Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RuNkkuTonttu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ruoka ei ole oikein maistunut pitkiin aikoihin. Kun pakotan itseni syömään jotain, niin ripuloin sen sitten seuraavana päivänä. Painokin on tippunut tämän aikana muutaman kilon. Sillä ei tosin ole niin väliä, sillä tuota vararavintoa on päässyt pikkaisen kertymään. Lisäksi vituttaa, ahdistaa ja poltan aivan liikaa tupakkaa...
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kengät kalvaa. Jouduin vaihtamaan työpäivän ajaksi seksyjen kesäsandaalien tilalle rumat lättänät "birkenstockit".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niskat jumissa, vatsasta kiertää, kurkku kipeä, huono ja vetämätön olo, liekö tauti tulossa/paikalla.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gäh! Ärsyttävä kynsiriiste etusormessa. En saa millään nyhdettyä / leikattua sitä pois. Pitäisi löytää jostain pienet teräväkärkiset sakset...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulle on ilmestynyt elämäni ekat jenkkakahvat nyt 36-vuotiaana :shock:
Otanpa itseäni niskasta kiinni ja haihdutan mokomat ennekuin uhoavat enempää :twisted:
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olo on kun hakatulla, kun on kaksi päivää ryynännyt vedessä ja kiipeillyt kaivoskuopasta ylös-alas 100 m pitkiä rappusia kaikki rojut selässä. Tai sitten olen vain tulossa vanhaksi.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

killkill kirjoitti:Tai sitten olen vain tulossa vanhaksi.
My money's on this one.

Mulla taas jännittää.
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hartioiden iho on kipeä. Poltin itseni ensimmäistä kertaa Suomessa :? Taitaa otsonikerroskato tosiaan vaikuttaa "jopa" brunettitytön ihoon...
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Hartioiden iho on kipeä. Poltin itseni ensimmäistä kertaa Suomessa :? Taitaa otsonikerros tosiaan vaikuttaa "jopa" brunettitytön ihoon...
Samma problemo. Rusketuin pavuksi jo Karibialla mutta sain silti nyt viikonloppuna selästä läntin poltettua. On niin perkeleen kipee. Muistutus suojavoiteiden tärkeydestä, kärsin ja opin.

Migreeni ei katoa!!!11
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kokopäivän kivistänyt pisuputkea, sattuupi!! :evil:
Geetzu

Dumari kirjoitti:Kokopäivän kivistänyt pisuputkea, sattuupi!! :evil:
Klamydia tai muu vastaava ihanuus tarttunut niiltä humputtelureissuiltas? ;)
(Hop lekuriin siitä!)
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kesäköhäkurkkukipuperkeles. Hiemanko tympii kun ulkona olisi niin hieno ilma muttei uskalla millään rasittaa itseään kun jo mitättömät ponnistelut tuntuvat jäsenissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hartiat on nyt jumittaneet kuukausitolkulla yhteen menoon :arrow: suunnilleen joka päivä parin viikon ajan on särkenyt päätä.
Suolistokin oikkuilee taas. :?
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Ihan pakko tulla sanomaan; ei vaivaa kertakaikkiaan yhtään mikään, ja tämä on todellinen poikkeustilanne *koputtaa puuta*
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Täälläkin selkäpuolensa kärväyttänyt. Muuten kivan ruskea jo, mutta tänään terassilla syödyn päivällisen jälkeen sain sekä halterneck-hameesta että rintsikoista rajat rintaan ja dekolteelle. Tisuissa on bikineistä jo valmiiksi toki paljon selkeemmät rajat, ärsyttää kun tuli kahdet uudet. :x
nami nami
Geetzu

Lipa kirjoitti:-- Tisuissa on bikineistä jo valmiiksi toki paljon selkeemmät rajat, ärsyttää kun tuli kahdet uudet. :x
Mökillä nakuna hilluminen on ihan parasta, täällä kans yks joka inhoaa rajoja...
Migreeni sen kun jatkuu. *ttu. Ja allergia vaivaa yhä. Valivali.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kreitsu kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mä saan Daily-merkkisestä ihokarvojenajeluvaahdosta tosi inhaa ja kutisevaa ihottumaa kainaloihin. *Kihinää ja raapimista*
Miesten vaahdot on parempia. Suosittelen miesten regular Gilletteä. Tosin se Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä, mutta tuo basic-vaahto on hoidellut hommat kivuttomasti.
No, nykyään mä olen tietysti vaihtanut jo takaisin aiemmin käyttämääni tuotteeseen, mutta ihottuma ei näytä paranemisen merkkejä. Varsinkin antiperspiranttia kun kainaloihin on pakko levittää enkä karvojenkaan tahdo sittenkään antaa kasvaa. Mutta näillä tavoilla ihottuma ei vaan parane. Se ilmeisesti vaatisi lepoa kaikesta käsittelystä, mutta enhän minä voi olla viikkoa ilman antiperspiranttia nyt ainakaan. *Kihinää ja raapimista edelleen*
RuNkkuTonttu

Kävin ystävän kanssa lounaalla ja söin kevyesti vain kalakeittoa. Ja eiköhän se pakki ole taas sekaisin. Mun pitää vissiin siirtyä syömään vain mustikkakeittoa tms.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edith kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Edith kirjoitti:Daily-merkkisestä ihokarvojenajeluvaahdosta tosi inhaa ja kutisevaa ihottumaa kainaloihin. *Kihinää ja raapimista*
Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä
*Kihinää ja raapimista edelleen*
Lopettakaa ihmiset se vaahtojen käyttö ja käyttäkää sen sijaan esim erisan hajustamatonta suihkusaippuaa, sis. 33% kosteusvoidetta. Ja PIM, ei näppyjä, ei kutinaa....
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mitä ilmeisimmin mun molemmat vasemmanpuolset viisaudenhampaat ovat päättäneet kasvaa poskea kohti, ainakin särky on aivan julmettu. Hyvä kun suun saan auki.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vatsatauti, neljättä päivää. Yyh.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä
*Kihinää ja raapimista edelleen*
Lopettakaa ihmiset se vaahtojen käyttö ja käyttäkää sen sijaan esim erisan hajustamatonta suihkusaippuaa, sis. 33% kosteusvoidetta. Ja PIM, ei näppyjä, ei kutinaa....
Bien, ei enää vaahtoja. Mutta saas nähdä, pääseekö vaahdottomuudellakaan eroon jo aiheutuneesta haitasta. *Aargh* Gilletten naistenvaahdoista en kyllä koskaan saanut tällaista. Pitikin mennä säästämään varmaan joku 10 senttiä ja ostaa sitä halvempaa Daily-vaihtoehtoa.
Saz
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mä olen laihtunut 5 kiloa parissa viikossa työkiireiden ja stressin takia. Eiköhän lomalla tule takaisin. Toivottavasti.

Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja? Siis muutakin kuin että lopeta stressaaminen tai vaihda työtä. :P
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Saz kirjoitti:Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja?
- alkoholi ja tupakka pois
- juo piimää
- syö entistä hitaammin ja pureskele ruoka todella, todella huolella.
RuNkkuTonttu

Saz kirjoitti:Mä olen laihtunut 5 kiloa parissa viikossa työkiireiden ja stressin takia. Eiköhän lomalla tule takaisin. Toivottavasti.

Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja? Siis muutakin kuin että lopeta stressaaminen tai vaihda työtä. :P
Mulla on ilmeisesti on samaa vaivaa... Pitäisi kai kokeilla papparaisen antamia neuvoja. btw. varo piimän kanssa. Voipi tulla löysiä pieruja. Vaikka lusikallinen kakkaa housuissa on vaan hyväksi. Eipä stringien/kalsareiden saumat hankaa.