Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Edith

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Edith »

brona kirjoitti:Tervetuloa kotiin Edith!
Syöminen tekee vaan hyvää, jokainen urheilija tarvitsee massankeruukausia.
:h: IhQuliini. Ja sympatiat sullekin kaiken sen jalka- ja muujutun kanssa. Sulla olis paljon enemman valittamisen syyta kuin mulla... Yritin kirjoittaa sulle joskus sympatia- yms. viestia yv:na, mutten loytanyt sopivia sanoja. Joten sanon nyt vihdoin tassa. Ja jos tarviit vaikka kaupassakayntiapua tai jotain, niin tarjoudun avuksi, en asu niin kovinkaan kaukana asuinalueestasi.

(Mutta urhelija? Ei taalla. Venytellyt olen vain ja tehnyt pari pienta kavelylenkkia. Pallomaha olen.)
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Ahistaa sosiaalisuus. Ahistaa hotelli. Ahistaa hotelliruoka ja sen aivan hilliton paljous. Eika kehtaa olla syomatta kun sita kannetaan lautasella eteen yhta mittaa. Hillittomia lihakimpaleita. Ahistaa. Tahdon kotiin. Ahistaa ajatus lihomisesta. Ahistaa.
Sosiaalisuus nyt on sellaista... onneksi omalla työpaikkallani on kummallisempiakin friikkejä, joten joukosta ei liikaa erotu.

Tuskin muutama päivä syömistä pahaa tekee - etkös ollut vähän aikaa sitten huolissasi siitä kuinka laihdut urheillessa?
Edith

Pupunen sinäkin! Omistan tämän ekan Suomesta kirjoitetun viestin sinulle.
nokkaelain kirjoitti: Sosiaalisuus nyt on sellaista... onneksi omalla työpaikkallani on kummallisempiakin friikkejä, joten joukosta ei liikaa erotu.
Joo-o, kieltenopiskelijoiden pahin piirre on juuri niiden tavaton, karmiva, pelottava normaalius, se on niin outoa, että sen takana on piiltävä jotakin outoa...
nokkaelain kirjoitti:Tuskin muutama päivä syömistä pahaa tekee - etkös ollut vähän aikaa sitten huolissasi siitä kuinka laihdut urheillessa?
Näh, en mä laihtumisesta ollut huolissani sinänsä, lähinnä siitä, että jos tapahtuu liian nopeasti eikä pysähdy lainkaan. Sekään ei nimittäin olisi ollut mahdotonta, enkä mä halua kuihtua lihaksettomaksi nahka- ja rasvakasaksi. Mutta joo, lähinnä siis stressavissa tilanteissa muhun iskee tuommoiset tuonkin matkan aikaiset järjettömät pelot. Kyllä jo matkallakin tajusin, että jos vaikka lihoisinkin sanotaan nyt vaikka puoli kiloa, niin ei se tosiaankaan maailmaa kaataisi, mutta, no, matkalla tulee tuommoista häiriintynyttä käyttäytymistä syömiseen ja siihen liittyviin asioihin. Joo. Nyt mä oon aika äsken herännyt päiväunilta ja alan kohta taas ihan perusitsenäni purkaa matkalaukkua.

Kiitsit koko Kitinälle, että saatoin purkaa ahdistustani tänne. Oikeasti ahdisti, mutta nyt en enää ymmärrä koko ahdistustani.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen rakstunut.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Mä olen rakstunut.

Oih :) *sytänsadetta*
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hönö. :D Ei se ole vaiva vaan voimavara.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lolita
Kitisijä

Melnais kirjoitti:
Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hermostuttaa. Stressipäänsärky alkaa puskea, vaikka oppari on palautettava vasta torstaiaamuna. Voi mua!
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.
Wow! Mahtavaa, ihanaa!
Kikkelis kokkelis.
Edith

Lolita kirjoitti: Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.
:shock: Tsiisus, nainen! Lähetkö vetään alkoholittomia Niksuja ja kertomaan kaiken joku ilta?
Lolita
Kitisijä

Edith kirjoitti: :shock: Tsiisus, nainen! Lähetkö vetään alkoholittomia Niksuja ja kertomaan kaiken joku ilta?
Kyllä!
Keikaus
Kitisijä

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: :shock: Tsiisus, nainen! Lähetkö vetään alkoholittomia Niksuja ja kertomaan kaiken joku ilta?
Kyllä!
Saanko mä tulla mukaan kans...
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
O-ou. Nyt on joku uros saanut sen kesytettyä.
Keikaus
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Hönö. :D Ei se ole vaiva vaan voimavara.
O-ou. Nyt on joku uros saanut sen kesytettyä.
Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.
Kikkelis kokkelis.
Lolita
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.
Kauris. Mä olen kaksonen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.
Kauris. Mä olen kaksonen.
Wow. Mielenkiintoista. Kauriit ovat aika sitkeitä. :wink: Siis jos ovat lukeneet horoskooppejaan tarpeeksi ja sisäistäneet sen, miten heidän tulee käyttäytyä kauriin merkin edustajina.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niska ja hartiat juntturassa kolmatta päivää. Ei auta geelit eikä kipulääkkeet. Pyh.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Väsyttää.
Väsyttää aamulla ihan normaalien 8h yöunien jälkeen. Väsyttää päivällä niin että nukahdin työpaikalla eilen. Koko ajan jotenkin perusväsynyt olo.
+
Lisäksi komppaan Kidiä.
Rouva Pupu

Taitaa viisauden hammas pukata. Ainakin koko yö meni valvoen kivuissa. Nyt se on hiukan rauhoittunut.
Kuinka kauan mahtaa mennä hampaalta pukkautua ulos? Saanko nyt lisää fiksuutta?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Rouva Pupu kirjoitti:Taitaa viisauden hammas pukata. Ainakin koko yö meni valvoen kivuissa. Nyt se on hiukan rauhoittunut.
Mulla ainakaan ei koskaan kunnolla mahtunut viisaudenhampaat ulos (en oo niin kauheen fiksu). Muutama vuosi odoteltiin, mut tuli vaan puoliks, ja siihen jäi. Ientasku siinä päällä toimi mukavana bakteerinkerääjänä, joten hampaat kaivettiin sitten ulos.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Lilo kirjoitti: Mulla ainakaan ei koskaan kunnolla mahtunut viisaudenhampaat ulos (en oo niin kauheen fiksu). Muutama vuosi odoteltiin, mut tuli vaan puoliks, ja siihen jäi. Ientasku siinä päällä toimi mukavana bakteerinkerääjänä, joten hampaat kaivettiin sitten ulos.
Miksi nämä turhakkeet ovat aina niin kovin kivuliaita vrt. häntäluun murtuminen.

Jos tällä kivulla jatkuu eikä mitään tapahdu, tilaan suosiolla hammaslääkäriajan. Juuri otettiin kuukausi sitten röntgenit, eivätkä olleet edes tulossa. Tyypillistä, kun käy hamppilekurilla niin jo seuraavana päivänä joku vaivaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Stanan hartiat edelleen juntturassa. Viime sunnuntaista asti. Ei auta voltaren geeli ja kipulääke. Pakotin misterin eilen hieromaan niskaa ja hartioita. Ei se parantanut, muttei pahentanutkaan tilannetta.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:Taitaa viisauden hammas pukata. Ainakin koko yö meni valvoen kivuissa. Nyt se on hiukan rauhoittunut.
Ylhäällä vai alhaalla? Monesti ainakaan alhaalla ne eivät mahdu kasvamaan kunnolla ulos, itsellänikin ne enintään pilkistivät hieman ulos vuosienkin jälkeen (ylhäällä taas kasvoivat normaalisti suoraan). Jos näin, ne kannattaa poistattaa melko varhaisessa vaiheessa jotta juuret eivät kasva liian syvälle leuan hermokanavaan, ja saattavat sitten myöhemmin vaurioittaa ko. hermoratoja poiston yhteydessä, riippuen miten ovat sinne kiertyneet.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CandyMan kirjoitti: Jos näin, ne kannattaa poistattaa melko varhaisessa vaiheessa jotta juuret eivät kasva liian syvälle leuan hermokanavaan, ja saattavat sitten myöhemmin vaurioittaa ko. hermoratoja poiston yhteydessä, riippuen miten ovat sinne kiertyneet.
Ai niin joo, tästähän se hammaslekuri varoitteli: nuorilla ihmisillä hampaat ovat vielä irrallaan, myöhemmin ketaleet luutuvat leukaan ja poisto-operaatio ei enää olekaan mikään hammaskirurgin suorittama muutaman minuutin kiskonta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

CandyMan kirjoitti: Ylhäällä vai alhaalla? Monesti ainakaan alhaalla ne eivät mahdu.
Alhaallahan tuo. Olen tietenkin käynnyt sörkkimässä siellä, enkä kyllä tunne, että siellä joku kasvaisi. Ja ajattelin tosiaan ensi viikolla soitella, jos ei mikään tunnu muuttuvan, jos onkin jotain muuta. Olen myös huomannut, että tykyttää välillä viereisen hampaan alta, joten jos siellä joku kasvaa, saattanee hyvinkin tehdä ikäviä kyseiselle hampaalle.