^ tehokasta
Mulla oli eilen tehokas aamu, ennen kymmentä oli käynyt ruokakaupassa, salilla, siivonnut, laittanut tiskit ja ulkoiluttanut koiran...
Tänään.. on vähän hitaammin käynnistynyt
Mies on jäänyt kiinni Remeksen kirjaan. Any ideas miten irrottaa? Pojan läsnäollessa ei uskalla zekzuaalisia keinoja käyttää.. Aamucacalla istui yli 30 min kunnes tajusin että JÄTKÄHÄN LUKEE SIELLÄ! Aamupalaa söi toiset 30 min, LUKEE KIRJAA! Pojan kanssa majassa (minkä äiti väsäs - sairaan siisti ) väärin päin verrattuna poikaa.. JÄTKÄ LUKEE! Jymäläytä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Menin kavereiden mukana tanssipaikkaan eilen illalla, joku Tivoli. Siellä oli niin tylsää, että lopulta päädyin tanssilattialle kavereiden kanssa. Ja oli hieman vaivaannuttavaa huomata miten siellä vieraat pojut tuli kokoajan hinkkaamaan itseään minua vasten. Enpä taida toista kertaa erehtyä tanssipaikkaan. Olisinpa ollut edes kunnon kännissä.
VR:n vuoksi ensimmäinen henkilökohtainen tilastotappio eli hiihtolenkkini siirtyi pimeään aikaan, aikaan jolloin minun piti rentoutua ja väijyä jalkapalloa. VR ei ole tunnin myöhässä, vaan 23 tuntia aikaisessa
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vetäsin heti aamutuimaan lenkin pakkasessa ja ruumiinlämpö palailee vasta nyt. Ihme syväjäädytys jäi päälle. Nää sunnuntait on jotenkin vähän tylsiä, pitäis vissiin hankkia joku sunnuntaiharrastus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Menis sit makkariin ja sanois että "hei, mä luen vähän aikaa.." ja laittais oven kiinni - eikä tollai sneekisti yritä hengata mukana menossa kirja kiinni nenässä.
The great club outshines the individual, always and forever.