Kerro, ja vähän tarkennusta missä, milloin ja miten meni

Oma vastaus: 18 vuotiaana Malmilla. Mies oli odottanut kiltisti yhdeksän kuukautta, kun lohkaisin. Hyvin tuo meni, hitaasti eikä tuskitta, mutta loppupuolella näkyi jo valoa.
Aika teiniä.millivanilli kirjoitti: Kuukauden verran ehdiittiin seurustella ennen isoa hetkeä.
Kyllähän siinä oli silloin paljon tunnetta pelissä, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaihto-oppilasvuoden vuoksi suhde loppui.slam kirjoitti:
Aika teiniä.
Olen edelleen sitä mieltä, että ihmiset nussii liian "höllin perustein". Minä ainakin halua olla, jollakin asteella "ihastunut" tapaukseen tai ainakin tarpeeksi himossani, + jos olen tarpeeksi himossani olen myös tarpeeksi ihastunut. *kieroa*![]()
Niin varmastimillivanilli kirjoitti:
Kyllähän siinä oli silloin paljon tunnetta pelissä, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaihto-oppilasvuoden vuoksi suhde loppui.
Auh.KisSandra kirjoitti:Raiskatuksi tulin kun olin 15
Hunis kirjoitti:14... pikkuveli ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä ja hups penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...
Lienee hyvä että on lämmin suhde pikkuveljeen.Hunis kirjoitti:14... nuori mies ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä. alkuun vain pikku pusut ja sitten hieman pääsin housujen alle... ja hups ja penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...
edelleen olen koukussa...