Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Todellisuus on sosiaalinen konstruktio. Mitä viestität maailmalle avatarellasi tai mitä toivot viestittäväsi?
Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.
Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.
-
- Kitisijä
Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Kylmästä pitävä lentämään kykenemätön kvaakku? Oujeehuima kirjoitti:Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.

Oma avatas: Ainut kuva missä totuus tulee esiin. Olen hyvännäköinen muun värisissä hiuksissa kuin omissani, meikissä, ja ilman silmälaseja: eli täysin erinäköisenä.
The great club outshines the individual, always and forever.
mä olen maailman vahvin nainen ja kukaan, eikä mikään mua muserra!
-
- Kitinän uhri
mun avatar kai yrittää viitata kaunosieluuteen&taiteellisuuteen ?
Kylmästä pitävä tietenkin, muutenhan olisin lannistunut jo pakkeihin silloihin lastentarhassa. Lentämiseen kykenemättömyyden sijaan puhuisin siitä, että kaikesta huolimatta minulla on jalat edelleen maassa.Elppis kirjoitti:Kylmästä pitävä lentämään kykenemätön ... Oujee
Oujee, siitä olen samaa mieltä.

-
- Kitisijä
Luultavasti siitä, että minulla ei joko ole sopivaa kuvankäsittelyohjelmaa koneellani tai siitä, että en osaa käyttää koneessani olevaa hienoa kuvankäsittelyohjelmaa.. Kaikki avattarekseni yrittämäni kuvat ovat joka tapauksessa olleet liian kookkaita. Toisaalta, mikäpä elämässäni ei saisi liian suuria mittasuhteita 

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vaikkakaan raha ei tipu omalle tilille, niin silti vastaan; markkinointia! Markkinoin hyvää oloa. Sinistä. Miksi? Miksi en? Ehkä hitusen heijastan sitä mitä olen. Joku joka minut paremmin tuntee voisi tulkita toisin. 1X2. Kuva se vain on.
-
- Kitisijä
Siis, mähän oikeasti olen herkkäsieluinen enkeli, jolla on tissit. 

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Lohikäärmeet on syNpaattisia eläimiä ja lisäksi olen ylpeä siskostani ja hänen taiteellisista kyvyistään.
EDIT:en myöskään osaa kirjoittaa. Prkl, tuparit.
EDIT:en myöskään osaa kirjoittaa. Prkl, tuparit.
Viimeksi muokannut Lilo, 06.11.2005 1:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.
Gasellimainen notkeus?Feiz kirjoitti:Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.

Kittys kirjoitti:Gasellimainen notkeus?Feiz kirjoitti:Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.
NO SE KANS!!! yks notkea rotta koko miäs

Onks rotalla nännit kans?Feiz kirjoitti:Kittys kirjoitti:Gasellimainen notkeus?Feiz kirjoitti:Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.

Paikkakunta: KiimakaupunkiKittys kirjoitti:Onks rotalla nännit kans?Feiz kirjoitti:Kittys kirjoitti:
Gasellimainen notkeus?
Niinpä niin

-
- Kitisijä
Notkea rotta olis vuotalossa parin viikon päästäFeiz kirjoitti:Kittys kirjoitti:Gasellimainen notkeus?Feiz kirjoitti:Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.

Viimeksi muokannut Elppis, 06.11.2005 2:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
He hei, mut toi ei oo tullu mun suustaFeiz kirjoitti:Paikkakunta: KiimakaupunkiKittys kirjoitti:Onks rotalla nännit kans?Feiz kirjoitti:
Niinpä niin

-
- Kitisijä
Pahoittelen tosikkomaista vastaustani, mutta minä yritän viestittää sitä, minkänäköinen tyyppi olen. Mielestäni on aina mukavampaa keskustella, jos tietää myös visuaalisesti kenen kanssa keskustelua käy - siksi yritän tarjota saman helpotuksen muillekin.
oon vähän huonolla tuulella nyt... tai jotain...
Muistan, että sanoit pitäväsi tuota avatarta vain vähän aikaa, mutta nythän se on ollut sulla jo ainakin puoli vuotta. Ei siinä mitään, hyvältähän tuo näyttää. Mun mielestä olet kyllä hyvännäköinen ihan omana itsenäsikin.Elppis kirjoitti:
Oma avatas: Ainut kuva missä totuus tulee esiin. Olen hyvännäköinen muun värisissä hiuksissa kuin omissani, meikissä, ja ilman silmälaseja: eli täysin erinäköisenä.
Mun avatar viestittää kiehtovasta ja mediaseksikkäästä persoonallisuudestani. Siitä voi aavistaa, että olen säkenöivä keskustelija ja sulostutan seuruetta kuin seuruetta silkalla läsnäolollani. Vienosta hymystäni voi lisäksi päätellä, että miehuuteni on sangen muhkea ja pitää erityisesti peppuseksistä ilman lubrikanttia. Julkisella paikalla, of course.
Tuossahan mie.
Vastoin yleistä luuloa, miulla ei ole keskisormi pystyssä, vaan tupakkihan se siinä. Kuva on otettu meitin ravintolassa pari vuotta sitten.
Viestitän? Jaa-a....
Vastoin yleistä luuloa, miulla ei ole keskisormi pystyssä, vaan tupakkihan se siinä. Kuva on otettu meitin ravintolassa pari vuotta sitten.
Viestitän? Jaa-a....
Satunnaisista raivokohtauksista kärsivä (nauttiva), viinaanmenevä, vähähiuksinen plus-kolmikymppinen mies. Eikös tuo nyt vittu ole ihan selvää?