Pitäisikö sitten perjantaina pillittää? Ei toki, mutta se voidaan myös käsittää ikäänkuin "tilityksenä" tai ketutuksena tai ylipäänsä selostuksena vaikkei mitään itkuista olisi tapahtunutkaan!
Stadinarska on myöhään taaskin valveilla! Olen miettinyt itseäni ja ikuista sodankäyntiä erään samikseni kanssa täällä. Me olemme olleet kuin Israel ja arabivaltiot. Minäkin olen tarvinnut tukijoita taistelussani.
Olen miettinyt mikä minussa saattaa ärsyttää! Se varmaankin, että tietenkin maailmassa on asioita jotka ovat tärkeämpiä kuin yksi pieni muurahainen, SA, ja kun kuitenkin olen kanssanne näin usein.
Minua harmittaa kun en ole kaikkia teistä tavannut! tapaisin oikein mielelläni teitä silloin sopivana aikana kun minulla on aikaa.
Sitten joudun tai minulla on IHAN pakko vähentää kirjoituksiani tänne, koska tämä vie aikaa ja addiktio on kohtalainen. En itseäni siinä ymmärrä tosiaankaan. Ihan kivaa ja hyödyllistäkin täällä on olla, mutta SOTA ei ole hauskaa ja ...'
samikseni kyllä sai siipeensä aikalailla siinä kyselyssään. Ihme, ettei hän halua poistaa minua siksi, että häntä ärsyttää nimessäni vaikka viides kirjain a!!!
Maailma on joskus hassua ja joskus hyvin hassua!
EHDOTAN yhteishalia! Kuka halaa ensin minua! (Olen minä hellyydenkipeä, ihan varmasti! Myönnän!!)
SA
perjantaivirkku
hei jätän tämän ilman ainoatakaan paksunnosta tai väriä (MELKEIN onnistuin, VOIH