Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ :h:
Vituttaa sekin että pankista en saa lainaa kaksioon. Toki se riippuis yksiön pohjasta et mahduttasko me kissojen kans sinne mut..
Typerää maksaa vuokraa enemmän kun lyhentäis lainaa..
Mulla hajoo pää. Anteeks kun valitan ja itken nyt täällä. On vaan niin paha olo ja toivoton :(
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nimittäin seurustelin juuri reilun vuorokauden naisen aloitteesta, ja sitten sainkin jo kenkää. En ehtinyt nähdä tyttöystävääni kertaakaan seurusteluaikanamme. Enkä edes riidellä! Voi pahus.
Siis mitä häh?
Se tapaili jotain akkelia ja sitten sopivat etäkautta alkavansa seukkaa ja yhtäkkiä akka vetäs liinat kiinni, näin veikkaan ma.
Aika lähellä, paitsi että pidempiaikainen ystävä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan. Laskin omat päiväni huvikseni... 130 päivää kesälomaan. Sehän on ikuisuus! :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan. Laskin omat päiväni huvikseni... 130 päivää kesälomaan. Sehän on ikuisuus! :shock:
Mul ei ole edes hemmetti vielä vahvistettu kesälomia! Melko perseestä, ettenkö sanois. Mut jos menee läpi niinkuin pyysin, niin sitten on 12 viikon päästä loma. (Päiviä en edes viitsi vielä laskea.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

61 päivää kesälomaan.
Dumis

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:Kaveri kehuskeli Facebookissa, että 28 päivää kesälomaan.
Miul taitaa olla kanssa jotain tuommoista, ainakin ens kuun 28 jään lomille :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään :wink:
Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään! (Stinky, tuu mukaan!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi harmitus. Tajusin juuri että vappusuunnitelmatkin nollautuivat.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Mut mä sitten nauran paskaisesti syyskuussa, kun muut on jo lomansa pitäneet ja mä lennän kauas pois lämpimään :wink:
Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään! (Stinky, tuu mukaan!)
Voiko ne lomarahat oikiasti viiä noin :o

Kolme kuukautta lomaan. Onneksi töi on kuin huopatossutehdas kesällä. Teen ensin 1/10-teholla (nykyisen 1/4-tehon sijaan) töitä 2kk ja lähen sitten lomalle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään!
Toivottavasti eivät vie. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Mihin oot menossa?
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

3 työpäivää kesälomaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja, eikä virma vie niitä määräaikaisuuden rikkomisen sanktiona - lennän siinä tapauksessa viikolla 20 jo lämpimään!
Toivottavasti eivät vie. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Mihin oot menossa?
Johonkin lämpimään, pääasia. Katselin tossa esim. Sardiniaa tai muutenkin Italiaa ja Portugalia. Yritän ottaa poikaa mukaan, mutta mies on sitä mieltä että mä lähtisin yksin, kunnon lomalle, jos vain saa työvuoronsa sumplittua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

McJanne kirjoitti:Samis, mutta mulla on pidempi!
Kuulostat ihan joltain eturauhasvaivamainokselta.

"Nii siis toi suihku."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23539
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Voi harmitus. Tajusin juuri että vappusuunnitelmatkin nollautuivat.
Potskilla olisi tilaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23539
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja,
Kuten myös, mutta kun en saa. Peruivat mokomat yt-neuvottelujen tuloksena. Potkivat myös porukkaa oikealta ja vasemmalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä toivon että saisin lomarahoja,
Kuten myös, mutta kun en saa. Peruivat mokomat yt-neuvottelujen tuloksena. Potkivat myös porukkaa oikealta ja vasemmalta.
Edes lomapalkan.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaahas. Näyttää vahvasti siltä että päästään rakentamaan. Nyt sitten perkeelenmoinen tarjouspyyntöhässäkkä päälle :kontrolli:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:Jaahas. Näyttää vahvasti siltä että päästään rakentamaan. Nyt sitten perkeelenmoinen tarjouspyyntöhässäkkä päälle :kontrolli:
Ostitko tontin?! Wau :)
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ No siltä tämä vähän alkaa näyttämään, että tuli hankittua 1472 neliötä kalliota.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taisin juuri syyllistyä seksuaaliseen häirintään työpaikalla :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:Taisin juuri syyllistyä seksuaaliseen häirintään työpaikalla :shock:
Kerro lisää :jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pikaisella kahvitauolla nautin banaanin keittiöpöydän ääressä. Toisella puolella pöytää istui M., n. 30v ikisinkku hieman pyöreähkö ja vähän omalaatuinen miespuolinen kollega. Ajatuksissani otin yli puolet banaanista kerralla suuhun ja puraisin, M. tukehtui kahviinsa (puhui minulle samanaikaisesti) ja sanoi "pistä se banaani pois" :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Pikaisella kahvitauolla nautin banaanin keittiöpöydän ääressä. Toisella puolella pöytää istui M., n. 30v ikisinkku hieman pyöreähkö ja vähän omalaatuinen miespuolinen kollega. Ajatuksissani otin yli puolet banaanista kerralla suuhun ja puraisin, M. tukehtui kahviinsa (puhui minulle samanaikaisesti) ja sanoi "pistä se banaani pois" :D
Elppis: oma vikasi ja seksuaalista häirintää. Todella siveä nainen ei voi koskaan syödä banaania. Eikä imeskellä jätskipuikkoa. Tai laittaa sormea suuhunsa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jaaha. Oon varmaan oikein huippusuosiossa täällä työpaikalla, ku aloin kitisee työvuoroista..mutta toisaalta oon sitä mieltä että härkää pitää ottaa sarvista kiinni ja reiluus on tärkeää. Jep jep. Tästä hyvästä sain oikein palaverin aikaiseksi vappuaatolle..
No ehkäpä se laulutunti piristää. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.