Samaa mieltä. Ei siitä muuten mitään hyvää tule!Manaaja kirjoitti:Kebabia. Lihamyllyllä.
Oon kyl NIIN siinä kolmenkybän kriisissä ku komppailen tääl ihan fiilareissa Davea ja Manaajaa..
Samaa mieltä. Ei siitä muuten mitään hyvää tule!Manaaja kirjoitti:Kebabia. Lihamyllyllä.
Tää ei oo huono.Dumis kirjoitti:Ei nyt ole lihamyllyä kotona, kokeilkaa jotain muuta!
Ei vaikuta huonolle, haluutko tulla vielä kokkaamaan sen viikonloppuna kun olen "pilkkireissulla"bliss kirjoitti:Tää ei oo huono.Dumis kirjoitti:Ei nyt ole lihamyllyä kotona, kokeilkaa jotain muuta!
Mulla on mun puolivuosittainen vapaa vasta seuraavana viikonloppuna.Dumis kirjoitti:Ei vaikuta huonolle, haluutko tulla vielä kokkaamaan sen viikonloppuna kun olen "pilkkireissulla"bliss kirjoitti:Tää ei oo huono.Dumis kirjoitti:Ei nyt ole lihamyllyä kotona, kokeilkaa jotain muuta!
Voihan video, olis ollut just sopiva pihvipäiväkin sunnuntaina. Tietty laita vastaan jos myöhemminkin palvelu pelaabliss kirjoitti:Mulla on mun puolivuosittainen vapaa vasta seuraavana viikonloppuna.Dumis kirjoitti:Ei vaikuta huonolle, haluutko tulla vielä kokkaamaan sen viikonloppuna kun olen "pilkkireissulla"bliss kirjoitti:
Tää ei oo huono.
Siis.. eikös se oo ihan vakkari, että munia, sokeria ja jauhoja kaikki samassa suhteessa.. vatkaa sokeri ja kananmuna kuohkeaksi, sitten loppujen lopuksi vaan jauhot siivillöidää joukoon ja käännellään rauhallisesti.Suvinen kirjoitti:Hei, onko kellään ehdottaa helppoa, toimivaa ja kuohkean ilmavaa kakkupohjareseptiä? Äitini ohjeella tuppaa tulemaan vähän jähmeä kakku, jota pitää sitten kastella litimäräksi että saa syötyä. Haluaisin tehdä korkean kakun kevyillä (siis rakenteellisesti, ei kaloreissa laskettuna!) täytteillä tytön 1-vuotispäiville. Ruokaa osaan laittaa vaan en leipoa. Auttakaa!
Ok.. mä kyllä oon aina saanut tuosta kuohkean Vatkaan sitä sokeria ja kananmukaan aina tosi kauan.Suvinen kirjoitti:Oon kuullut että jotkut laittaa perunajauhoja, vissyvettä tms. että saisi sitä kuohkeutta. Tuo peruspohja ei ihan vastaa sitä mitä haen. Ajattelin jos jollain olisi joku salainen niksi jota en ole löytänyt
Mummun takuuohje:Suvinen kirjoitti:Hei, onko kellään ehdottaa helppoa, toimivaa ja kuohkean ilmavaa kakkupohjareseptiä?
Näyttää lasitteelta ja maalilta.RP kirjoitti:Tota, tuota. Mitäs ne ainekset oikein on mitä yleensä käytetään koristeluun. Karkkia yms. mutta tuo "levite":