekeeks joku bisnestä tuol muuta ku pöllimäl ensin kaupasta? :D
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Just just. Nartut vaan ostaa, myy, vaihtaa ja varastaa. Ja en muuten bliss usko sua. Sulla on mun email. Todista.
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nemes: Me koitettiin ottaa sulle yks ilta todisteita jostain jutskist mut mul meni pupu pöksyyn. Ei mikään rouva siis... Et sillee! Kiinnosti kai kuulla! 8)
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo kirjoja. Luen paljon, ja kaikki tila on varattu leffoille. Jostain pitänee luopua ;) Enimmäkseen lastenvaatteita. Ei kai voitolle jää, jostain saa enemmän mitä itse maksoi, jostain vähemmän, mutta aina jotain takaisin. Tälleen saan joka kuukausi shoppailla tytsälle ottamatta rahaa muilta tileiltä, ei silleen etteikö sieltä voisi ottaa, mutta tää on mun stressiä poistava harrastus! :) No esmes nyt kun bliss osti lukemista niin niillä maneilla voin ostaa ittelleni uutta lukemista jne. Semmonen kierto.

Eipä ole tuttavapiirissä sen ikäisiä lapsia, että voisi kierrättää. Enkä kyllä jaksa säilöäkään, osan lahjoitan UFFille.
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Nemes: Me koitettiin ottaa sulle yks ilta todisteita jostain jutskist mut mul meni pupu pöksyyn. Ei mikään rouva siis... Et sillee! Kiinnosti kai kuulla! 8)
En usko sinuakaan! Ukkos on varmaan ajatellut mua, mutta sä olet niin dissanut mua, että en usko. Paikkailet vain ;)
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Lähetin tizzit sun privaviestiboxiin :P

:mrgreen:
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:Ukkos on varmaan ajatellut mua, mutta sä olet niin dissanut mua, että en usko.
Ihan kivasti aateltu. 8)
Ei me nyt oikein olla panostettu ku lähi-ihoihin. Hyvä ku näinkään jaksanu.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti: Mut siis niin, ostat tavaraa paljon ja myydessäs sen kuvittelet jääväs voitolle? Tekeeks joku bisnestä tuol muuta ku pöllimäl ensin kaupasta? :D
Ne ulkomailta myyvät varmaan tekee. Ostavat sieltä, ja täällä saavat tietysti enemmän niistä kun ei ole Suomessa saatavilla/tilaus Suomeen on kallista.
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Niin joo... Hyvä ku raha liikkuu. Tykkään!

Kokeilen miltä maistuu punnerrukset ja vatsat tähän aikaan yöstä jäden ja netin päälle, sit masturbointia ja unta kiitos.
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Fcuk kirjoitti: Oon ite aika hihhulishoppailija mut siltikään en juuri koskaan myy mitään täältä...
Mua alkaa ahistaa kamala tavaramäärä. Mitä vähemmän roinaa, sen parempi.
Kirjoja laitan kiertoon, siis sitten kun laitan, pari-kolme laatikollista kerralla (kiitos Lolita ja Bluntly!!!). Itelleni en enää osta vaatteita tai kenkiä kuin ihan välttämättömiin tarpeisiin. Just hävitin kokonaisen vuoren tavaraa kirpparilla. Muksun vaatteet menee huutonetin kautta, en kyllä juuri jaksa yksittäin alkaa laittaa vaan koko kasa kerralla, menee sitten millä tahansa hinnalla.

Jokunen matto tarvis vielä hukata, sitten alkais olla tavaran määrä hallinnassa. Kaikki turhista ostoista säästyvä raha menee talteen. Voi olla sille käyttöä lähitulevaisuudessa :]
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Tuo juuri on se issue. Täällä on niin paskat kirjastot, että pakko se on kävellä kirjakauppaan saadakseni haluamani lukemiset. Mutta ei täällä tilaa niille ole, tai vaikka olisi joskus tulevaisuudessa niin ai kamala sitä seinättömyyttä. Leffoista en voi luopua, ne on ainoat mitä kerään.
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No jopas yhellä kaverilla on paska ilta Zurichin maalilla. Koko maailma kylässä ja kaveri imee enemmän kuin isoin teollisuusimuri.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiinteistöveron muistin just laittaa maksuun, huomenna ei kerkee tekemisten takia (kai..).

Nyt nukkumaan, mutta oispa elollinen tissi kouraan. Omani ei kelpaa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:^Lähetin tizzit sun privaviestiboxiin :P

:mrgreen:
Ja yleisölle voin kertoa, että pyöräilyn jälkeen hikisinä ne helmet maistuis mun suussa puhtaasti hunajalle! Mmmmmmaistuis!!
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onks sul kiima-aika, arvon NJ?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hopsista, jääha taas aaltoiltu Beringinmerellä, Mafia wars ei ota eteen aina joku yrittää hyötyä mun kustannuspaikasta, pistin päänahka-anomuksen level 435 pöntöstä, aika södee oma level vielä ihan alkutekijöissään, nikistä päätellen thaikku, homma selkeästi eskaloituu taas kerran.. joku toinen yrittää päästä liittymään mun mafiaan mutta niskalaukaushan siitä annetaan palkkioksi.. ;) Puni tietää..
Piti vielä ottaa "työkaverikin" omaan mafiaan, no pakko on pakko, et pääsee pieksemään työtuoliltakin joskus..
Viimeksi muokannut Niba, 15.09.2009 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:^Lähetin tizzit sun privaviestiboxiin :P

:mrgreen:
Epist! Tänne kaikki tissit! Laitoin iteki sentään tissikuvia nähtävilles tänään FB:hen!
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:Bliss!

Minkälaista kamaa sait siellä myytyä? Oletan että käytit tuota meidän lähintä IP-kirppistä, mutta muutenkin kiinnostaa kuulla. Ja paljonko se pari viikkoa kustansi? Ja jouduitko käymään useinkin järkkäilemässä/viemässä lisää tavaraa? Ja paljonko sitä meni, jos arvioi vaikka jätesäkeissä?
Mulla oli ihan kaikenlaista; vaatteita, kenkiä, levyjä, kirjoja, lehtiä, astioita, sekalaista rojua. Laitoin kaikkeen "Haluan Vain Päästä Tästä Eroon" -hinnan.
Tavaraa oli kaikenkaikkiaan ehkä 12 sellaista Ikean sinistä kassillista ihan täpötäynnä - yhden kassillisen toin takaisin. 35 euroa/viikko oli hintaa (meinasivat nostaa hintaa pari euroa muistaakseni nyt syyskuussa?) ja se piti maksaa kokonaisuudessaan kun myyntipaikan vuokra-aika alkoi. Mä kävin kyllä siistimässä pöydän joka päivä kun ei tuo matka ihan kamala ole.
Tavarat menee paremmin kaupaksi kun eivät ole sikinsokin. Ottihan se aikaa tietty mutta mun mielestä kannatti!
Vastaa Viestiin