Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sipsi
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Uusi omistaja tekisi nannaa. Hienosti remontoitu ja kaikkee.
No voidaanhan tietty raportoida meidän lempihindulle asioitten nykytilasta! :wink:
Se on vielä jotenki niin suomalainenkin, vaikka oikeasti ei ookaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lolita kirjoitti:En tiedä minkäkaltainen olen
Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.
Lolita kirjoitti:Siitä huolimatta mä olen epälooginen idealisti, haluan uskoa hyvää ihmisistä ja pysyn mielipiteessäni vapaamman sisäänpääsyn puolesta.
Niin olin minäkin - ennen kuin aloitin työt ravintola-alalla.

Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.

Miksi muuten rasismia pidetään aina yksinomaan pahana ja kavahdettavana asiana? Eikö siinä ole muka mitään hyvää? (retorinen kysymys)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Uusi omistaja tekisi nannaa. Hienosti remontoitu ja kaikkee.
No voidaanhan tietty raportoida meidän lempihindulle asioitten nykytilasta! :wink:
Se on vielä jotenki niin suomalainenkin, vaikka oikeasti ei ookaan.
No sillehän mä sitä kauppasin kun meni vanhan omistajan aikana myyntiin ;) Kun sattu olee ex-omistajan bisneskumppani niin kiinnosti. Mistähän syystä ei ostannu ;)

Aijai kun sais vanhat ajat takasin. Biljardikekkerit ja futismatsit ja kaikki :]
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.
Tästä saa lisämaku kun asuu pari vuotta monikulttuurisessa isossa kerrostalossa. Mielenkiintoinen soppa kun yhdistää suomalaiset, venäläiset, irakilaiset, somalit ja vietnamilaiset. Arvatkaa huvikseen ketkä näistä itseasiassa konflikteistä päätellen olivat eniten rasisteja? Mun mieliksi ;)
Rouva Pupu

Sheetlord kirjoitti: Miksi muuten rasismia pidetään aina yksinomaan pahana ja kavahdettavana asiana? Eikö siinä ole muka mitään hyvää? (retorinen kysymys)
Viittaatko tällä nyt siihen mun "positiivinen rasismi"- heittoon? :D
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sheetlord kirjoitti:Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.
Oikein meni, karkotuksia, käännytyksiä ja muuta maasta poistoa. Kaivelen myös rikollisia ulkomaalaisia rekistereistä ja vien pomolle, jotta otettaisiin maastapoisto harkintaan.

Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.
Sieltä baaritiskin takaa ja toisaalta ruokaa tarjoillen minäkin olen työurani aloittanut ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.
Oikein meni, karkotuksia, käännytyksiä ja muuta maasta poistoa. Kaivelen myös rikollisia ulkomaalaisia rekistereistä ja vien pomolle, jotta otettaisiin maastapoisto harkintaan.

Sieltä baaritiskin takaa ja toisaalta ruokaa tarjoillen minäkin olen työurani aloittanut ;)
Onneksi olen ollut ravintolassa vain sillä maksullisella puolella..
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Tästä saa lisämaku kun asuu pari vuotta monikulttuurisessa isossa kerrostalossa
Taita olla näitä monikylderellisiä kerrostaloja monta sortti, kun meidän talos ei ikinä ollu vaikeuksia, vaikka porukkaa on ainakin Venäjältä ja arabimaista. Rasittavimmat naapurit ovat olleet suomalaisia. Toisaalta tällä asuntoalueella ei hirveästi ns. sosiaalitapauksia ole muutenkaan...

Arvaan, että venäläiset ovat rasistisimpia.
Rouva Pupu

Sheetlord kirjoitti: Arvaan, että venäläiset ovat rasistisimpia.
Asiaan voi vaikuttaa, että kyseiset talot olivat opiskelijataloja. Nuorena jaksaa painaa. Arvasit väärin, kunnia menee vietnamilaisille.

Edit: Ei ole meidänkään talossa mitään ongelmia tällä hetkellä. Taitaa asua pari jenkki joujouta, mustalaisia ja pari venäläistä. Ikää tosin kaikilla hiukan enemmän.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nalle järjestää juhlat.

Ihailen tuota miestä. Oikeesti.
Kaveri osaa hommansa.
Osaa, ja vieläpä useammallakin rintamalla. Äitini on aina ihmetellyt Nallen juhlissa käytyään, miten hurmaava ja huumorintajuinen mies hän on, ja miten lehdistö onnistuukin antamaan hänestä niin vastenmielisen kuvan. Ja äitini ei ainakaan ole ollut minkään bisnesälyn lumoissa, sillä sen päälle äiti ei itse ymmärrä ollenkaan (on naimisissa isänikin kanssa aivan muista syistä...).

Pitikin ihan tätä ketjua varten kysyä isältä, että mitä kautta hän tuntee Nallen. Olen nimittäin ollut siinä luulossa, että ovat vanhoja opiskelukavereita, mutta kuulemma Nalle onkin sen verran nuorempi, että isäni on ollut Hankenissa aikoinaan hänen opettajansa. Ihmetteli vähän kun minua alkoi naurattaa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Pitikin ihan tätä ketjua varten kysyä isältä, että mitä kautta hän tuntee Nallen..
Mielenkiintoista, kuinka "kuuden ketju" tosiaan tuntuu toimivan. Nyt minutkin siis voi linkittää vaikka Ruotsin kuninkaaseen, eikä siihen edes tarvittu kuin neljä linkkiä! :D
:P
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kameliasiaa:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1424379

Pankaa merkille erityisesti teon motiivi.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Rouva Pupu

Niba
Kitisijä

Tämä pitkään odotettu tapahtuma toteutui vihdoin!

Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1209279

Jutun lopussa ehdotetaan, että valtio purkaisi kesannointivelvotteita.

Maataloudestako tulevaisuuden nousuala?
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Raskaudenkeskeytys ei vaaranna tulevia raskauksia

http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=8875

No vihdoin tästäkin faktaa! Voi jokainen sormella heristelijä, pelottelija ja tuomitsija ryömiä kiven koloon tästä lähtien.
PerttiMakimaa

Storia kirjoitti:Raskaudenkeskeytys ei vaaranna tulevia raskauksia

No vihdoin tästäkin faktaa! Voi jokainen sormella heristelijä, pelottelija ja tuomitsija ryömiä kiven koloon tästä lähtien.
Luitko uutisen?

Eli lääketieteellinen raskauden keskeytys ei uutisen mukaan ole vaarallisempaa kuin kirurginen raskauden keskeytys. Tätä tutkittiin.
Storia

PerttiMakimaa kirjoitti: Luitko uutisen?

Eli lääketieteellinen raskauden keskeytys ei uutisen mukaan ole vaarallisempaa kuin kirurginen raskauden keskeytys. Tätä tutkittiin.
Luin, mutta eipäs nyt takerruta pikku seikkoihin siellä takana! :D
Niba
Kitisijä

PerttiMakimaa kirjoitti:
Storia kirjoitti:Raskaudenkeskeytys ei vaaranna tulevia raskauksia

Luitko uutisen?

Aivan tätä mieltä, sillä keisarinleikkauksethan estävät loppujen lopuksi raskaaksitulemisen. Että ei muuta kun tytöt raskaudenkeskeytyksiin! Unohtakaa, kortsut, vaahdot ja pillerinlillerit! Kemiallinen keskeytys on yhtä hyvä kuin kirurginen keskeytys..
Toisaalta mitähän kirurgiaa se on jos ei mennä edes itseruumiinaitioon sisälle jne. Muuta lääkäri mädätköön, Dave!

Viimeisimpiä uutisia!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200708206483946_vi.shtml
Toivottavasti Ellen on edes hyvä sängyssä? Vaikka eppäilen, liian kaanis?
Toisaalta vetää blondien arvostusta jyrkästi ylämäkeen..
Viimeksi muokannut Niba, 21.08.2007 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1425019

Artikkeli tyyliin "mitähän tuo norsu ajattelee minusta?".

Tulee mieleen se, kun Conan kävi Suomessa ja kaivettiin jälkikäteen esiin joku Conania normaalisti vihaava pikkulehden arvostelija, joka piti jaksosta. Silloinhan arvostelija kirjoitti mm. "en yleensä pidä Conanin tyylistä, mutta suomijakson huumori oli klassista..."
Storia

PerttiMakimaa kirjoitti: Artikkeli tyyliin "mitähän tuo norsu ajattelee minusta?".
Totta. Huvittavinta jutussa on kuitenkin se, että AMEN pyörtyi hapenpuutteeseen lavan takana...On rankkaa olla hirviö!

Oli kai tuo nyt arvattavissa, että jenkeissä tulee kylmää vettä Lordin niskaan. Musa kun on auttamattomasti vaan paskaa ja vitsikin on jo vanha.
Niba
Kitisijä

Storia kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Artikkeli tyyliin "mitähän tuo norsu ajattelee minusta?".
Totta. Huvittavinta jutussa on kuitenkin se, että AMEN pyörtyi hapenpuutteeseen lavan takana...On rankkaa olla hirviö!

Oli kai tuo nyt arvattavissa, että jenkeissä tulee kylmää vettä Lordin niskaan. Musa kun on auttamattomasti vaan paskaa ja vitsikin on jo vanha.
Täähän suorastaan osoittaa että Lordi on siirtynyt suur-yhtyeitten joukkoon?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1424646
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei välttämättä kannata käydä iholle...
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=113166