Ja huhtikuussa onnistuupi.
Kuhan kerrotte mikä päivä ja ketkä on tulossa.
Khaik khäy.
Näytäppä mulle se ketju?Dr.Diarrhea kirjoitti:Olinkin jo huolissani Ninnin palstaimagosta, kun toisessa ketjussa purnasi jääneensä sisäpiirin hylkäämäksi.
Eiköhän täällä oo nähty jo noi tamperelaiset kyttääjät, oikeesti.Itse en valitettavasti pääse kinkereihin. Annan kutsuni kuitenkin eniten tarjoavalle.
EIIIIIIIIII!!!!!11111Mylwin kirjoitti:Mun saunamiittikalsarit on hukassa, täytyy varmaan käydä ostamassa uudet.
Kiitsa vaan...ninnithequeen kirjoitti: Eiköhän täällä oo nähty jo noi tamperelaiset kyttääjät, oikeesti.
Onhan toi shamppoopullo millä mua yrität lyyä, onhan ONHAN??!!111saira kirjoitti:Kiitsa vaan...ninnithequeen kirjoitti: Eiköhän täällä oo nähty jo noi tamperelaiset kyttääjät, oikeesti.
Siis oikeesti?saira kirjoitti:En vielä tiedä mitä huhtikuussa teen, loppukuusta pakoilen ainakin synttäreitä. Kattoo päivää, jos vaikka eksyisinkin sinne sivistyksen pariin. Tulis hoidettua sukulaisvierailut samalla reissulla nätisti.
Ilmotat sit ajoissa millon oot täällä, saunailta pietään sillon!saira kirjoitti:En lupaa mitään, mut katotaan jos onnistuis. Eipä tää mamma ole kovin usein vapaalla ollut, viimeksi juonutkin hiukan enemmän huhtikuun 13.pvä...
Pullo kiinni ja koisaamaan!Stadinarska kirjoitti:Mä pelkään, että jätätte mut häkään!
TULIN vielä vastaamaan "Vasta"n vuoksi! Kiitos periaatteessa hyvästäkin kommentista periaatteessa, siis välittämisestä, mutta en voi mennä koisimaan kun tehtävää on!Vihtahousu kirjoitti:Pullo kiinni ja koisaamaan!Stadinarska kirjoitti:Mä pelkään, että jätätte mut häkään!
Mä otan mittanauhan ka tarkistan pari juttua..Elppis kirjoitti:Pitänee tsiigata työtilannetta, mutta luultavasti juu.. Ninni pääsi kehumasta mulle saunaansa joten pitäähän se tulla testaamaan.
Mua rupee ahdistamaan pienissä saunoissa ihan sikana. En saa henkeä ja meinaan pökrätä. Nice.. tosin rakastan saunomista, kunhan sinne mahtuu enemmän kuin 1-2 ihmistä.
Mul on salettiin isompi ku sulla!!111Niba kirjoitti:Mä otan mittanauhan ka tarkistan pari juttua..
Eikun sä mittaat!ninnithequeen kirjoitti:Mul on salettiin isompi ku sulla!!111Niba kirjoitti:Mä otan mittanauhan ka tarkistan pari juttua..