La-Su meni kipeenä ollessa. Unta 12h/vrk. Vieläkin väsy ja huono olo. Saas nähdä, pystyykö olemaan koko päivän töissä. Miten voi väsyttää näin paljon?!!?+
Dumis kirjoitti:Liiterissä tän päivää duunis.
Tää viikko viel töitä ja sit lomille lompsista.
Lidlissä? Waat?
Toimistossa, tietenkin. Lidl:ssä pitäs taas käydä kerta viikonloppuna meni 3/6 vissyputelista, jännä että oli niin jano sunnuntaina kun lauantaina joi koko päivän.
Herätty on, töitä tai sitten oli vielä yksi pakollinen vapaapäivä, vaihdanko lomarahat vaihdanko tietenkin mennyt niin vaikeaksi että joutunee ottamaan sen parisataa handuun, not.. f*ck! Prkl Personec ER ja ESS ja shait..
Vkonloppu meni selvinpäin - ja nopeasti. Sunnuntai tosin voittopuolisesti seiniä päin kävellessä. Oli rouvan vapaailta ja erinäisistä syistä se nukkuminen jäi taas 2-3 tunnin pätkään...
Runnottiin kaverin kanssa vähän toista tuntia pullosikaa ja muuta treeniä lähijärvessä. Nyt alkoi jo homma sujua ja itseluottamus omiin taitoihin pikkuhiljaa palailla.
No perkele, tuolla tulee ihan paska keli.
Piti jotain sporttia harrastaa illasta, mutta nyt ainoa mahis taitaa olla uiminen, jota en olekaan taas vähään aikaa harrastellut, josko sitä jaksais.
Saiskohan uulssonilta pyörän mittariin pariston? Ei millään jaksais kävellä kilometriä ja autolla kökin valoissa 10 minuuttia. Ärsyttävä välimuoto, tekemätön paikka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nyt on joku ruoja varastanut mun äänen. Se toimii jotenkin mutta helvetin vaivalloista ja jotenkin raskasta puhua. Perkele.
Mun mielestä vois kelata vähän taakkepäin aikaa, vaikka tonne perjantaille siihen kello kuuteen illalla. Voisin elää tän viikonlopun uusiks. Ja sit ajan vois pysättää siihen lauantaihin iltakasin hujakoille. Kiitos.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saiskohan uulssonilta pyörän mittariin pariston? Ei millään jaksais kävellä kilometriä ja autolla kökin valoissa 10 minuuttia. Ärsyttävä välimuoto, tekemätön paikka.
Puhekielisessä lehdessä(HS) oli juttu ulkoministeriön juoposta päälliköstä tai sellaisesta, Suomessa saa ulkkariministeriöstä ennemmin oikein tekemisestä fudut kuin viinanvedosta! Niin kauan kun juot viinaa ulkopoliittisen linjan mukaisesti niin kännissä saat siellä olla.
Alkoholisteja pitäisi kohdella kuten heille kuuluu, jutut siitä että olin känässä 16-20 töissä ja hakeuduin sitten hoitoon on ihan perseestä.
NuoriDaavid kirjoitti:Et voi polkea sitä pyörää, jos mittari ei toimi?
Eilen meni ilman mittaria toinen pitempi pyöräreissu, joku 35km, mutta harmittaa, kun en tiedä tarkkaa matkaa tai keskinopeutta. Totuin niihin. Sitä haluaa vähintäänkin sen vanhan mukavuustason.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Et voi polkea sitä pyörää, jos mittari ei toimi?
Eilen meni ilman mittaria toinen pitempi pyöräreissu, joku 35km, mutta harmittaa, kun en tiedä tarkkaa matkaa tai keskinopeutta. Totuin niihin. Sitä haluaa vähintäänkin sen vanhan mukavuustason.
Jos sulla on Suunnon vähänkään parempi sykemittari, niin voin myydä sulle GPS podin, jolla matkan mittaaminen onnistuu hyvin. Myös juoksulenkeillä.
Väsyttää. Nukahdin eilen joskus kahden maissa opiskelunivaska sylissäni, heräsin aamulla puoli kasilta jatkaakseni. Markkinoinnen tentti meni ihan hyvin, perusnelosta odotellaan. Keskiviikkona vielä kolmen setin rypistys, sitten kampa tältä keväältä piikitön. Ostin muutaman päivän tauon jälkeen tupakkia, jotta pysyn hereillä. Olisi vielä aika paljon luettavaa...