PerttiMakimaa kirjoitti:
- Onko lapsella oikeus sekä isään että äitiin?
Lapsen oikeudestahan tässä ei ole missään vaiheessa kyse. Ei tämä koko hömpötys edes liity lapseen.
Tässä on kyse kahdesta asiasta. Ensimmäinen on jätte bra mycket härligt hest so en färaren med Theresia's byxorna esimerkki nykyyhteiskunnan sairaudesta:
Tässä on vittu kyse siitä, että MIEHELLÄ ON OIKEUS OLLA ÄITI JA NAISELLA OIKEUS OLLA ISÄ!!! Senkin sairaat hämmentävät mulkvistit!
Näin on suvaitsevaisuuden kukkulalla.
Toinen asia, josta tässä on kyse:
Suvaitsevat ihmiset ovat tehneet suvaitsevaisuudesta itselleen hyveen. Näytä minulle ihminen, joka on vaatimaton suvaitsevaisuutensa suhteen ja minä näytän ihmeen.
OT:
Jännää että juuri suvaitsevaiset ihmiset käyttäytyvät äärimmäisen esimerkillisesti, jos vaikka pöydässä on rättipää, neekeri tai ilmifägäri.
He eivät käyttäydy niinkuin pöydässä olisi kolme ihmistä vaan he käyttäyvtyvät juuri niin kuin pöydässä olisi rättipää, neekeri ja ilmifägäri.
Vain päinvastoin kuin känninen duunari-Make. Näin näkyy kaikille kirkkaasti ettei tässä mitään putkinäköisiä rasisteja olla.
Ja just siks olen sitä mieltä, että homojen pitää saada lapsia. Olen sitä sun tätä mieltä kunhan äärimmäisen laajakatseinen.
Toki se on sama asia jos perusperheen lapsi yllättää isin ja äitin sängystä kun nähdä iskä kakkosen ottavan sitä kakkoseen nelinkontin tai äiskiä ykkösellä ihme vyökapine ympärillään.
Se on tavallista. Every day like takeing a shit!