Nimittäin tämä päivä tuntui NIIN sunnuntailta, eikö totta???
Kysely on tällä kertaa ihan simppeli: Onko tämä perjantaipäivä sinulle lomapäivä vai työpäivä vai oletko edes työssä?, oletko opiskelija vai joku muu tilanne onpi sinulla?

Machete+bilis?Elppis kirjoitti:Nyt vaan en tiedä mitä tekisin
Leffa kuulostaa buenolta (klo 18?) - bilis sen sijaan saattaa olla haasteellistaDumis kirjoitti:Machete+bilis?Elppis kirjoitti:Nyt vaan en tiedä mitä tekisin
Okei, no voihan sitä kassoa sitten jotain muutakuin bilistäElppis kirjoitti:Leffa kuulostaa buenolta (klo 18?) - bilis sen sijaan saattaa olla haasteellistaDumis kirjoitti:Machete+bilis?Elppis kirjoitti:Nyt vaan en tiedä mitä tekisin
Go for it George!Dumis kirjoitti:Okei, no voihan sitä kassoa sitten jotain muutakuin bilistäElppis kirjoitti:Leffa kuulostaa buenolta (klo 18?) - bilis sen sijaan saattaa olla haasteellistaDumis kirjoitti: Machete+bilis?![]()
18.45 näyttäs olevan eka näytös, varaanko?
Varasin gu mulla on kaks lipuketta jotko pitää käyttää. Mennäänkö pirtelölle ennen sitä?Elppis kirjoitti:Go for it George!Dumis kirjoitti:Okei, no voihan sitä kassoa sitten jotain muutakuin bilistäElppis kirjoitti: Leffa kuulostaa buenolta (klo 18?) - bilis sen sijaan saattaa olla haasteellista![]()
18.45 näyttäs olevan eka näytös, varaanko?
Jaa, kait se on sit auto jätettävä kotiaElppis kirjoitti:Ota sä ohranen, mä otan suklaan.
Eipä työpäiviäkään.ninnithequeen kirjoitti:Mulla ei lomapäiviä ole.
Elppis kirjoitti:Eipä työpäiviäkään.ninnithequeen kirjoitti:Mulla ei lomapäiviä ole.
Mä kiroilin äsken että kun täällä on muita niin ei voi koneelta soittaa, mutta eihän tänne saa edes uutta fläshiä asennettua. Joten se siitäkin.swirl kirjoitti:No mut hyvä, että saa olla rauhassa, eikä joku oo koko ajan ovelle koputtelemassa. Luukutankin W.A.S.P:ia täällä nupit kaakossa.
Onko sulla kuva siitä sängystä? Olis kiva nähä.ninnithequeen kirjoitti:
Josta tulikin mieleen: onko kellään pakettiautoa? Pitäs viedä yks iso juttu meiltä Sipsille
Mä oon lanseerannut jo kauan sitten trash metal Mondayn... tulee aina maanantaisin tarpeeseenDumis kirjoitti:...kohta onkin aika laittaa thräsh-kansio soimaan, sopivaa vastapainoa toimistotyöskentelylle
Sitähän mä juuri yritänkin tiedustella.. Tosin sit tuli lisäksi tv-taso, et kattoo ny miten onnistuu, vai onnistuuko.Gaia kirjoitti:^Eikö sänkyä muka saa purettua osiin?
Saahan tuon osiin, mut on siinä homma...ja meillä ei ole autoa ollenkaan. Sipsi on hyvä ja kattelee kuvia, missä poika on pinniksessä, semmonen se on. Siis juuri se. Tää yks sankari roudas upouuden ja matalamman tilalle ROSKIKSESTA, ja löys se sieltä kuntopyöränkiElppis kirjoitti:^^Mä kuskasin meidän pinniksen bussissa: purettu ja köysin kiinni. Patjaa en olis yksin saanut, se hankittiinkin erikseen.
TV-taso me saahaan tänään naapurista.sipsi kirjoitti:Sitähän mä juuri yritänkin tiedustella.. Tosin sit tuli lisäksi tv-taso, et kattoo ny miten onnistuu, vai onnistuuko.Gaia kirjoitti:^Eikö sänkyä muka saa purettua osiin?