Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Kreitsu
Kitisijä

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bhven kirjoitti: 11.04.2024 14:13 Primestä löytyy Fallout-peliin perustuva sarja. Julkaistiin eilen. Eka tuotantokausi, kahdeksan jaksoa. Aion riuhtaista tämän nyt öögaan. Palaute myöhemmin.
Palautetta odotellaan. Yksi jakso katsottu, peliä en ole ikinä pelannut enkä siitä mitään tiedä. Nyt lähinnä mietityttää eri kerrontalinjojen aikatasot, kun siitä alun ydinräjähdyksestä ollaan päästy. Sijoittuvatko ne keskenään samaan aikaan ollen vain eri paikoissa? Siis Lucy, Maximus ja se Ghoul: tarinat samaa aikaa eli sarjan "nykyaikaa"?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kreitsu kirjoitti: 27.05.2024 18:58 Sijoittuvatko ne keskenään samaan aikaan ollen vain eri paikoissa? Siis Lucy, Maximus ja se Ghoul: tarinat samaa aikaa eli sarjan "nykyaikaa"?
Jooh. Pientä takaumaa tuossa on kun pääjehujen taustat pitää kertoa, mutta riemukkaasti palloilevat kimpassa myöhemmissä jaksoissa. Sarja oli ihan ok. 7/10. Aijjon katsoa seuraavatkin kaudet joskun niitä tulee lisää.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Katsoin eilen toisen jakson ja nyt alkaa päästä kärryille. Eka jakso tuntui sekavalta, kun ei tosiaan ole mitään käsitystä siitä pelistä. Ihan ok katseltavaa tähän mennessä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Latelan Laurin hurjan rempan toinen kausi oli hyvin viihdyttävä.

Jotain hyötyä tästä uudesta Maxista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sugar

Apple-TV-orkkissarja on moderni noir. Tarinan keskiössä on korkean profiilin kadonneiden henkilöiden katoamisiin erikoistunut vanhoihin elokuviin rakastunut privadekkari (Colin Farrell), joka selvittää ikääntyneen filmimogulin lapsenlapsen katoamista. Dekkarin modus operandi on enempi asioiden selvittäminen diplomatian avulla mutta tarvittaessa diplomatian jatkaminen tarkoin annostellulla väkivallalla ei tuota sekään ongelmia.

Päähenkilö on rakennettu persoonallisesti ja mielenkiintoisesti, Vanha Kulmakarva on hyvässä vedossa. Kokonaisuus on tunnelmaltaan - rauhoittava. Kuvakerronta on ajoittain aika avantgardea, mutta se ei häiritse vähääkään. Olen vasta kolmannessa jaksossa, mutta tyhjäkäynnille dekkarin Corvette Stingray ei ole jäänyt missään välissä putputtelemaan vaan mysteeri rullaa tasaisesti etiäpäin. Pahimmillaanhan moderneissa tv-sarjoissa on asiaa vain ensimmäiset ja viimeiset viisi minuuttia, keskiosa on joutavaa dadaa ja puhuvia päitä (tjeu "Reacher" tai "Daredevil")

Amazing shit happens!
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

MTV:ltä Estonia-sarja. Riittävän isolla rahalla tehty, eli pahvikulissit eivät heilu.

Yleensä olen immuuni kaikelle sankarihommille, mutta pakko sanoa, että nuo pintapelastajat, jotka laskeutuivat pimeään myrskyävään mereen, ovat sankareita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.09.2024 9:01 MTV:ltä Estonia-sarja. Riittävän isolla rahalla tehty, eli pahvikulissit eivät heilu.

Yleensä olen immuuni kaikelle sankarihommille, mutta pakko sanoa, että nuo pintapelastajat, jotka laskeutuivat pimeään myrskyävään mereen, ovat sankareita.
Muniaan rapsutteleva ja kaljansa perään huuteleva sohvien mies on arjen sankari, mutta todellinen sankaruus on kait jotain tuollaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen nyt katsellut Areenasta Blue Lights -sarjaa. Ehkä jopa aika hyvä. En kyllä tiedä sopiiko Daven kreisibailaus-viikonloppuun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 06.09.2024 11:21 Mä olen nyt katsellut Areenasta Blue Lights -sarjaa. Ehkä jopa aika hyvä. En kyllä tiedä sopiiko Daven kreisibailaus-viikonloppuun.
Ei nyt mitään ankeaa realismia :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja