Itse aion suosia tätä:

Matkoja, etkoja, olemisia, menemisiä, tulemisia… on tätä oleva repussani. Vallitsevan ilmaston lämpöisenä.
se on fernet brancaaDumari kirjoitti:Mitä tuo on? Viiniä, kognaccia, salmaria?
Katkero. Jouduit kommentillasi tarjottavien listalle (patzin kymmenen euroo on kuvassa, muahaha!). Lista suljettu.Dumari kirjoitti:Mitä tuo on? Viiniä, kognaccia, salmaria?
Tohdin epäillä. Olinhan *niks* ensimmäistä kertaa *naks* juodessani *töks* toki vielä *vruuuuum* ehkäkö järjissäni?!QuarterDot kirjoitti:semmosta katkeraa kuraa jota kukaan täysjärkinen ei juo
Musta yrttinen grogikatkero. Alkoholipitoisuus muistaakseni Koskenkorvan luokkaa. Nautitaan yleensä jäillä tai Creme De Menthen kera 50:50.Dumari kirjoitti:Mitä tuo on? Viiniä, kognaccia, salmaria?
Minttufernettikillkill kirjoitti:Musta yrttinen grogikatkero. Alkoholipitoisuus muistaakseni Koskenkorvan luokkaa. Nautitaan yleensä jäillä tai Creme De Menthen kera 50:50.Dumari kirjoitti:Mitä tuo on? Viiniä, kognaccia, salmaria?
Aivan saatanan järkyttävän pahan makuista.
Juuri näin. Mieluiten huoneenlämpöisenä, taskulämminkin toimii. Ja ilman jäitä. Irtoaa ne yrttien maut maiskuteltaviksi paremmin. Loistavaa tavaraa kuljeteltavaksi vaikka taskumatissa. Voipi siitä sitten otella pieniä siivuja maiskuteltavaksi.ninnithequeen kirjoitti:ihan sellaisenaankin - NAM.
Ei ihme että kuuntelet bluussia. Vähemmästäkin masentuu.HoundDog kirjoitti:Mieluiten huoneenlämpöisenä, taskulämminkin toimii.
ninnithequeen kirjoitti:Tykkääkös joku muuten Gammeldanskista?
Se on jo niin pahaa, että se on hyvää.
Itse suosin Karhun kolmosta ja ehanaa Chileläistä punaviiniä nimeltä Vina Maipo. Niin tai kossuvissyä. Näillä pärjätään pikkujoulut (ja muutenkin)
Nyt joutuu vähän komppaamaan. Fernet Branca on viinojen aatelia. Ainoa heti mieleen tuleva, joka vetää tuolle vertoja on Riikan musta balsami, mutta sen saatavuus on vähän heikonlaista täällä päin.HoundDog kirjoitti:Juuri näin. Mieluiten huoneenlämpöisenä, taskulämminkin toimii. Ja ilman jäitä. Irtoaa ne yrttien maut maiskuteltaviksi paremmin.ninnithequeen kirjoitti:ihan sellaisenaankin - NAM.
Hävettää kompata, mutta komppaan kuitenkin..kyyppo kirjoitti:Nyt joutuu vähän komppaamaan. Fernet Branca on viinojen aatelia. Ainoa heti mieleen tuleva, joka vetää tuolle vertoja on Riikan musta balsami, mutta sen saatavuus on vähän heikonlaista täällä päin.HoundDog kirjoitti:Juuri näin. Mieluiten huoneenlämpöisenä, taskulämminkin toimii. Ja ilman jäitä. Irtoaa ne yrttien maut maiskuteltaviksi paremmin.ninnithequeen kirjoitti:ihan sellaisenaankin - NAM.
Älä mitään. Lisää perseennuolijoita* täältäkin porukkaan. Gammel Dansk on tosin ykkönen minun papereissani.Runkkis kirjoitti:Hävettää kompata, mutta komppaan kuitenkin..kyyppo kirjoitti:.HoundDog kirjoitti:.
Ja listaan voi lisätä:SingleMalt kirjoitti:Älä mitään. Lisää perseennuolijoita* täältäkin porukkaan. Gammel Dansk on tosin ykkönen minun papereissani.Runkkis kirjoitti:Hävettää kompata, mutta komppaan kuitenkin..kyyppo kirjoitti:.
* safi™