Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
mustanikki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

KisSandra kirjoitti:Arvauksia?
Haima? Kipinkapin tohtorille ja labraan tulehdusarvot tutkituttamaan.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Selkä ja polvet vaivaa edelleen.
Auttaiskohan sun polviin muuten ne Tiikeriankan mainostamat vihersimpukka-hainrusto kapselit? Tuli vaan mieleen, että jos ne tehos Tikrullakin, niin miksei sulla. Voisit kokeilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Selittäkää joku: kurkussa tuntuu painetta. Sen kohdan, missä miehellä on yleensä aataminomena, alapuolella (rintalastan kuopassa), tuntuu siltä kuin joku painaisi sitä kokoajan sormella = vaikea hengittää, ja tuntuu että olisi vaikea niellä. Pitää kokoajan ottaa syvempiä henkäyksiä, jotta tuntuu siltä että saa tarpeeksi happea.

Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki? :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="Elppis"][/quote]

Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
Elppis
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..
Elppis
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..
Töykeetä porukkaa!

"Voi kuule tyttö hyvä... sulla on vain flunssa. Toi on ihan normaali flunssan oire. Sairaslomaa vaan.. niin.". ARGh.

Ei sairasloma mitään paranna.

MÄ meen himaan, ja tilaan ambulanssin. :)

(NOT)
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Lolita
Kitisijä

^

Vieläkin vuotaa? No ovatpas kovasti kaivelleet. Toivottavasti alkaisi pian parantua ja lakkaisi särkemästä. Siihen asti, Buranaa naamaan *hali*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
brona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja brona »

"Vaivaista" rasvapattia saatetaan joutua leikkaamaan yllättävän laajalta alueelta. Kokemusta edellisen koiran vastaavasta. Äiti meni sitä vielä puristelemaan, jolloin tulehtui. Seurauksena kohtuullisen kokoinen monttu koiran kyljessä, kun joutuivat sen tulehtuneen kudoksen poistamaan.
...
Rouva Pupu

Kuume, päänsärky, poskisärky, korvasärky, leukasärky, kurkkukipu, yskä, hengenahdistus, käsi ja jalkasärky, nuha, ripuli, vatsakipu.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kid kirjoitti:Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Lainaan itseäni. Patti on kasvanut, vuotaa veristä nestettä eikä haava ole ummessa. Särkeekin.
Huomenna soitto ja toivottavasti käynti tätilääkäritädillä.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Tikit poistettu ja haava jätetty auki. Antibioottikuuri ja 3 päivää saikkua. Jos ei pian (lääkäri sano notta parissa päivässä) rupee paranee niin nenä ja sisäreisi kohti kirurgia :?
Lolita
Kitisijä

Viikonlopun kutomiset kostautuvat, niska jumissa ja pieni päänsärky.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun polvet sanoi vihdoin ittensä irti, varsinkin vasen. Kävely on könkkäämistä ja varsin tuskallista. Saas nähä miten huomisen tallille meno onnistuu...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Parantumaton flunssa. :x
Viikkotolkulla ollu semmonen vähän kröhäinen ja kuumetokkurainen olo, joka ei vaan mene millään ohi.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yskittää kovasti. Taitaa olla japanilainen ilmastointiköhä, kun vuoron perään siirryttiin kuumankostean ja kylmän ilmaston välillä, ja yöllä hotellihuoneessa ilmastointi puhalsi kylmää ylleni kun olin jättänyt sen väärälle asetukselle.

CodeTabsia naamaan vaan.
Rouva Pupu

Kaksi päivää taas haisteltu hometta ja alkaa jo zombioituminen pahenemaan. Mutta en luovuta, ihan vittuillakseni vaan.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Taisin urheilla liian rankasti. Meinasin pyötyä tunnin päätteeksi.
Kivennäisvettä nassuun, alkaa jo helpottaa.

Oli kyllä eka ja toivottavasti vika kerta kun vedän itseni näin piippuun.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustaenkeli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kurkku niin maan perkeleen kipiä. :?
Elppis
Kitisijä

Leikkaan olkapäästäni alkaen oikean käden irti.

Mitkään helvetin voimistelut tai jumpat ei ole tätä kolmen viime päivän aikana korjannut. Unta ei saa, mieskin stressaa kun ei saa "köyriä".
Lolita
Kitisijä

Vasen jalka lonkasta kipeä, tai oikeammin saranan puolelta. Sattuu, kun kävelee. Pitäis varmaan venytellä tai jotain, mut kärsitään nyt ensin töissä ja onnutaan paikasta toiseen.
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

erilaisia vatsavaivoja&närästystä ollut 4-6 vuotta,kesällä kävin kerran lääkärillä ja nyt tän kuun alussa toisen kerran,heinäkuisissa labra ja helikobakteeritesteissä ei löytynyt mitään syytä vaivoihin. 10.11
Malmin Sairaalassa edessä ruokatorven&mahalaukun tähystys ...
very nice mennä nielee letkuja 15 min heti aamusta.Eikä sitä ennen edes
saa syödä tai juoda 10h 30 min ... ihanan kallista,elämä on :roll:

Edit:Sainkin aikaistettua tuota tutkimusta kahdella viikolla,oli sattunut tulemaan peruutus sopivasti 2 vkoa aikaisemmin.Pitääköhän tässä kohta alkaa valmistautumaan elämäntaparemonttiin jos kyse vakavammasta :?:
Viimeksi muokannut Enttu, 25.10.2006 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jees jees, patti on kuroutunut umpeen - vihdoinkin!

Mutta mutta, selkää juimii taas pahasti. Istuminen on vaikeeta ja istumisen jälkeen kävely on vielä vaikeempaa. Stanan skolioosi :evil:
Elppis
Kitisijä

Menkkakipuja ollut jo kaksi päivää. Tulis jo saatanat!

Te ihan varmasti halusitte tietää tän; mut naiset tietää mistä mä puhun.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Flunssa nyt neljättä viikkoa, sekä mulla että pojalla :(