Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
Ruoka ei ole oikein maistunut pitkiin aikoihin. Kun pakotan itseni syömään jotain, niin ripuloin sen sitten seuraavana päivänä. Painokin on tippunut tämän aikana muutaman kilon. Sillä ei tosin ole niin väliä, sillä tuota vararavintoa on päässyt pikkaisen kertymään. Lisäksi vituttaa, ahdistaa ja poltan aivan liikaa tupakkaa...
-
- Kitisijä
Kengät kalvaa. Jouduin vaihtamaan työpäivän ajaksi seksyjen kesäsandaalien tilalle rumat lättänät "birkenstockit".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Niskat jumissa, vatsasta kiertää, kurkku kipeä, huono ja vetämätön olo, liekö tauti tulossa/paikalla.
Paras päivä ikinä.
Gäh! Ärsyttävä kynsiriiste etusormessa. En saa millään nyhdettyä / leikattua sitä pois. Pitäisi löytää jostain pienet teräväkärkiset sakset...
Mulle on ilmestynyt elämäni ekat jenkkakahvat nyt 36-vuotiaana
Otanpa itseäni niskasta kiinni ja haihdutan mokomat ennekuin uhoavat enempää

Otanpa itseäni niskasta kiinni ja haihdutan mokomat ennekuin uhoavat enempää

Olo on kun hakatulla, kun on kaksi päivää ryynännyt vedessä ja kiipeillyt kaivoskuopasta ylös-alas 100 m pitkiä rappusia kaikki rojut selässä. Tai sitten olen vain tulossa vanhaksi.
My money's on this one.killkill kirjoitti:Tai sitten olen vain tulossa vanhaksi.
Mulla taas jännittää.
Hartioiden iho on kipeä. Poltin itseni ensimmäistä kertaa Suomessa
Taitaa otsonikerroskato tosiaan vaikuttaa "jopa" brunettitytön ihoon...

Samma problemo. Rusketuin pavuksi jo Karibialla mutta sain silti nyt viikonloppuna selästä läntin poltettua. On niin perkeleen kipee. Muistutus suojavoiteiden tärkeydestä, kärsin ja opin.Noriyumi kirjoitti:Hartioiden iho on kipeä. Poltin itseni ensimmäistä kertaa SuomessaTaitaa otsonikerros tosiaan vaikuttaa "jopa" brunettitytön ihoon...
Migreeni ei katoa!!!11
Klamydia tai muu vastaava ihanuus tarttunut niiltä humputtelureissuiltas?Dumari kirjoitti:Kokopäivän kivistänyt pisuputkea, sattuupi!!

(Hop lekuriin siitä!)
-
- Kitisijä
Kesäköhäkurkkukipuperkeles. Hiemanko tympii kun ulkona olisi niin hieno ilma muttei uskalla millään rasittaa itseään kun jo mitättömät ponnistelut tuntuvat jäsenissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hartiat on nyt jumittaneet kuukausitolkulla yhteen menoon
suunnilleen joka päivä parin viikon ajan on särkenyt päätä.
Suolistokin oikkuilee taas.

Suolistokin oikkuilee taas.

Ihan pakko tulla sanomaan; ei vaivaa kertakaikkiaan yhtään mikään, ja tämä on todellinen poikkeustilanne *koputtaa puuta*
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Täälläkin selkäpuolensa kärväyttänyt. Muuten kivan ruskea jo, mutta tänään terassilla syödyn päivällisen jälkeen sain sekä halterneck-hameesta että rintsikoista rajat rintaan ja dekolteelle. Tisuissa on bikineistä jo valmiiksi toki paljon selkeemmät rajat, ärsyttää kun tuli kahdet uudet. 

nami nami
Mökillä nakuna hilluminen on ihan parasta, täällä kans yks joka inhoaa rajoja...Lipa kirjoitti:-- Tisuissa on bikineistä jo valmiiksi toki paljon selkeemmät rajat, ärsyttää kun tuli kahdet uudet.
Migreeni sen kun jatkuu. *ttu. Ja allergia vaivaa yhä. Valivali.
No, nykyään mä olen tietysti vaihtanut jo takaisin aiemmin käyttämääni tuotteeseen, mutta ihottuma ei näytä paranemisen merkkejä. Varsinkin antiperspiranttia kun kainaloihin on pakko levittää enkä karvojenkaan tahdo sittenkään antaa kasvaa. Mutta näillä tavoilla ihottuma ei vaan parane. Se ilmeisesti vaatisi lepoa kaikesta käsittelystä, mutta enhän minä voi olla viikkoa ilman antiperspiranttia nyt ainakaan. *Kihinää ja raapimista edelleen*Kreitsu kirjoitti:Miesten vaahdot on parempia. Suosittelen miesten regular Gilletteä. Tosin se Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä, mutta tuo basic-vaahto on hoidellut hommat kivuttomasti.Edith kirjoitti:Mä saan Daily-merkkisestä ihokarvojenajeluvaahdosta tosi inhaa ja kutisevaa ihottumaa kainaloihin. *Kihinää ja raapimista*
Kävin ystävän kanssa lounaalla ja söin kevyesti vain kalakeittoa. Ja eiköhän se pakki ole taas sekaisin. Mun pitää vissiin siirtyä syömään vain mustikkakeittoa tms.
Lopettakaa ihmiset se vaahtojen käyttö ja käyttäkää sen sijaan esim erisan hajustamatonta suihkusaippuaa, sis. 33% kosteusvoidetta. Ja PIM, ei näppyjä, ei kutinaa....Edith kirjoitti:*Kihinää ja raapimista edelleen*Kreitsu kirjoitti:Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjäEdith kirjoitti:Daily-merkkisestä ihokarvojenajeluvaahdosta tosi inhaa ja kutisevaa ihottumaa kainaloihin. *Kihinää ja raapimista*
Mitä ilmeisimmin mun molemmat vasemmanpuolset viisaudenhampaat ovat päättäneet kasvaa poskea kohti, ainakin särky on aivan julmettu. Hyvä kun suun saan auki.
-
- Kitisijä
Vatsatauti, neljättä päivää. Yyh.
Bien, ei enää vaahtoja. Mutta saas nähdä, pääseekö vaahdottomuudellakaan eroon jo aiheutuneesta haitasta. *Aargh* Gilletten naistenvaahdoista en kyllä koskaan saanut tällaista. Pitikin mennä säästämään varmaan joku 10 senttiä ja ostaa sitä halvempaa Daily-vaihtoehtoa.Bliss kirjoitti:Lopettakaa ihmiset se vaahtojen käyttö ja käyttäkää sen sijaan esim erisan hajustamatonta suihkusaippuaa, sis. 33% kosteusvoidetta. Ja PIM, ei näppyjä, ei kutinaa....Edith kirjoitti:*Kihinää ja raapimista edelleen*Kreitsu kirjoitti: Gilletten geelimäinen miesten vaahto aiheuttaa mulle kutkan ja näpyjä
-
- Elämätön Kitisijä
Mä olen laihtunut 5 kiloa parissa viikossa työkiireiden ja stressin takia. Eiköhän lomalla tule takaisin. Toivottavasti.
Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja? Siis muutakin kuin että lopeta stressaaminen tai vaihda työtä.
Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja? Siis muutakin kuin että lopeta stressaaminen tai vaihda työtä.

- alkoholi ja tupakka poisSaz kirjoitti:Harmillinen vaiva tämä stressivatsa. Hyväksi todettuja kikkoja?
- juo piimää
- syö entistä hitaammin ja pureskele ruoka todella, todella huolella.
Mulla on ilmeisesti on samaa vaivaa... Pitäisi kai kokeilla papparaisen antamia neuvoja. btw. varo piimän kanssa. Voipi tulla löysiä pieruja. Vaikka lusikallinen kakkaa housuissa on vaan hyväksi. Eipä stringien/kalsareiden saumat hankaa.Saz kirjoitti:Mä olen laihtunut 5 kiloa parissa viikossa työkiireiden ja stressin takia. Eiköhän lomalla tule takaisin. Toivottavasti.