brona kirjoitti:Tervetuloa kotiin Edith!
Syöminen tekee vaan hyvää, jokainen urheilija tarvitsee massankeruukausia.

(Mutta urhelija? Ei taalla. Venytellyt olen vain ja tehnyt pari pienta kavelylenkkia. Pallomaha olen.)
brona kirjoitti:Tervetuloa kotiin Edith!
Syöminen tekee vaan hyvää, jokainen urheilija tarvitsee massankeruukausia.
Sosiaalisuus nyt on sellaista... onneksi omalla työpaikkallani on kummallisempiakin friikkejä, joten joukosta ei liikaa erotu.Edith kirjoitti:Ahistaa sosiaalisuus. Ahistaa hotelli. Ahistaa hotelliruoka ja sen aivan hilliton paljous. Eika kehtaa olla syomatta kun sita kannetaan lautasella eteen yhta mittaa. Hillittomia lihakimpaleita. Ahistaa. Tahdon kotiin. Ahistaa ajatus lihomisesta. Ahistaa.
Joo-o, kieltenopiskelijoiden pahin piirre on juuri niiden tavaton, karmiva, pelottava normaalius, se on niin outoa, että sen takana on piiltävä jotakin outoa...nokkaelain kirjoitti: Sosiaalisuus nyt on sellaista... onneksi omalla työpaikkallani on kummallisempiakin friikkejä, joten joukosta ei liikaa erotu.
Näh, en mä laihtumisesta ollut huolissani sinänsä, lähinnä siitä, että jos tapahtuu liian nopeasti eikä pysähdy lainkaan. Sekään ei nimittäin olisi ollut mahdotonta, enkä mä halua kuihtua lihaksettomaksi nahka- ja rasvakasaksi. Mutta joo, lähinnä siis stressavissa tilanteissa muhun iskee tuommoiset tuonkin matkan aikaiset järjettömät pelot. Kyllä jo matkallakin tajusin, että jos vaikka lihoisinkin sanotaan nyt vaikka puoli kiloa, niin ei se tosiaankaan maailmaa kaataisi, mutta, no, matkalla tulee tuommoista häiriintynyttä käyttäytymistä syömiseen ja siihen liittyviin asioihin. Joo. Nyt mä oon aika äsken herännyt päiväunilta ja alan kohta taas ihan perusitsenäni purkaa matkalaukkua.nokkaelain kirjoitti:Tuskin muutama päivä syömistä pahaa tekee - etkös ollut vähän aikaa sitten huolissasi siitä kuinka laihdut urheillessa?
Hönö.Lolita kirjoitti:Mä olen rakstunut.
Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.Melnais kirjoitti:Hönö.Lolita kirjoitti:Mä olen rakstunut.Ei se ole vaiva vaan voimavara.
Wow! Mahtavaa, ihanaa!Lolita kirjoitti:Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.Melnais kirjoitti:Hönö.Lolita kirjoitti:Mä olen rakstunut.Ei se ole vaiva vaan voimavara.
Lolita kirjoitti: Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.
Kyllä!Edith kirjoitti:Tsiisus, nainen! Lähetkö vetään alkoholittomia Niksuja ja kertomaan kaiken joku ilta?
Saanko mä tulla mukaan kans...Lolita kirjoitti:Kyllä!Edith kirjoitti:Tsiisus, nainen! Lähetkö vetään alkoholittomia Niksuja ja kertomaan kaiken joku ilta?
O-ou. Nyt on joku uros saanut sen kesytettyä.Lolita kirjoitti:Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.Melnais kirjoitti:Hönö.Lolita kirjoitti:Mä olen rakstunut.Ei se ole vaiva vaan voimavara.
Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.ninnithequeen kirjoitti:O-ou. Nyt on joku uros saanut sen kesytettyä.Lolita kirjoitti:Tää ahistaa ja pelottaa mua. Ja jouduin lupaamaan, että harkitsen lapsiasiaa uudelleen. Vaiva.Melnais kirjoitti: Hönö.Ei se ole vaiva vaan voimavara.
Kauris. Mä olen kaksonen.Keikaus kirjoitti:Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.
Wow. Mielenkiintoista. Kauriit ovat aika sitkeitä.Lolita kirjoitti:Kauris. Mä olen kaksonen.Keikaus kirjoitti:Mua rupesi kiinnostamaan sen miehen horoskooppimerkki. Aika hömppää, mutta ei voi mitään.
Mulla ainakaan ei koskaan kunnolla mahtunut viisaudenhampaat ulos (en oo niin kauheen fiksu). Muutama vuosi odoteltiin, mut tuli vaan puoliks, ja siihen jäi. Ientasku siinä päällä toimi mukavana bakteerinkerääjänä, joten hampaat kaivettiin sitten ulos.Rouva Pupu kirjoitti:Taitaa viisauden hammas pukata. Ainakin koko yö meni valvoen kivuissa. Nyt se on hiukan rauhoittunut.
Kuinka kauan mahtaa mennä hampaalta pukkautua ulos? Saanko nyt lisää fiksuutta?
Miksi nämä turhakkeet ovat aina niin kovin kivuliaita vrt. häntäluun murtuminen.Lilo kirjoitti: Mulla ainakaan ei koskaan kunnolla mahtunut viisaudenhampaat ulos (en oo niin kauheen fiksu). Muutama vuosi odoteltiin, mut tuli vaan puoliks, ja siihen jäi. Ientasku siinä päällä toimi mukavana bakteerinkerääjänä, joten hampaat kaivettiin sitten ulos.
Ylhäällä vai alhaalla? Monesti ainakaan alhaalla ne eivät mahdu kasvamaan kunnolla ulos, itsellänikin ne enintään pilkistivät hieman ulos vuosienkin jälkeen (ylhäällä taas kasvoivat normaalisti suoraan). Jos näin, ne kannattaa poistattaa melko varhaisessa vaiheessa jotta juuret eivät kasva liian syvälle leuan hermokanavaan, ja saattavat sitten myöhemmin vaurioittaa ko. hermoratoja poiston yhteydessä, riippuen miten ovat sinne kiertyneet.Rouva Pupu kirjoitti:Taitaa viisauden hammas pukata. Ainakin koko yö meni valvoen kivuissa. Nyt se on hiukan rauhoittunut.
Kuinka kauan mahtaa mennä hampaalta pukkautua ulos? Saanko nyt lisää fiksuutta?
Ai niin joo, tästähän se hammaslekuri varoitteli: nuorilla ihmisillä hampaat ovat vielä irrallaan, myöhemmin ketaleet luutuvat leukaan ja poisto-operaatio ei enää olekaan mikään hammaskirurgin suorittama muutaman minuutin kiskonta.CandyMan kirjoitti: Jos näin, ne kannattaa poistattaa melko varhaisessa vaiheessa jotta juuret eivät kasva liian syvälle leuan hermokanavaan, ja saattavat sitten myöhemmin vaurioittaa ko. hermoratoja poiston yhteydessä, riippuen miten ovat sinne kiertyneet.
Alhaallahan tuo. Olen tietenkin käynnyt sörkkimässä siellä, enkä kyllä tunne, että siellä joku kasvaisi. Ja ajattelin tosiaan ensi viikolla soitella, jos ei mikään tunnu muuttuvan, jos onkin jotain muuta. Olen myös huomannut, että tykyttää välillä viereisen hampaan alta, joten jos siellä joku kasvaa, saattanee hyvinkin tehdä ikäviä kyseiselle hampaalle.CandyMan kirjoitti: Ylhäällä vai alhaalla? Monesti ainakaan alhaalla ne eivät mahdu.