Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Pöh, luuserit luusatkaa sitten.
Kävikö oikein kunnon aivomyrsky että sait näinkin hienon lauseen kasaan?
Ainiin, unohtuikin kysyä onko enttu vielä neitsyt?
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pöh, luuserit luusatkaa sitten.
Kävikö oikein kunnon aivomyrsky että sait näinkin hienon lauseen kasaan?
Ainiin, unohtuikin kysyä onko enttu vielä neitsyt?
On se.
Mites se sua kiinnostaa?
Yönmustaritari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla,
Minäkin kerran mutta pidättelin.

Nainen jaksoi hetken alkuu anella "lisää lisää, älä lopetä älä lopeta" mutta aikani jatkettua vaihtui virsi "ei enää ei enää, en jaksa en jaksa".
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla,
Minäkin kerran mutta pidättelin.

Nainen jaksoi hetken alkuu anella "lisää lisää, älä lopetä älä lopeta" mutta aikani jatkettua vaihtui virsi "ei enää ei enää, en jaksa en jaksa".
Mihin se "nuuh" hävisi? :shock:
Yönmustaritari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti: Mihin se "nuuh" hävisi? :shock:
Ei mun tarvi todistella miehuuttani
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
Ihan vaan varoituksen sana teille jotka jotain vastaavaa suunnittelette. Se, että ilmottautuu syömään ja jättääkin sitten tulematta, tarkoittaa sitä, että paikalle vaivautuneet joutuu maksamaan teidänkin sapuskanne. Ja jos siihen tilanteeseen joudun, lupaan mummoni haudan kautta tonkia henkilötietonne esille keinolla millä hyvällä ja laittaa idän perintätoimiston peräänne. Lue: jos polvilumpiosi ovat sinulle edelleen tärkeät, ilmestyt paikalle TAI maksat kiltisti osasi vaikket söisikään.

Kysynkin siis viimeisen kerran:

Peruutanko tänään koko varauksen (viimeinen päivä) vai ovatko jo ilmottautuneet todellakin SITOUTUNEET ilmestymään paikalle ja maksamaan sapuskansa?

olisko kannattanut kerätä ne rahat etukäteen?
Runkkis

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Täällähän tapellaan jo ennenkuin koko kemut on edes alkaneet... Mitäköhän loppuillasta tulee muutamien drinkkien jälkeen?

En voi siis missata näitäkään kemuja.
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

KGrilli kirjoitti:olisko kannattanut kerätä ne rahat etukäteen?
Olisko sun kannattanut jättää ilmottautumatta?
Dumari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viisastelut veks, mennään syömään. Kaikki ketkä ovat listalle nimensä saaneet maksavat.
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:olisko kannattanut kerätä ne rahat etukäteen?
Olisko sun kannattanut jättää ilmottautumatta?
haloo. mä nyt tarkoitin sitä että oletetaan että ilmoittautuneita on 40 kpl. ihan satasen varmasti kaikki eivät tule paikalle. me muut sitten maksellaan vai? good planning, sanoisin.

voin lähettää sulle rahat vaikka heti jos haluat, ja suosittelisin että pidentäisit sitä varausaikaa muutamalla päivällä ja keräisit kaikilta rahat.

mun tuleminen ja syöminen tai edes ne oharit ei ole siitä kiinni mitä se maksaa tai jättää maksamatta minulta itseltäni, mutta kymmenen poisjääneen osuutta en minäkään mielelläni maksa.
Enthu

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Dumari kirjoitti:Viisastelut veks, mennään syömään. Kaikki ketkä ovat listalle nimensä saaneet maksavat.
Samoilla linjoilla Dumiksen kanssa :!:
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minäpäs en viisastellutkaan, peruin ilmottautumiseni hyvientapojen mukaan Patzilta yksityisviestillä jossa kysyin kerkeänkö vielä perua ja jos en ehdi niin olen valmis maksamaan ruuasta vaikka en syömään tulisikaan.

Nähtävästi kerkesin.
killkill

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja killkill »

Normaali käytäntö tilausravintolatoiminnassa on, että ravintola varautuu +/- 10-15% muutokseen osanottajamäärässä.

Jos ravintola vaatii, että osanottajien on maksettava 40*X euroa, vaikka paikalle ilmestyy 35 henkilöä, ei tuollaiseen diiliin ehkä kannata suostua.
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Minäpäs en viisastellutkaan, peruin ilmottautumiseni hyvientapojen mukaan Patzilta yksityisviestillä jossa kysyin kerkeänkö vielä perua ja jos en ehdi niin olen valmis maksamaan ruuasta vaikka en syömään tulisikaan.

Nähtävästi kerkesin.
Kyllä kerkesit ja tämä olikin ainoa oikea tapa toimia. Kiitos siitä. Myös kaikki muut peruutuksensa tehneet ovat laittaneet kiltisti yksityisviestiä, ja mitään muita peruutuksia ei vastaan otetakaan.

Olinpa tyhmä, että luulin ilmottautuneiden ihmisten olevan luotettavia ja sanansa mittaisia, käytöstavat omaavia aikuisia ihmisiä. Mitään rahankeruuta en ala etukäteen järjestämään, olenhan sopinut ravintolan kanssa jokaisen maksavan itse laskunsa.

Mutta kuten sanottu, vielä ehdin perumaan.
Runkkis

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jos jostain syystä en pääsekkään, niin kyllä voin maksaa oman osuuteni. EI siinä mitään. Yritän kuitenkin tulla.
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele, mitään ei peruta. Kaikki listalla olevat maksavat.

On se nyt yhtä helvettiä kun tulee tämmöinen tappelu yksistä pikkujouluista...Muutama tyyppi keksii että "mä en enää leiki teijän kanssa" ja rikkoo siinä sivussa toisten hiekkakakut. ARGH! Heitellään toisiamme herneillä siellä Cantinassa sitten. Tai tomaateilla.
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Normaali käytäntö tilausravintolatoiminnassa on, että ravintola varautuu +/- 10-15% muutokseen osanottajamäärässä.

Jos ravintola vaatii, että osanottajien on maksettava 40*X euroa, vaikka paikalle ilmestyy 35 henkilöä, ei tuollaiseen diiliin ehkä kannata suostua.
+/- 10% on sallittu muutos henkilömäärässä, aivan kuten aikasemmin menu-ketjussa mainitsin. En kuitenkaan halua, että jokainen täällä oleva kuvittelee mahtuvansa tuohon 10% haarukkaan, ja jättää tällä verukkeella viime hetkellä tulematta.

Ymmärtääkö kukaan tästä asiasta mitään vai olenko yksin "huoleni" kanssa?
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
Ymmärtääkö kukaan tästä asiasta mitään vai olenko yksin "huoleni" kanssa?
Ymmärtää, et ole huolesi kanssa yksin.

Harmi että on vaan niin saatanan lapsellista porukkaa. Onneksi eivät kaikki.
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti:Normaali käytäntö tilausravintolatoiminnassa on, että ravintola varautuu +/- 10-15% muutokseen osanottajamäärässä.

Jos ravintola vaatii, että osanottajien on maksettava 40*X euroa, vaikka paikalle ilmestyy 35 henkilöä, ei tuollaiseen diiliin ehkä kannata suostua.
+/- 10% on sallittu muutos henkilömäärässä, aivan kuten aikasemmin menu-ketjussa mainitsin. En kuitenkaan halua, että jokainen täällä oleva kuvittelee mahtuvansa tuohon 10% haarukkaan, ja jättää tällä verukkeella viime hetkellä tulematta.

Ymmärtääkö kukaan tästä asiasta mitään vai olenko yksin "huoleni" kanssa?

sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

KGrilli kirjoitti:
sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?
killkill

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:... kertaa ...
Selvä, enpä muistanut tuon aikaisemman ketjun sisältöä.
Uskoisin kuitenkin, että suurin osa saapuu nätisti paikalle. Eivät tietenkään kaikki, sehän on saletti näin suuren ja hajanaisen possen kyseessä ollen.

Järjestäjän tehtäväsi on epäkiitollinen. Vaatimattomat kiitokseni siitä, että muuton ym ohella olet ottanut asian hoitaaksesi. KiitosKeppiä saat sitten Gandhilta oheisella kupongilla..
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?
Sillä lailla. Hyvä meidän Grilli.
Laita vaikka mun nimelle. Pistän yksityisviestiä.
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?
ei kiitos, mulle riitti yksi yritys. mutta harkitse vielä sitä rahankeräystä. tilille vain se summa ja yksityisviesti sulle. sen määrän mukaan sitten tarkistaisit varauksen koon cantinan kanssa esim. maanantaina?
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: KiitosKeppiä saat sitten Gandhilta oheisella kupongilla..
Paatko kupongin vielä postilla, liitetiedosto ei aukea... *virittää jo värikopiokonetta*
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Harmi että on vaan niin saatanan lapsellista porukkaa. Kaikki.
No shit, että ihan lapsellista!