Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Sain siis yliopistopaikan ja nyt yritän pakkomielteenomaisesti metsästää itselleni asuntoa. Saaliiksi on kaapattu tällä erää solukämppä Kouvolan pahamaineisimmasta kaupunginosasta. Ei minua railakkaat opiskelijabileet niikseen haittaa, mutta deekut ja huumeet kylläkin.
Onko järkee vai ei hankkia solukämppä, vai kannattavampaa etsiä itselleen oma itsemurhayksiö jostain muualta?
Onko järkee vai ei hankkia solukämppä, vai kannattavampaa etsiä itselleen oma itsemurhayksiö jostain muualta?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Soluasuminen on pahimmillaan helvettiä, parhaimmillaan melkein välttävää. Omien kokemusteni pohjalta en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään.Razormaid kirjoitti:
Kyllä solussa voi elää. Mulla oli kahden hengen solussa kaikkiaan kolme eri solukämppistä ja yhden kanssa tulin toimeen oikein hyvin ja kahden kanssa vähän huonommin, mutta ei mitenkään erityisen radikaalin huonosti, vaikken toimeen tulemista missään nimessä heidän kanssaan hyväksikään voi sanoa. Soluasumista voi mielestäni ihan hyvin ainakin kokeilla.
Solukämppä on tosiaan arpapeliä. Itse asuin puoli vuotta varsinaisessa solussa. Kolmas kämppis oli joku jolle jokin amiksen rehtrori oli hankkinut väliaikaisen kämpän: ei paljon muuta havaintoa kuin lattialla pyörivät viinapullot. Muutin melko pian kerroskeittiölliseen "itsemurhayksiöön" (tosin kuulemma TYS:n varsinaisissa itsemurhayksiöissä ei ollut edes keittiötä). Lähes ainoaksi vierailuksi keittiössä jäi ensimmäinen kerta jolloin totesin jääkaapin lihanesteissä kasvavat eliömuodot.
Pikkuveljellä taas oli Hervannassa yhtenä kämppiksenä nelikymppinen äijä joka ei luukustaan poistunut muuten kuin kaupassa käymään... siis ei kontaktia edes kämppiksiin.
Pikkuveljellä taas oli Hervannassa yhtenä kämppiksenä nelikymppinen äijä joka ei luukustaan poistunut muuten kuin kaupassa käymään... siis ei kontaktia edes kämppiksiin.
-
- Kitisijä
Mä olen asunut lukuisissa solukämpissä ja aina halvalla ja huonomaineisella alueella. Solussa asuminen on siedettävää, alussa vielä ihan mukavaa, kun kämppikset eivät ärsytä, mutta jossain vaiheessa alkaa vitutus. Yleensä tytöt muuttavat tässä vaiheessa parempiin soluihin tai itsemurhayksiöihin ja soluasuminen muuttuu siedettävämmäksi, kun ei ole enää kämppiksiä
Muuta soluun nyt aluksi, joulun tienoilla löytää yksiön helpommin tai viimeistään keväällä. Parhaassa tapauksessa asut halvalla solussa, jossa ei asu montaakaan muuta sitkeää sissiä. Varsinkaan, jos alat tiukkapipoiseksi ja valitat juopoista ja narkkarikämppiksistä heti isännöitsijälle ja soitat poliisit käymään, kun savu on sakeimmillaan naapurihuoneessa.
Muuta soluun nyt aluksi, joulun tienoilla löytää yksiön helpommin tai viimeistään keväällä. Parhaassa tapauksessa asut halvalla solussa, jossa ei asu montaakaan muuta sitkeää sissiä. Varsinkaan, jos alat tiukkapipoiseksi ja valitat juopoista ja narkkarikämppiksistä heti isännöitsijälle ja soitat poliisit käymään, kun savu on sakeimmillaan naapurihuoneessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Mikä sen ison kukkakaupan nimi taas olikaan?
'hakkaa päätään seinään'
'hakkaa päätään seinään'
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Plantagen?Bluntly kirjoitti:Mikä sen ison kukkakaupan nimi taas olikaan?
'hakkaa päätään seinään'
Viherpaja?
(Jälkimmäinen parempi...)
Mikä voi mennä pieleen lampun asentamisessa? Pistin kaks johtoa siihen sokeripalaan, ruuvasin, pistin lampun ja naksautin kytkimestä ja.. Mitään ei tapahdu. Missä vika?
Jompi kumpi sokeripalan piuhoista ei kosketa, lamppu on palanut tai sulake pitää vaihtaa.MadameDeMeloni kirjoitti:Mikä voi mennä pieleen lampun asentamisessa? Pistin kaks johtoa siihen sokeripalaan, ruuvasin, pistin lampun ja naksautin kytkimestä ja.. Mitään ei tapahdu. Missä vika?
Fuk. Yritän uudelleen.Uusiopehmis kirjoitti:Jompi kumpi sokeripalan piuhoista ei kosketa, lamppu on palanut tai sulake pitää vaihtaa.
-
- Kitisijä
Vittu. Ostin tuolla ylikasvaneelle kukalle ihan valtavan ruukun. Nyt aloin siirtämään sitä siihen niin huomasin että mulla ei ole mitään niin isoa joka menis aluslautaseksi. Kun siinä on ne reiät pohjassa. Voi rutto! Ehdotuksia isoksi aluslautaseksi tai keinoja tukkia reiät?
Vois tietysti tilata iskältä sellaisen ison lautasen mutta siinä menee ainakin kuukausi että sen saa, ei voi odottaa niin pitkään!
Vois tietysti tilata iskältä sellaisen ison lautasen mutta siinä menee ainakin kuukausi että sen saa, ei voi odottaa niin pitkään!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Nyt syttyi
Kannatti tarkistaa että johdot oli sokeripalan toisella puolella samoissa kohdissa
Kannatti tarkistaa että johdot oli sokeripalan toisella puolella samoissa kohdissa
MadameDeMeloni kirjoitti:Nyt syttyi
No hei c'mon! Se sokeripala oli sillee piilossa tuolla katossa, upotettuna. Ei voinu tietää Seliseli.Elukka kirjoitti:
Käy kirppikseltä katsomassa, yleensä löytyy jos jonkinlaista vatia muutamallakymmenellä sentillä. Tai jos väliaikaisratkaisuksi joku sopivankokoinen eineslaatikko vaikka reunoilta leikeltynä?Georgina kirjoitti: Ehdotuksia isoksi aluslautaseksi tai keinoja tukkia reiät?
Olen kliksuttanut MadameDeMeloni:n avatarta kohta 3 ja ½ tuntia mutta mie mitään alastomuutta ole nähnyt. Minusta alkaa tuntumaan että minua on huijattu.
Julmaa petosta vainen.1108 kirjoitti:Olen kliksuttanut MadameDeMeloni:n avatarta kohta 3 ja ½ tuntia mutta mie mitään alastomuutta ole nähnyt. Minusta alkaa tuntumaan että minua on huijattu.
-
- Kitisijä
Hmm, joo ei hullumpia ajatuksia kumpikaan. Kiitos!hermine kirjoitti:Käy kirppikseltä katsomassa, yleensä löytyy jos jonkinlaista vatia muutamallakymmenellä sentillä. Tai jos väliaikaisratkaisuksi joku sopivankokoinen eineslaatikko vaikka reunoilta leikeltynä?Georgina kirjoitti: Ehdotuksia isoksi aluslautaseksi tai keinoja tukkia reiät?
*lähtee etsimään eineslootaa ensi hätään*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Kouvolan vuokrakämpät ovat niin halpoja, että asuin suurimman osan opiskeluistani luksukkaasti keskustakaksiossa. Sen jälkeen asumiseni taso onkin roimasti laskenut, vaikka olen ollut ihan kokopäivätöissäkin.. Kyllä sinä soluun voi ihan hyvin mennä aluksi, mutta vuokrakämppien hinnat eivät ainakaan ole niin päätähuimaavat, että sen takia pitäisi pysyä solussa.Razormaid kirjoitti:Sain siis yliopistopaikan ja nyt yritän pakkomielteenomaisesti metsästää itselleni asuntoa. Saaliiksi on kaapattu tällä erää solukämppä Kouvolan pahamaineisimmasta kaupunginosasta. Ei minua railakkaat opiskelijabileet niikseen haittaa, mutta deekut ja huumeet kylläkin.
Hehheh, tarjottiinkohan sinulle solua Eskolanmäen Hiltonista? Siinä vasta talo. Muistan, että kerran siellä ala-aulassa oli arkkupakastin, jonka päälle oli liimattu lappu "Älä otta tai minä tappa." Ja ne lukuisat enimmäkseen kai venäläisten aiheuttamat palohälytykset ja yöbileet. Oi niitä aikoja, kun rakas eksäni asui siellä. Mutta yläkerroksista on kyllä hulppeat näköalat Salpausselän laakeammalle puolelle..
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Plantagen. Meni vain kaksi tuntia tuolla, mutta olen nyt taatelipalmun ylpeä omistaja. Ei vain ole tarpeeksi isoa ruukkua sille.Bliss kirjoitti:Plantagen?Bluntly kirjoitti:Mikä sen ison kukkakaupan nimi taas olikaan?
Viherpaja?
(Jälkimmäinen parempi...)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aijaa. Mulla toimi heti.Elukka kirjoitti:Julmaa petosta vainen.1108 kirjoitti:Olen kliksuttanut MadameDeMeloni:n avatarta kohta 3 ja ½ tuntia mutta mie mitään alastomuutta ole nähnyt. Minusta alkaa tuntumaan että minua on huijattu.
Kannattaa hakea näytönohjaimeen uusimmat ajurit. Ongelma saattaa olla myös palomuurin asetuksissa.
-
- Kitinän uhri
Älä älä älä VAAN sano että se on talo numero 3 Sippolankadulla?Keikaus kirjoitti: Eskolanmäen Hiltonista?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Mikähän on kun levy ei vaan eheydy? Näyttää niin maan perkeleen pirstaloitunutta, ja levyneheyttäjä vielä suositteleekin eheyttämään. Vaan eipä vaan eheydy enempää, ei millään.
Pitäiskö sulkea jotain prosesseja? Eihän tän enää WinXP:ssä pitänyt olla ongelma?
Pitäiskö sulkea jotain prosesseja? Eihän tän enää WinXP:ssä pitänyt olla ongelma?
ihanaa. sinun taytyy olla ihanin suomalainen nainen, jota en ole koskaan tavannut.Aito_Johanna kirjoitti:ihqua että joku on kaivannut!RolloTomasi kirjoitti:missä on aito_johanna?
seuraava kysymys: haluaisiko joku ampua aivoni pellolle?