Muistaakseni hehkutin jo tätä Amazonin tuottaman "erilaisen lakidraaman" ekaa kautta, eikä kakkosessa tai kolmosessakaan ollut todellakaan mitään valittamista. Tällä kertaa jahdataan "big pharmaa" isossa opioidijutussa.
En ole koskaan ollut iso oikeussalidraamojen fani, mutta tää jotenkin toimii. BBT on oma, charmikas, kolhiintunut itsensä - itse asiassa luulen että ukko ei edes näyttele tässä roolissa ja avainpelaajista eka kaudesta asti mukana ollut Patty (kuvassa vasemmalla) on jotenkin tosi todellinen tyyppi, särmikäs mutta sydämellinen "ämmä" sanan positiivisimmassa merkityksessä jonka kanssa varmasti viihtyisin IRL.
En ole ihan varma fanitanko päähenkilön harhajaksoja, vaikka ne taustoitetaankin ni silti menee vähän yliyrittämisen ja tekotaiteellisuuden puolelle.
Kannattaa muuten perehtyä Throntonin musiikkiuraan ja The Boxmasters-yhtyeeseen. Vähän kantrihtavaa souhthern rockia ja tarinoita pienistä ihmisistä ja todellisesta elämästä.

PS ottaen huomioon miten isoja korvaussummia päähenkilö on asiakkailleen voittanut - ja tietäen minkälaisen siivun liar (lawyer) amerikkalaisessa oikeuskäytännössä korvaussummista veistää, mihin helvettiin ne rahat on menneet ja miksi ukko asuu vuokrakaksiossa jossain laitakaupungilla? Tosielämässä äijä bunkkaisi palatsissa.
PPS kauden aiheeseen - opioideihin - itsellä on kaksijakoinen suhtautuminen - semminkin kun syön niitä itsekin ties kuinka monetta vuotta. Totta on, että ilman niitä ei oikein pärjää, mutta ovat kyllä yksiä perkeleitä vieroittaa. Ekan syövän jälkeen meni vuosi että olin putsi, mutta alle vuoden sisällä jouduin aloittamaan ne taas. Vaikka niihin on kuollut ihmisiä, en olisi silti niitä kokonaan kieltämässä. Koska on niillä se hyväkin puolensa.