PerttiMakimaa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Ei mieheyskään kait ole pelkästään sitä, että raiskataan ja tapetaan?
Eli kyllä antaisin naisille enemmän tilaa.
Jos jotakuta ihmetyttää, mikä piilofeministi olen, niin minulla on kolme lasta, joista 2 on tyttöjä.
Vaimoni haluaisi kasvattaa heitä kiltin tytön roolin enemmän kuin minä.
Ei ole, mutta jotain vikaa miessukupuolessa tuntuu välillä olevan. Veikkaan syyksi hormonitoimintaa. Pojat ovat tosi rauhattomia.
Arvasin kommenttiesi perusteella, että sinulla täytyy olla tyttöjä. Kukapa vanhempi ei haluaisi lapsilleen parasta.
Tix sen jo sanoi, mutta... Älkää yrittäkö kasvattaa heistä millaisia haluatte vaan millaisia he haluavat. Jos he haluavat virkata sukkaa ja hoitaa kotia niin antakaa. Jos haluavat koota valtamerilaivan pienoismalleja niin sama juttu.
Ei tämä nyt mikään paha "rant" sinua kohtaan ole, en usko sinun sortuvan näihin huonosti elämässään menestyvien vanhempien elämiseen lastensa kautta. Mutta silti.
Yritän vielä vääntää rautalangasta mikä mättää:
Opettaja kertoi radiossa, että normaalilla sekaluokalla, jos on musiikkitunti, ja saa kokeilla rumpuja, niin pojat ovat rumpuja paukuttamassa ja tytöt katsovat vierestä.
Jos on erikseen tyttö- ja poikaluokat niin tytötkin paukuttavat rumpuja innoissaan.
Nykyinen tyttöjen kasvatus (en missään tapauksessa koulua syytä, vaan koko kulttuuria) on sellainen, että nekin tytöt, jotka haluaisivat ja osaisivat paukuttaa rumpuja, jäävät sivusta seuraamaan, kun pojat paukuttavat.
Eli kulttuurin pitäisi olla sellainen, että ei ole väliä oletko tyttö vai poika, jos haluat paukuttaa rumpuja niin paukutat.