ninnithequeen kirjoitti:
Iso herkkusieni, kanta pois, sisään lempijuustoa, ja ympärille kääritään pekonisiivu tai kaksi. Pekoni tikulla sieneen kiinni.
Kröhöm!
Mutta jos sienet eivät paljoa ahdista, niin suosittelen ainakin kokeilemaan tuota ninnin tyrkyttämää vaihtoehtoa, on meinaan perkeleen hyvää. Ja sinne sisälle laitetaan aurajuustoa! Päärynä ja omena maistuvat grillattuna luultavasti aivan kaameilta, en ainakaan osaa kuvitella että olisivat hyviä.
Ei niitä sieniä ei.... Kuulostaa kyllä muutoin hyvältä. Paitsi toi aurajuusto lisäys, jos ruoka on homeessa, sitä ei tule syödä.
Kyllähän näistä aineksista jo mukavat vartaat pyöräyttää ja ne tomaatit on kyllä kokeilemisen arvoisia. Eilen syötiin härkää, ihan pihvimuodossa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Minulla on epilaattori, Philips merkiltään. Tuossa on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä kylmäkalle, joka laitetaan kiinni koneen kylkeen ja se kylmä muka puuduttaa ihoa. En sitten tiedä puudutuksesta, sattuu ihan saakelisti kuitenkin, mutta on se arvoista. Sääret on sileät ja pitkään. Muihin ruumiinosiin en ole uskaltanut kokeilla ja sääriinkin olen tainnut käyttää ruhtinaalliset kaksi-kolme kertaa parin vuoden sisällä. Siihen nipistelyyn kuulemma tottuu, kun sitä tekee säännöllisesti, ja kyllähän jo ajelukerran aikanakin helpottaa loppua kohti.
Sitä en muista kuinka pitkiin karvoihin tuota pitäisi käyttää, ei kovin pitkiin kai kumminkaan, pitkät katkeilee. Niin lyhyisiin kuin kone ottaa kiinni, muutamasta millistä puoleen senttiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Minulla on epilaattori, Philips merkiltään. Tuossa on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä kylmäkalle, joka laitetaan kiinni koneen kylkeen ja se kylmä muka puuduttaa ihoa. En sitten tiedä puudutuksesta, sattuu ihan saakelisti kuitenkin, mutta on se arvoista. Sääret on sileät ja pitkään. Muihin ruumiinosiin en ole uskaltanut kokeilla ja sääriinkin olen tainnut käyttää ruhtinaalliset kaksi-kolme kertaa parin vuoden sisällä. Siihen nipistelyyn kuulemma tottuu, kun sitä tekee säännöllisesti, ja kyllähän jo ajelukerran aikanakin helpottaa loppua kohti.
Sitä en muista kuinka pitkiin karvoihin tuota pitäisi käyttää, ei kovin pitkiin kai kumminkaan, pitkät katkeilee. Niin lyhyisiin kuin kone ottaa kiinni, muutamasta millistä puoleen senttiin.
Juu, tuollaisella jääjutulla varustettua mäkin tässä olen katsellut.. tai sitten sellainen joka maksaa 109€, sopii kuulema kaikille vartalon karvoille.. mene ja usko. Tuossa sitten äsken googlettaessani löysin sellaisesta juttua, että joillekin tuon epiloinnin jälkeen alkaa karvat kasvaa hieman kieroon eli siis ihon alle Kuulema ennaltaehkäistävissä kuorimalla ihoa.
Taidan tästä lähteä nyt Stockalle ja muihin kauppoihin tekemään pientä hintavertailua. Säärikarvat ovat varmaan just tänään sopivan pitkät. Inhottava fakta: olen tarkoituksella hieman kasvattanut
Lolita kirjoitti:Minulla on epilaattori, Philips merkiltään. Tuossa on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä kylmäkalle, joka laitetaan kiinni koneen kylkeen ja se kylmä muka puuduttaa ihoa. En sitten tiedä puudutuksesta, sattuu ihan saakelisti kuitenkin, mutta on se arvoista. Sääret on sileät ja pitkään. Muihin ruumiinosiin en ole uskaltanut kokeilla ja sääriinkin olen tainnut käyttää ruhtinaalliset kaksi-kolme kertaa parin vuoden sisällä. Siihen nipistelyyn kuulemma tottuu, kun sitä tekee säännöllisesti, ja kyllähän jo ajelukerran aikanakin helpottaa loppua kohti.
Juu, tuollaisella jääjutulla varustettua mäkin tässä olen katsellut.. tai sitten sellainen joka maksaa 109€, sopii kuulema kaikille vartalon karvoille.. mene ja usko. Tuossa sitten äsken googlettaessani löysin sellaisesta juttua, että joillekin tuon epiloinnin jälkeen alkaa karvat kasvaa hieman kieroon eli siis ihon alle Kuulema ennaltaehkäistävissä kuorimalla ihoa.
Taidan tästä lähteä nyt Stockalle ja muihin kauppoihin tekemään pientä hintavertailua. Säärikarvat ovat varmaan just tänään sopivan pitkät. Inhottava fakta: olen tarkoituksella hieman kasvattanut
Kiitos tiedoista! Jos karvoja ryhdyn joskus poistamaan enemmän, niin epilaattorin hankinnaksi se kai menee. Googlettaisin tarkkaan ja etsisin kuluttajien kokemuksia eri malleista, siis lähinnä niistä kahdesta, kolmesta, joita Suomen markkinoilla on.
Vinkki kivuttomampaa karvanpoistoon: Poistakaa karvat heti menkkojen jälkeen ennen ovulaatiota, silloin on kipukynnys korkeimmillaan eikä satu niin paljon. Ja ihoa on syytä kuoria karvanpoiston jälkeen, ettei karvatupet tulehdu. Mielestäni paras tapa kuoria iho on pestä se froteisella pesulapulla ja käyttää jotain kirkasta (ei siis maitomaista ja hoitavaa) pesugeeliä, ettei pesuaine tuki huokosia.
Nyt mulla on epilaattori. Meinasin ostaa sen Philipsin, sitä katselinkin tovin kaihoisasti kaupassa, mutta siellä ei ollutkaan näytekappaleen lisäksi toista samanlaista. Nyt sitten on jokin Braunin Xelle tms.
Ohjeista huolimatta mä en tajua miten tuota käytetään. Tai no joo, se on ihan selvää miten tuota käytetään, mutta kerran huristeltuani ilmaa pitkin tuolla vemputtimella minua alkoi pelottaa, enkä uskalla tökätä tuota ihooni.
Ehkä mä vielä hieman tutkin noita ohjeita, sitten juon vähän viunaa... sammun.. ja toivon avokin tulevan kotiin ja epiloivan mun sääret ennen kuin palaan tajuihini.
Miten intiiiimialueiden karvat on turvallisinta/kivuttominta/järkevintä poistaa?
Kun kaikissa Vet-pakkauksissa sanotaan ettei niin saa tehdä.
Mutta kun minä teen kumminkin!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vahalla tai itseasiassa kai sokerilla olis turvallisinta ja fiksuinta. Veetin mömmöt on ihan pyllystä, ainakin meikäläisen pohojalaaskarvoille. Niille käy ku puukkoo (tai pinsetit).
Epillaattorista: Ei se oikeasti niin paljoa satu. Ensimmäisellä kerralla tietysti, mutta iho tottuu siihen tosi nopeasti, itse en ainakaan huomaa oikeastaan mitään enää, siis mitään kivuksi kutsuttavaa. Ja se kylmäjuttu oli mulla ainakin ihan turha, pari kertaa käytin, mutten siinä huomannut mitään eroa.
Se on kyllä ihan perseestä, kun sanovat, että sääret pysyvät sileinä jopa kolme viikkoa... Kyllä mulla on jo muutaman päivän päästä jotain haituvia kasvanut takaisin, ja viikkokin on liian pitkä epilointiväli, jos haluaa kinttunsa ihan "rantakunnossa" pitää. Mutta ehkä mun karvat kasvaa vaan nopeasti! Tosi lyhyet karvat sillä saa kuitenkin poistettua, kovin ohuet eivät helposti vaan lähde irti.
ElanorRaven kirjoitti:Hei kaikki kuntoilijat/ravintovammautuneet!
Missä muodossa sitä rahkaa oikein kuuluisi syödä? Olen tottunut syömään rahkani kermavaahdon, sokerin ja mansikoiden kanssa
Rahkoja on ättömoument miljuunaa eri lajia ja koostumukset vaihtelevat hurjasti. On korkearasvaisia kaloripommeja ja sitten esim. Ehrmannin maustamaton - tosi jäykkää syötävää.
Rahkaa voi tehdä itse, jolloin maustamattomaan rahkaa kannattaa lisätä hieman kermaa ja makua antavia marjoja ja hedelmiä. Voit sekoittaa rahkaa ja jogurttia keskenään, oikeastaan vain mielikuvitus on rajana.
Tuotteen takana on se ravintosisältöetiketti. Vertailepa tuotteita keskenään, niin nopeasti huomaat, miten rahkakin voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.
silsakenraali™ kirjoitti:Rahkoja on ättömoument miljuunaa eri lajia ja koostumukset vaihtelevat hurjasti. On korkearasvaisia kaloripommeja ja sitten esim. Ehrmannin maustamaton - tosi jäykkää syötävää.
Rahkaa voi tehdä itse, jolloin maustamattomaan rahkaa kannattaa lisätä hieman kermaa ja makua antavia marjoja ja hedelmiä. Voit sekoittaa rahkaa ja jogurttia keskenään, oikeastaan vain mielikuvitus on rajana.
Tuotteen takana on se ravintosisältöetiketti. Vertailepa tuotteita keskenään, niin nopeasti huomaat, miten rahkakin voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.
Tuota Ehrmannin rahkaa minä nyt kaupasta löysin, hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti parahin. Mutta minkä verran siihen voi kermaa lisätä niin, että kyseessä on vielä terveellinen pläjäys?
ElanorRaven kirjoitti:Tuota Ehrmannin rahkaa minä nyt kaupasta löysin, hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti parahin. Mutta minkä verran siihen voi kermaa lisätä niin, että kyseessä on vielä terveellinen pläjäys?
Mä vedin yhteen aikaan e:a kyllästymiseen asti. Dippailin sitä vähäsokeriseen jogurttiin tai sekoitin siihen hedelmäkoktailia. Kermastahan saa rahkaan ennenkaikkea suussasulavuutta, makuakin. "Aloittelijalle" moni rahka voi olla liian tökköä.
Voihan kermaa lisätä, mutta sitten rahkasta häviää kevyen ja terveellisen tuotteen leima.
Ostin äskeen liiteristä Pianolan hedelmärahkoja. Erittäin maukkaita oli, ja edullisia. Energiaa 100/86KCAL. Paljon tuon terveellisempää ei viitsi edes syödä.
ElanorRaven kirjoitti:Hei kaikki kuntoilijat/ravintovammautuneet!
Missä muodossa sitä rahkaa oikein kuuluisi syödä? Olen tottunut syömään rahkani kermavaahdon, sokerin ja mansikoiden kanssa
Syö jatkossakin se rahkasi kermavaahdon ja hedelmien kanssa, niin minäkin teen. Elanor on käsittääkseni normaalipainoinen, eikä ole tekemässä itsestään hirmuista muskelimimmiä, vai onko mieli muuttunut?
En ole koskaan tajunnut, miksi normaali kuntoilijan pitäisi syödä kunnon kotiruuan sijasta raejuustoa ja rahkaa hirmuisia määriä ja maksimoida vielä kurjuus syömällä rahkaa lähes sellaisenaan. On se meinaa sellaisenaan sellaista tököttiä, ettei sitä mielellään suuhunsa laita.
Normaalia monipuolista kotiruokaa. Itse tuoreista raaka-aineista valmistettuna, ilman turhia lisäaineita. Karkkia ja muuta makeaa kohtuullisesti, mutta ei niitäkään sentään tarvitse kokonaan unohtaa. Nih!
safi kirjoitti:Syö jatkossakin se rahkasi kermavaahdon ja hedelmien kanssa, niin minäkin teen. Elanor on käsittääkseni normaalipainoinen, eikä ole tekemässä itsestään hirmuista muskelimimmiä, vai onko mieli muuttunut?
En ole koskaan tajunnut, miksi normaali kuntoilijan pitäisi syödä kunnon kotiruuan sijasta raejuustoa ja rahkaa hirmuisia määriä ja maksimoida vielä kurjuus syömällä rahkaa lähes sellaisenaan. On se meinaa sellaisenaan sellaista tököttiä, ettei sitä mielellään suuhunsa laita.
Normaalia monipuolista kotiruokaa. Itse tuoreista raaka-aineista valmistettuna, ilman turhia lisäaineita. Karkkia ja muuta makeaa kohtuullisesti, mutta ei niitäkään sentään tarvitse kokonaan unohtaa. Nih!
Kiitos ja aamen
Juu, en minä muskelimimmiksi kaipaa, vähän vaan kiinteämmäksi ja "urheilullisemman" näköiseksi. Ja en todellakaan ole ajatellut ottaa tätä mitenkään turhan vakavissani, huvittaa bodari-siskon "hiilaritprotskuthiilaritprotskut"-mantra ja järjetön dieetti. Mulla on vaan oma ruokavalio sen verran retuperällä, että tuskin saan tarvittavan määrän mitään vitamiineja ja sellaisia, joten pientä korjailua olisi kyllä harkittava.