Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Niba
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kesseli tilittää uudessa Seiskassa, nyt kaikki ostamaan lehteä!
Onko meitä mainittu? En ehkä olisi tehnyt viimeisintä murhaa, ellen olisi ajautunut eräälle keskustelupalstalle, jonka mielipuolinen ilmapiiri nosti piilevät taipumukseni esiin?
Voidaan sitten haastaa seiska vastaamaan teoistaan raastubaan ja vaatia tuntuvat korvaukset tai jos kesseli on nimiä käyttänyt niin ehdottomasti pitää mainita! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
William Munny

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Nyt kyllä sattui Jereä leukaan. Kjeh kjeh.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kesseli tilittää uudessa Seiskassa, nyt kaikki ostamaan lehteä!
Onko meitä mainittu? En ehkä olisi tehnyt viimeisintä murhaa, ellen olisi ajautunut eräälle keskustelupalstalle, jonka mielipuolinen ilmapiiri nosti piilevät taipumukseni esiin?
Erityisesti muistan erään äidinkielenopettajan, jonka pilkkuvirheestäni antama huomautus oli oljenkorsi, joka katkaisi henkisen selkärankani
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

http://www.iltasanomat.fi/naiset/koti.asp?id=1371274

Jonkun itsetuntoidiootin mielestä tyttöjä pitäisi rohkaista olemaan kuin idioottimaisimmat pojat.
NuoriDaavid

PerttiMakimaa kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/naiset/koti.asp?id=1371274

Jonkun itsetuntoidiootin mielestä tyttöjä pitäisi rohkaista olemaan kuin idioottimaisimmat pojat.
duoda duoda, ei tuo kirjoitus mielestäni tyhmä ollut. Kyllä monien tyttöjen ongelma on liika kiltteys. Ei tietenkään tarvitse käyttäytyä kuin idioottimaisimmat pojat, mutta eikai tuossa sitä haettukaan.
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:

duoda duoda, ei tuo kirjoitus mielestäni tyhmä ollut. Kyllä monien tyttöjen ongelma on liika kiltteys. Ei tietenkään tarvitse käyttäytyä kuin idioottimaisimmat pojat, mutta eikai tuossa sitä haettukaan.
Hermot menevät jo pelkkien poikien loputonta idiotismia katsellessa. Meissä on oikeasti geneettisesti jotain vialla tai hormoonierityksemme on pielessä. Ilmeisesti siinä ei ole mitään vikaa, pojat ovat poikia. Ja nyt tyttöjenkin pitäisi olla poikia?
NuoriDaavid

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Hermot menevät jo pelkkien poikien loputonta idiotismia katsellessa. Meissä on oikeasti geneettisesti jotain vialla tai hormoonierityksemme on pielessä. Ilmeisesti siinä ei ole mitään vikaa, pojat ovat poikia. Ja nyt tyttöjenkin pitäisi olla poikia?
Tietysti ympäristön kannalta on mukavaa, jos tytöt istuvat mekkopäällä rusettipäässä ja tekevät ristipistotöitä. Se kuitenkaan välttämättä ole tyttöjen etu.

Kaikki tiedämme kiltin tytön syndrooman: 6 ällää lukiossa ja sitten ryhdytään opettajaksi tai sairaanhoitajaksi. Tietysti, jos tyttö itse sitä haluaa, se on ok. Kaikki tytöt eivät sitä kuitenkaan itse halua, ja joka tapauksessa se on valtavaa henkisen pääoman haaskaamista.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

prosessi kirjoitti:voisi vaihtaa kortta tarvittaessa.
Korsi ei toimi. Liian suuri paine-ero, keuhkot eivät jaksa imeä ilmaa.

Potkut rinnoista

SAKSALAINEN asunnonvälittäjä on saanut potkut liian suurten rintojensa takia. Sivutoimenaan mallina työskentelevä nti Annina Ulrich, 29, oli käynyt koekuvauksissa päästäkseen esittelemään ryntäitään eroottisissa lehdissä, ja työnantaja pelkäsi sen tuovan vakavamieliselle kiinteistöyritykselle huonoa mainosta. Rintojenlaajennusleikkauksiin fiksoitunut työntekijä on jo yltänyt kuppikokoon 42 H, joten hänen oli ilmeisesti vaikea mahtua itse asiakkaille esiteltäviin pieniin yksiöihin.

Kuva
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:Tietysti ympäristön kannalta on mukavaa, jos tytöt istuvat mekkopäällä rusettipäässä ja tekevät ristipistotöitä. Se kuitenkaan välttämättä ole tyttöjen etu.

Kaikki tiedämme kiltin tytön syndrooman: 6 ällää lukiossa ja sitten ryhdytään opettajaksi tai sairaanhoitajaksi. Tietysti, jos tyttö itse sitä haluaa, se on ok. Kaikki tytöt eivät sitä kuitenkaan itse halua, ja joka tapauksessa se on valtavaa henkisen pääoman haaskaamista.
Ilman naisia tämä yhteiskunta olisi savuava raunio. Tekee hyvää silloin tällöin myöntää se.

Mitähän tästä tulee jos kaikista naisista tulee poikia?

Kyllä naiseus voi (korjatkaa naiset jos olen väärässä) olla muutakin kuin "mielipiteitten töksäyttämistä" ja "oman tilan ottamista" tai jotain muita jalkapallotermejä olematta mekkopäällä-rusettipäässä-ristipistoja.
NuoriDaavid

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tietysti ympäristön kannalta on mukavaa, jos tytöt istuvat mekkopäällä rusettipäässä ja tekevät ristipistotöitä. Se kuitenkaan välttämättä ole tyttöjen etu.

Ilman naisia tämä yhteiskunta olisi savuava raunio. Tekee hyvää silloin tällöin myöntää se.

Mitähän tästä tulee jos kaikista naisista tulee poikia?

Kyllä naiseus voi (korjatkaa naiset jos olen väärässä) olla muutakin kuin "mielipiteitten töksäyttämistä" ja "oman tilan ottamista" tai jotain muita jalkapallotermejä olematta mekkopäällä-rusettipäässä-ristipistoja.
Ei mieheyskään kait ole pelkästään sitä, että raiskataan ja tapetaan?

Eli kyllä antaisin naisille enemmän tilaa.

Jos jotakuta ihmetyttää, mikä piilofeministi olen, niin minulla on kolme lasta, joista 2 on tyttöjä.

Vaimoni haluaisi kasvattaa heitä kiltin tytön roolin enemmän kuin minä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaimoni haluaisi kasvattaa heitä kiltin tytön roolin enemmän kuin minä.
Kyllä se silti taitaa olla niin, että lapset kasvavat sellaisiksi kuin kasvavat kunhan sitä kasvutilaa vain antaa. Monesti vanhemmat ylikorostavat omaa rooliaan lapsen kehityksessä, toki tukea ja rohkaisua ja rajoja voi antaa mutta eivät ne kauheasti lapsen omiin mielihaluihin ja taipumuksiin vaikuta.
NuoriDaavid

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaimoni haluaisi kasvattaa heitä kiltin tytön roolin enemmän kuin minä.
Kyllä se silti taitaa olla niin, että lapset kasvavat sellaisiksi kuin kasvavat kunhan sitä kasvutilaa vain antaa. Monesti vanhemmat ylikorostavat omaa rooliaan lapsen kehityksessä, toki tukea ja rohkaisua ja rajoja voi antaa mutta eivät ne kauheasti lapsen omiin mielihaluihin ja taipumuksiin vaikuta.
Totta munassa näin. Tarkoitin kait sitä, minkälainen toive vanhemmalla olisi siitä, minkälainen lapsesta kasvaisi. Lapsesta sitten kasvaa sellainen kuin kasvaa vanhempien toiveista riippumatta.

Ps. Kityn kiltit tytöt ovat hiljaa, kun miehet puhuvat tyttöjen kasvatuksesta.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Totta munassa näin. Tarkoitin kait sitä, minkälainen toive vanhemmalla olisi siitä, minkälainen lapsesta kasvaisi. Lapsesta sitten kasvaa sellainen kuin kasvaa vanhempien toiveista riippumatta.
kaikki lapsethan eivät kapinoi välittömästi ja suunnattomasti vanhempiensa odotuksia ja toiveita vastaan. siis muulloin kuin murrosiässä, kaikki eivät silloinkaan. eli eiköhän sille lapselle pitäisi antaa tilaa ja mahdollisuus kasvaa siksi henkilöksi joka hän on, ei sen tapaiseksi kuin vanhemmat haluavat. monet kun yrittävät täyttää vanhempiensa toiveita vaikka heillä ei niitä kohtaan olisi mitään omaa mielenkiintoa, lahjoja tai edes kykyä. vähän kuin opiskelisi vuosia tullakseen vaikka lääkäriksi koska vanhempi sitä toivoo, kun oikeasti olisi onnellinen/onnellisempi ja oma itsensä balettitanssijana.

ainakin minä käsitän liian kiltteyden omista haluista luopumisena ja muiden tahtoon mukautumisesta. niin vanhempien toiveisiin kuin muiden. vaikka vanhemmat lapsensa parasta haluaisivat he eivät voi aina tietää mikä on lapselle parasta. pikku-tiina 12v. joka suostuu täyttämään kaikki vanhempiensa toiveet ja odotukset samalla luopuen omistaan on sama pikku-tiina 12v. joka antaa poikaystävälleen matille 16v. pillua vaikka ei itse sitä halua eikä koe olevansa siihen valmis. mutta samalla tavalla kuin tiina ei tahdo pettää vanhempiensa odotuksia ja pahoittaa heidän mieltään ei pikku-tiina halua pahoittaa matin mieltä pihtaamalla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä niin toivon, että vatsassa kasvaa poika. Mikään ei pelota enempää ku tytön kasvatus. Paitsi kahden tytön.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
No kiitti kovasti tästä ammattiani arvostavasta lausunnosta :finger:
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No kiitti kovasti tästä ammattiani arvostavasta lausunnosta :finger:
Auttaako yhtään, jos sanon, että se oli hiukan kieli poskessa kirjoitettu sinua ajatellen?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Auttaako yhtään, jos sanon, että se oli hiukan kieli poskessa kirjoitettu sinua ajatellen?
Eihän tota kukaan usko. Olethan luokan menestyvä voittajahäirikkö, joka lanasi skolen kasin pintaan, mutta hiukan punnerrettuaan oli lääkiksessä kurssin priimus ja sai gogo-tyttöjen kapteenilta nivusta. Et sä voi olla nöyrä, miksi edes yrität?
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:Ei mieheyskään kait ole pelkästään sitä, että raiskataan ja tapetaan?

Jos jotakuta ihmetyttää, mikä piilofeministi olen, niin minulla on kolme lasta, joista 2 on tyttöjä.

Ei ole, mutta jotain vikaa miessukupuolessa tuntuu välillä olevan. Veikkaan syyksi hormonitoimintaa. Pojat ovat tosi rauhattomia.

Arvasin kommenttiesi perusteella, että sinulla täytyy olla tyttöjä. Kukapa vanhempi ei haluaisi lapsilleen parasta. :)

Tix sen jo sanoi, mutta... Älkää yrittäkö kasvattaa heistä millaisia haluatte vaan millaisia he haluavat. Jos he haluavat virkata sukkaa ja hoitaa kotia niin antakaa. Jos haluavat koota valtamerilaivan pienoismalleja niin sama juttu.

Ei tämä nyt mikään paha "rant" sinua kohtaan ole, en usko sinun sortuvan näihin huonosti elämässään menestyvien vanhempien elämiseen lastensa kautta. Mutta silti.
PerttiMakimaa

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Auttaako yhtään, jos sanon, että se oli hiukan kieli poskessa kirjoitettu sinua ajatellen?
Eihän tota kukaan usko. Olethan luokan menestyvä voittajahäirikkö, joka lanasi skolen kasin pintaan, mutta hiukan punnerrettuaan oli lääkiksessä kurssin priimus ja sai gogo-tyttöjen kapteenilta nivusta. Et sä voi olla nöyrä, miksi edes yrität?
Taavetin puolustukseksi voidaan sanoa, että kommentista sentään näki heti ketä kohti keihäänkärki oli suunnattu. :)
PerttiMakimaa

Geetzu kirjoitti:Mä niin toivon, että vatsassa kasvaa poika. Mikään ei pelota enempää ku tytön kasvatus. Paitsi kahden tytön.
Toivotko siis, että pojan kasvatus on helpompaa kuin tytön? Good luck.. :)
NuoriDaavid

Vesa Keskisen raiskausepäily

Olisi Vesan kannattanut aikoinaan tyytyä pamputtamaan omaa hellapoliisiaan.
NuoriDaavid

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei mieheyskään kait ole pelkästään sitä, että raiskataan ja tapetaan?

Ei ole, mutta jotain vikaa miessukupuolessa tuntuu välillä olevan. Veikkaan syyksi hormonitoimintaa. Pojat ovat tosi rauhattomia.

Arvasin kommenttiesi perusteella, että sinulla täytyy olla tyttöjä. Kukapa vanhempi ei haluaisi lapsilleen parasta. :)

Tix sen jo sanoi, mutta... Älkää yrittäkö kasvattaa heistä millaisia haluatte vaan millaisia he haluavat. Jos he haluavat virkata sukkaa ja hoitaa kotia niin antakaa. Jos haluavat koota valtamerilaivan pienoismalleja niin sama juttu.

Ei tämä nyt mikään paha "rant" sinua kohtaan ole, en usko sinun sortuvan näihin huonosti elämässään menestyvien vanhempien elämiseen lastensa kautta. Mutta silti.
Yritän vielä vääntää rautalangasta mikä mättää:

Opettaja kertoi radiossa, että normaalilla sekaluokalla, jos on musiikkitunti, ja saa kokeilla rumpuja, niin pojat ovat rumpuja paukuttamassa ja tytöt katsovat vierestä.

Jos on erikseen tyttö- ja poikaluokat niin tytötkin paukuttavat rumpuja innoissaan.

Nykyinen tyttöjen kasvatus (en missään tapauksessa koulua syytä, vaan koko kulttuuria) on sellainen, että nekin tytöt, jotka haluaisivat ja osaisivat paukuttaa rumpuja, jäävät sivusta seuraamaan, kun pojat paukuttavat.

Eli kulttuurin pitäisi olla sellainen, että ei ole väliä oletko tyttö vai poika, jos haluat paukuttaa rumpuja niin paukutat.
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:Vesa Keskisen raiskausepäily

"- Luulin kaiken olevani leikkiä, kun he kertoivat tekevänsä minusta rikosilmoituksen ja myyvänsä jutun lehdille. Olisin kuulemma välttynyt siltä, jos olisin maksanut naisten matkan Bora Boralle. Rikosilmoituksen tekeminen olikin totta, kun poliisit soittivat ovikelloani seuraavana yönä."

Satan Clauses are out there and they are getting stronger...
PerttiMakimaa

PerttiMakimaa kirjoitti:

"- Luulin kaiken olevani leikkiä, kun he kertoivat tekevänsä minusta rikosilmoituksen ja myyvänsä jutun lehdille. Olisin kuulemma välttynyt siltä, jos olisin maksanut naisten matkan Bora Boralle. Rikosilmoituksen tekeminen olikin totta, kun poliisit soittivat ovikelloani seuraavana yönä."

Miksi poliisit hakivat varttia yli kaksi yöllä? Mikä julkisuustemppu tämä oli?
NuoriDaavid

PerttiMakimaa kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

Miksi poliisit hakivat varttia yli kaksi yöllä? Mikä julkisuustemppu tämä oli?
Spekuloi: mahdollisten todisteiden häviämisen/hävittämisen estäminen?