Kuka sieltä potkittiin?Finn_Monster kirjoitti:BB juuripotkittu poju oli ainut joka säväytti.
Missasin kaiken juopotellessa.
Kuka sieltä potkittiin?Finn_Monster kirjoitti:BB juuripotkittu poju oli ainut joka säväytti.
Jo nyt?? Hemmetti, missasin! Täytyy kai hakeutua bb-keskusteluihin. Jompikumpi niist pareista kai touhus? Sain kamulta tekstarin, että se toinenkin "selvä pari" on nyt sitten olemassa. Just toi nelikko, jonka kaikki varmaan alusta asti kelaskin löytävän toisensa... Nyt siellä on sitten pari ehkä mustista tyyppiä (just se Terhi ja Mika), joten eiköhän siellä sotaa vielä synny. Antais nyt viinaa niille kunnolla!alja kirjoitti:kai kaikki tarkkasilmäiset huomasivat kuka sai orgasmin lähetyksessä sunnuntaina????
Ei, et oo ainoa. Todellakaan. Ällöttävä ämmä.UnelmaSäleikkö kirjoitti:Oonko mä ainoa ketä vituttaa se tyrkky Iina?
Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!Keikaus kirjoitti:Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Soititko jo seiskaan? Venailet varmaan vielä, että niiden palkkiot nousee.UnelmaSäleikkö kirjoitti:Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!
Todellakin venaan! Mulla on kuulkaas sellasta materiaalia että parit aviottomat mukulat kalpenee mennen tullenGeetzu kirjoitti:Soititko jo seiskaan? Venailet varmaan vielä, että niiden palkkiot nousee.
mun tirskistelijä jopa vähän kiihottui...Filovirus kirjoitti:Jaa, saiko joku siellä saunan suihkussa orgasmin vaiko kivasti sohvalla peiton alla?
Ääh.
Sustako se puhui? Senkin inhottava hyväksikäyttäjä!UnelmaSäleikkö kirjoitti:Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!Keikaus kirjoitti:Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Älä huuda!Oonko nyt varmana tarpeeks mainostanu tätä, oonko??
Et ole tosissas?UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!
Oonko nyt varmana tarpeeks mainostanu tätä, oonko??
Todellakin olen. Tietäisit asiasta enemmän jos et taas dissais mua.MGandhi kirjoitti:Et ole tosissas?
No on se sentään BB-talossa olleista kundeista parhaan näköinen.
No en dissaa enää... Kerro heti kaikki!UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Todellakin olen. Tietäisit asiasta enemmän jos et taas dissais mua.
*tilittää katkerana*
Sorry, mut sun eKäyttäytymises on ollu aika ala-arvoista viime aikoina.MGandhi kirjoitti:No en dissaa enää... Kerro heti kaikki!UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Todellakin olen. Tietäisit asiasta enemmän jos et taas dissais mua.
*tilittää katkerana*
Miten voin saavuttaa sun eLuottamuksen muhun uudestaan?UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Sorry, mut sun eKäyttäytymises on ollu aika ala-arvoista viime aikoina.
peeäs: joko sä jätit SEN?
Jättämällä SEN ja alistumalla mun seksiorjaks. Diili?MGandhi kirjoitti:Miten voin saavuttaa sun eLuottamuksen muhun uudestaan?UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Sorry, mut sun eKäyttäytymises on ollu aika ala-arvoista viime aikoina.
peeäs: joko sä jätit SEN?
Hmm... Mä en kyllä tykkää olla orja. Mä oon enemmän sellanen mies, 'joka tietää mitä tahtoo ja ottaa sen'. Se ei sovi orjuuteen ollenkaan.UnelmaSäleikkö kirjoitti:
Jättämällä SEN ja alistumalla mun seksiorjaks. Diili?
HYVÄ!MGandhi kirjoitti: Mitähän paskaa mä yritän suoltaa? Tottakai se sopii, että mä rupeen sun mieshuoraksi. Mä soitankin SILLE nyt samantien, että mut on ostettu.
Jahas. Son laitettava kaikki muu syrjään ja alettava vääntämään virallista selontekoa/anteeksipyyntöä. FP ensihätään?UnelmaSäleikkö kirjoitti: HYVÄ!
Ja kootut selitykset muuten vaan paskamaisesta käytöksestäsi voinet osoittaa tiedät-kyllä@minne...
No onneksi sä oot jättänyt sen sian.UnelmaSäleikkö kirjoitti:Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!Keikaus kirjoitti:Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Oonko nyt varmana tarpeeks mainostanu tätä, oonko??
Ja sen pojan suosio sen kuin vain kasvaa sitä mukaa, kun pistävät sitä pudotuskilpaan. Mä olen alkanut jopa pitämään tuosta Lohjalaisesta.Suvinen kirjoitti:Ja taas joutui Perttu äänestykseen.
Eikö ne pöllöt ole vieläkään oppineet, että Pertun suosio on jo sen verran suuri, ettei sitä kannata laittaa äänestyksiin?
Varma potku persuuksille vastaehdokkaalle.