Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.Elppis kirjoitti:Panacod
Mihinkään kivuliaisiin toimenpiteisiin en suostu ellei vakuuteta että tuo ei hoitoon kuulu.
Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.Elppis kirjoitti:Panacod
jep noin 5 päivää pitänyt voimakasta flunssan alkukipua eikä räkä ole lähtenyt liikkeelle... Tuliset tuskat edelleen... aaslam kirjoitti:kurkku flunssatulehduksen oloinen. Selkäkin hieman pipi.
Jaan tuskasi. Ja mulla vieläpä niin, ettei sitä vaikkua ole (arvauskeskuksen löytöretkistä huolimatta) mutta jotain veemäisen märkää kyllä, ja nyt noin 5. kuukautta. Tuttu sanoi jo tuolloin kun alkoi, että mene kunnon korvalääkärille, vaan mitäpä tällanen apina osais pikasesti hoitaa kun itsestään kyse... :jupinaa:segma kirjoitti:Erittäin vittumaista.
Mitä hemmetin narkkareita te ootte jossei Panacodi vaikuta? Kyllä mä pärjäsin sillä ja Burana 800:lla vaikka polvi tähystysleikattiin.Ebola kirjoitti:Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.Elppis kirjoitti:Panacod
Mihinkään kivuliaisiin toimenpiteisiin en suostu ellei vakuuteta että tuo ei hoitoon kuulu.
Joo, kyllä itsekin hommissa sitä usein käytin esimerkiksi syöpäpotilailla, joille suurimmalle osalle tehosi.Durasel kirjoitti:Mitä hemmetin narkkareita te ootte jossei Panacodi vaikuta? Kyllä mä pärjäsin sillä ja Burana 800:lla vaikka polvi tähystysleikattiin.Ebola kirjoitti:Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.Elppis kirjoitti:Panacod
Jotkut lienee lähes 100% immuuneja parasetamolille?Durasel kirjoitti:Mitä hemmetin narkkareita te ootte jossei Panacodi vaikuta? Kyllä mä pärjäsin sillä ja Burana 800:lla vaikka polvi tähystysleikattiin.Ebola kirjoitti:Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.Elppis kirjoitti:Panacod
Itse en ole asiaan perehtynyt.Bliss kirjoitti:Jotkut lienee lähes 100% immuuneja parasetamolille?Durasel kirjoitti:Mitä hemmetin narkkareita te ootte jossei Panacodi vaikuta? Kyllä mä pärjäsin sillä ja Burana 800:lla vaikka polvi tähystysleikattiin.Ebola kirjoitti:
Tämä lääke on saatanasta. Pari kertaa koviin kipuihin sitä saanut ja sen vaikutus ei ole edes hyttysen kakan verran.
Luultavasti et joutuisi maksamaan itseäsi kipeäksi, viisaudenhampaista ainakin pääsi eroon ihan karkkirahoilla ja vielä hyvällä palvelulla. Leikannut hammaslääkäri oli varsin hupaisa kaveri, meinasi ihan naurattaa. Turvotuksesta jumiutuneet leuat eivät sitten niin hirveästi naurattaneetkaan..segma kirjoitti:Kuinkakohan tyyriiksi tulisi käydä revityttämässä kitarisat hittoon esim. YTHS:n kautta? OYSiin ne täällä varmasti passittavat leikkausta varten, tosin.
No juu, ei naurata ei. Mutta itse leikkaukseen ja kirurgisetään ollaan tyytyväisiä täälläkin. Go YTHS.aasi kirjoitti:
Luultavasti et joutuisi maksamaan itseäsi kipeäksi, viisaudenhampaista ainakin pääsi eroon ihan karkkirahoilla ja vielä hyvällä palvelulla. Leikannut hammaslääkäri oli varsin hupaisa kaveri, meinasi ihan naurattaa. Turvotuksesta jumiutuneet leuat eivät sitten niin hirveästi naurattaneetkaan..
Muistaakseni pieni osa ihmisistä metaboloi kodeiinia huonosti vaikuttavaksi aineeksi, eli morfiiniksi. Sopisi siis hyvin tuokin, että teillä tehottomuus kulkee suvussa.Ebola kirjoitti:Tehottomasta Panacodista.
Tuohon voisin varauksella yhtyä, varauksella siksi etten ole asiaan perehtynyt. Mutta PanaDol esimerkiksi vaikuttaa, joten... tuskin siis parasetamolissa ongelma. Ja kuitenkin kokemusta kolmesta panacod kuurista elämäni aikana (jalkapöydän palasiksi meno, nielu/kitarisaleikkaus sekä lihaksiin liittyvä ongelma, näilläkin tapauksilla vuosia väliä), joten en usko että tilanne muuttuisi suuntaan tai toiseen vaikutukseltaan.Zeb kirjoitti:Muistaakseni pieni osa ihmisistä metaboloi kodeiinia huonosti vaikuttavaksi aineeksi, eli morfiiniksi. Sopisi siis hyvin tuokin, että teillä tehottomuus kulkee suvussa.Ebola kirjoitti:Tehottomasta Panacodista.
Sama täällä. Aiheuttavat kuorsausta, mikä heikentää unen laatua ja vie hermot keneltä tahansa joka yrittää nukkua samassa huoneessa. Olen tällä hetkellä leikkausjonossa Jorvin sairaalaan, pääsen leikkaukseen ehkä kesäkuussa. Jos en, se menee syksyn puolelle koska Jorvin korvaklinikka kuulemma lakkautetaan. Jos niin käy, menen yksityiselle.segma kirjoitti:Kuinkakohan tyyriiksi tulisi käydä revityttämässä kitarisat hittoon ... Monta vuotta pitänyt noista hankkiutua eroon, kun ovat välillä vähän ongelmalliset.
Miesten vaahdot on parempia. Suosittelen miesten regular Gilletteä. Tosin se Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä, mutta tuo basic-vaahto on hoidellut hommat kivuttomasti.Edith kirjoitti:Mä saan Daily-merkkisestä ihokarvojenajeluvaahdosta tosi inhaa ja kutisevaa ihottumaa kainaloihin. *Kihinää ja raapimista*
Voisko tuo johtua veritulpasta, vai mikähän se nyt onkaan? Ainakin jos syöt e-pillereitä (muuten riski ei kai nuorella ihmisellä ole kovin korkea), kannattaisi käydä lääkärissä...alja kirjoitti:mun jalkoja särkee nykyään lähes jatkuvasti, vaikken ole liikkunut tai muuten rasittanut niitä.