Iskelmäradio soittaa LOISTAVAA musiikkia, joten kyllä, minusta on tullut vanha. Tai no, Procal Harumin Whiter Shade of Pale on aika monen mieleen kai?
Puoli-alaston mies makaa sängyssä uuh, mutta valitettavasti Playstationin ohjain kädessä. Jotain hemmetin rallia, pyh. Ja mie istun sit tässä koneella. Normipäivä.
Huomenna los aamuvuoro Epsoon paarissa ja sinne joutunee jäämään sunnuntaihin asti
Onneksi mulla on Nuuti joka huolehtii miusta
(paitti että jos se ei ole ostanut kauraleipää se ottaa turpahansa)
Iskelmäradio soittaa LOISTAVAA musiikkia, joten kyllä, minusta on tullut vanha. Tai no, Procal Harumin Whiter Shade of Pale on aika monen mieleen kai?
Puoli-alaston mies makaa sängyssä uuh, mutta valitettavasti Playstationin ohjain kädessä. Jotain hemmetin rallia, pyh. Ja mie istun sit tässä koneella. Normipäivä.
Huomenna los aamuvuoro Epsoon paarissa ja sinne joutunee jäämään sunnuntaihin asti
Onneksi mulla on Nuuti joka huolehtii miusta
(paitti että jos se ei ole ostanut kauraleipää se ottaa turpahansa)
Mä kerron suuren salaisuuden et mua PaNeTtAa just nyt ihan kauheesti...
sille naiselle joka veis jalat alta ois tilausta
Päivärytmi tällä vkolla ollu ihan sekasin... huomenna tai siis tänään kunhan päivä valkenee hammaslääkäritädille,melkein 1,5 vuotta ko viimeks käyny...
varmaan tulee taas piiskaa "sä juot ihan liikaa happojuomia,kiilto lähtee hampaista ja kaupan päälle kiiltoki vielä lähteny".... ARGH
700 kiloinen kivi putosi sydämeltäni äskeisen puhelun jälkeen. Kyllä joku vaan sitten osaa puhua kauniisti.
Nyt mieki taidan saada unta. Käperryn perheen väliin tuonne silkkilakanoihin tyytyväisenä, vain herätäkseni aamulla juottamaan alkoholisteja...
DeliriumTremens kirjoitti:faija ei saa mitään isänpäivähässäkkää PISTE!
Mitäs iskä on nyt tehny?
oon ruinannu digikameraa ikuisuuden, sanoin sille ett jos se joskus ostaa uuden antais mulle sen vanhan ja nyt se on ostanu uuden ja antanu mun pikkusiskolle sen vanhan perkele! mulla oo varaa ostaa omaa olen perkele opiskelija! GRRRR
DeliriumTremens kirjoitti:
oon ruinannu digikameraa ikuisuuden, sanoin sille ett jos se joskus ostaa uuden antais mulle sen vanhan ja nyt se on ostanu uuden ja antanu mun pikkusiskolle sen vanhan perkele! mulla oo varaa ostaa omaa olen perkele opiskelija! GRRRR
No on sulla murheet
Ja nyt, oikeesti, tää mamma menee nukkumaan, että jaksaa sit huomenna. Nih. Onneksi on joku jonka syliin nukahtaa.