Haima? Kipinkapin tohtorille ja labraan tulehdusarvot tutkituttamaan.KisSandra kirjoitti:Arvauksia?
Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Auttaiskohan sun polviin muuten ne Tiikeriankan mainostamat vihersimpukka-hainrusto kapselit? Tuli vaan mieleen, että jos ne tehos Tikrullakin, niin miksei sulla. Voisit kokeilla.ninnithequeen kirjoitti:Selkä ja polvet vaivaa edelleen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Selittäkää joku: kurkussa tuntuu painetta. Sen kohdan, missä miehellä on yleensä aataminomena, alapuolella (rintalastan kuopassa), tuntuu siltä kuin joku painaisi sitä kokoajan sormella = vaikea hengittää, ja tuntuu että olisi vaikea niellä. Pitää kokoajan ottaa syvempiä henkäyksiä, jotta tuntuu siltä että saa tarpeeksi happea.
Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki?
Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki?

The great club outshines the individual, always and forever.
[quote="Elppis"][/quote]
Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
-
- Kitisijä
5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
-
- Kitisijä
Töykeetä porukkaa!Elppis kirjoitti:5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
"Voi kuule tyttö hyvä... sulla on vain flunssa. Toi on ihan normaali flunssan oire. Sairaslomaa vaan.. niin.". ARGh.
Ei sairasloma mitään paranna.
MÄ meen himaan, ja tilaan ambulanssin.

(NOT)
Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
-
- Kitisijä
^
Vieläkin vuotaa? No ovatpas kovasti kaivelleet. Toivottavasti alkaisi pian parantua ja lakkaisi särkemästä. Siihen asti, Buranaa naamaan *hali*
Vieläkin vuotaa? No ovatpas kovasti kaivelleet. Toivottavasti alkaisi pian parantua ja lakkaisi särkemästä. Siihen asti, Buranaa naamaan *hali*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitinän uhri
"Vaivaista" rasvapattia saatetaan joutua leikkaamaan yllättävän laajalta alueelta. Kokemusta edellisen koiran vastaavasta. Äiti meni sitä vielä puristelemaan, jolloin tulehtui. Seurauksena kohtuullisen kokoinen monttu koiran kyljessä, kun joutuivat sen tulehtuneen kudoksen poistamaan.
...
Kuume, päänsärky, poskisärky, korvasärky, leukasärky, kurkkukipu, yskä, hengenahdistus, käsi ja jalkasärky, nuha, ripuli, vatsakipu.
Lainaan itseäni. Patti on kasvanut, vuotaa veristä nestettä eikä haava ole ummessa. Särkeekin.Kid kirjoitti:Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Huomenna soitto ja toivottavasti käynti tätilääkäritädillä.
^ Tikit poistettu ja haava jätetty auki. Antibioottikuuri ja 3 päivää saikkua. Jos ei pian (lääkäri sano notta parissa päivässä) rupee paranee niin nenä ja sisäreisi kohti kirurgia 

-
- Kitisijä
Viikonlopun kutomiset kostautuvat, niska jumissa ja pieni päänsärky.
Mun polvet sanoi vihdoin ittensä irti, varsinkin vasen. Kävely on könkkäämistä ja varsin tuskallista. Saas nähä miten huomisen tallille meno onnistuu...
Parantumaton flunssa. 
Viikkotolkulla ollu semmonen vähän kröhäinen ja kuumetokkurainen olo, joka ei vaan mene millään ohi.

Viikkotolkulla ollu semmonen vähän kröhäinen ja kuumetokkurainen olo, joka ei vaan mene millään ohi.
Yskittää kovasti. Taitaa olla japanilainen ilmastointiköhä, kun vuoron perään siirryttiin kuumankostean ja kylmän ilmaston välillä, ja yöllä hotellihuoneessa ilmastointi puhalsi kylmää ylleni kun olin jättänyt sen väärälle asetukselle.
CodeTabsia naamaan vaan.
CodeTabsia naamaan vaan.
Kaksi päivää taas haisteltu hometta ja alkaa jo zombioituminen pahenemaan. Mutta en luovuta, ihan vittuillakseni vaan.
-
- Kitisijä
Taisin urheilla liian rankasti. Meinasin pyötyä tunnin päätteeksi.
Kivennäisvettä nassuun, alkaa jo helpottaa.
Oli kyllä eka ja toivottavasti vika kerta kun vedän itseni näin piippuun.
Kivennäisvettä nassuun, alkaa jo helpottaa.
Oli kyllä eka ja toivottavasti vika kerta kun vedän itseni näin piippuun.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Kurkku niin maan perkeleen kipiä. 

-
- Kitisijä
Leikkaan olkapäästäni alkaen oikean käden irti.
Mitkään helvetin voimistelut tai jumpat ei ole tätä kolmen viime päivän aikana korjannut. Unta ei saa, mieskin stressaa kun ei saa "köyriä".
Mitkään helvetin voimistelut tai jumpat ei ole tätä kolmen viime päivän aikana korjannut. Unta ei saa, mieskin stressaa kun ei saa "köyriä".
-
- Kitisijä
Vasen jalka lonkasta kipeä, tai oikeammin saranan puolelta. Sattuu, kun kävelee. Pitäis varmaan venytellä tai jotain, mut kärsitään nyt ensin töissä ja onnutaan paikasta toiseen.
erilaisia vatsavaivoja&närästystä ollut 4-6 vuotta,kesällä kävin kerran lääkärillä ja nyt tän kuun alussa toisen kerran,heinäkuisissa labra ja helikobakteeritesteissä ei löytynyt mitään syytä vaivoihin. 10.11
Malmin Sairaalassa edessä ruokatorven&mahalaukun tähystys ...
very nice mennä nielee letkuja 15 min heti aamusta.Eikä sitä ennen edes
saa syödä tai juoda 10h 30 min ... ihanan kallista,elämä on
Edit:Sainkin aikaistettua tuota tutkimusta kahdella viikolla,oli sattunut tulemaan peruutus sopivasti 2 vkoa aikaisemmin.Pitääköhän tässä kohta alkaa valmistautumaan elämäntaparemonttiin jos kyse vakavammasta
Malmin Sairaalassa edessä ruokatorven&mahalaukun tähystys ...
very nice mennä nielee letkuja 15 min heti aamusta.Eikä sitä ennen edes
saa syödä tai juoda 10h 30 min ... ihanan kallista,elämä on

Edit:Sainkin aikaistettua tuota tutkimusta kahdella viikolla,oli sattunut tulemaan peruutus sopivasti 2 vkoa aikaisemmin.Pitääköhän tässä kohta alkaa valmistautumaan elämäntaparemonttiin jos kyse vakavammasta

Viimeksi muokannut Enttu, 25.10.2006 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jees jees, patti on kuroutunut umpeen - vihdoinkin!
Mutta mutta, selkää juimii taas pahasti. Istuminen on vaikeeta ja istumisen jälkeen kävely on vielä vaikeempaa. Stanan skolioosi
Mutta mutta, selkää juimii taas pahasti. Istuminen on vaikeeta ja istumisen jälkeen kävely on vielä vaikeempaa. Stanan skolioosi

-
- Kitisijä
Menkkakipuja ollut jo kaksi päivää. Tulis jo saatanat!
Te ihan varmasti halusitte tietää tän; mut naiset tietää mistä mä puhun.
Te ihan varmasti halusitte tietää tän; mut naiset tietää mistä mä puhun.