Jossa kaikki ovat lutkan maineessasipsi kirjoitti:Tervetuloa itä-Helsinkiin.

Jossa kaikki ovat lutkan maineessasipsi kirjoitti:Tervetuloa itä-Helsinkiin.
On.Bliss kirjoitti:Onko mulla yhtään syytä kirjoittaa millekään keskustelupalstalle?
What?!ninnithequeen kirjoitti:Jossa kaikki ovat lutkan maineessasipsi kirjoitti:Tervetuloa itä-Helsinkiin.
Ylpeydellä. Pää pystyyn.Razormaid kirjoitti:Miten tähän pitäisi suhtautua?
Mmm.. tiikeri.. leopardiko kenties..? ..raidat ja pilkut... ähymm.. *BLING!* Ai niin! Niistähän oli joku sanonta?Elppis kirjoitti:What?!ninnithequeen kirjoitti:Jossa kaikki ovat lutkan maineessa :Psipsi kirjoitti:Tervetuloa itä-Helsinkiin. 8)
Mähän en ole lutka, ihan perus spermanenä vaan.
Kilroy Travelsilla on just tollaisia matkoja eli tsekkaapa heidän nettisivut.Suvinen kirjoitti:Olettaen että joku haluaisi lähteä joskus jonnekin vaellusreissulle vaikkapa jonkun ryhmän mukana niin mistähän sitä kannattaisi etsintä aloittaa? Siis ulkomaille, vaikkapa pohjois-amerikkaan patikoimaan tai jotain. Tämmönen visio mulla mutta ei hajuakaan mistä voisi kysellä.
Inkapolkua voin lämpimästi suositella.Suvinen kirjoitti:Olettaen että joku haluaisi lähteä joskus jonnekin vaellusreissulle vaikkapa jonkun ryhmän mukana niin mistähän sitä kannattaisi etsintä aloittaa?
Toimii.Xiberia kirjoitti:Olen alkanut haaveilla permanentista Melissa auf der Maurin tyyliin. Onko kitinäläisillä kokemusta permanentista? Kestääkö se kuinka kauan ja meneekö ajan kanssa ihan kauhean näköiseksi?
Joo, Melissan tukka taatusti on luonnostaan kikkura, mutta meinasin vaan sitä, että tuollaisesta ite haaveilen :)Suvinen kirjoitti:Onko tuo permanentti??? Näyttää ihan luonnonkiharalta mun silmään.Xiberia kirjoitti:Olen alkanut haaveilla permanentista Melissa auf der Maurin tyyliin.
Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
Hyvä kysymys. En mä edes tiedä, mitä hiustenleikkuut yleensä maksaa. Varmaan semmonen edullinen keskitaso olis hyvä. Kolmella kympillä ei varmaan saa mitään? (Olisi kiva, jos saisi, tietty.) Mutta voisiko neljälläkympillä saada leikkauksen?Keikaus kirjoitti:Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
Mä maksan yleensä viiskybää, mutta kyllä halvemmallakin saa, jos lähtee keskustasta. Nykyään mä tykkään vaihtaa kampaajaa aina silloin tällöin ja seuraavaksi kokeilen tällaista puljua, jonka Kallion toimipisteessä leikkaukset maksavat alk. 40 eukkaa.Edith kirjoitti:Hyvä kysymys. En mä edes tiedä, mitä hiustenleikkuut yleensä maksaa. Varmaan semmonen edullinen keskitaso olis hyvä. Kolmella kympillä ei varmaan saa mitään? (Olisi kiva, jos saisi, tietty.) Mutta voisiko neljälläkympillä saada leikkauksen?Keikaus kirjoitti:Mikä on kohtuuhintainen?Edith kirjoitti:Suositelkaa kohtuuhintaista ja hyvää jälkeä tekevää kampaamoa Helsingistä.
Ajattelit sitten ottaa siitä oppia?Mylwin kirjoitti:Miksi oliiviöljy menee kökköiseksi jääkaapissa? Mua kiinnostaa niinku se kemiallinen peruste, miksi se jähmettyy.
*kahvit näytölle*Ann kirjoitti:Ajattelit sitten ottaa siitä oppia?Mylwin kirjoitti:Miksi oliiviöljy menee kökköiseksi jääkaapissa? Mua kiinnostaa niinku se kemiallinen peruste, miksi se jähmettyy.
Onneksi kahvi ei jähmety.. Kylmääkin kahvia kiva juoda, aina kulkee. Ei kökköjä paitsi parin päivän päästä, mikäli unohtanut kupin jonnekin.ninnithequeen kirjoitti:*kahvit näytölle*Ann kirjoitti:Ajattelit sitten ottaa siitä oppia?Mylwin kirjoitti:Miksi oliiviöljy menee kökköiseksi jääkaapissa? Mua kiinnostaa niinku se kemiallinen peruste, miksi se jähmettyy.
Vain siinä tapauksessa, jos se on sellasta namia choco lattea, jota myydään Stockalla. Tosin se on kyllä enempi pirtelöä kuin kahvia..HellBell kirjoitti:Kylmääkin kahvia kiva juoda, aina kulkee.