No voidaanhan tietty raportoida meidän lempihindulle asioitten nykytilasta!ninnithequeen kirjoitti: Uusi omistaja tekisi nannaa. Hienosti remontoitu ja kaikkee.

Se on vielä jotenki niin suomalainenkin, vaikka oikeasti ei ookaan.
No voidaanhan tietty raportoida meidän lempihindulle asioitten nykytilasta!ninnithequeen kirjoitti: Uusi omistaja tekisi nannaa. Hienosti remontoitu ja kaikkee.
Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.Lolita kirjoitti:En tiedä minkäkaltainen olen
Niin olin minäkin - ennen kuin aloitin työt ravintola-alalla.Lolita kirjoitti:Siitä huolimatta mä olen epälooginen idealisti, haluan uskoa hyvää ihmisistä ja pysyn mielipiteessäni vapaamman sisäänpääsyn puolesta.
No sillehän mä sitä kauppasin kun meni vanhan omistajan aikana myyntiinsipsi kirjoitti:No voidaanhan tietty raportoida meidän lempihindulle asioitten nykytilasta!ninnithequeen kirjoitti: Uusi omistaja tekisi nannaa. Hienosti remontoitu ja kaikkee.![]()
Se on vielä jotenki niin suomalainenkin, vaikka oikeasti ei ookaan.
Tästä saa lisämaku kun asuu pari vuotta monikulttuurisessa isossa kerrostalossa. Mielenkiintoinen soppa kun yhdistää suomalaiset, venäläiset, irakilaiset, somalit ja vietnamilaiset. Arvatkaa huvikseen ketkä näistä itseasiassa konflikteistä päätellen olivat eniten rasisteja? Mun mieliksiSheetlord kirjoitti: Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.
Viittaatko tällä nyt siihen mun "positiivinen rasismi"- heittoon?Sheetlord kirjoitti: Miksi muuten rasismia pidetään aina yksinomaan pahana ja kavahdettavana asiana? Eikö siinä ole muka mitään hyvää? (retorinen kysymys)
Oikein meni, karkotuksia, käännytyksiä ja muuta maasta poistoa. Kaivelen myös rikollisia ulkomaalaisia rekistereistä ja vien pomolle, jotta otettaisiin maastapoisto harkintaan.Sheetlord kirjoitti:Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.
Sieltä baaritiskin takaa ja toisaalta ruokaa tarjoillen minäkin olen työurani aloittanutNiin olin minäkin - ennen kuin aloitin työt ravintola-alalla.
Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.
Onneksi olen ollut ravintolassa vain sillä maksullisella puolella..Lolita kirjoitti:Oikein meni, karkotuksia, käännytyksiä ja muuta maasta poistoa. Kaivelen myös rikollisia ulkomaalaisia rekistereistä ja vien pomolle, jotta otettaisiin maastapoisto harkintaan.Sheetlord kirjoitti:Tulkitsin postauksesi niin, että joutuisit työssäsi asioimaan maahanmuuttajien kanssa. Tulkintani voi olla vääräkin.
Sieltä baaritiskin takaa ja toisaalta ruokaa tarjoillen minäkin olen työurani aloittanutNiin olin minäkin - ennen kuin aloitin työt ravintola-alalla.
Rasismista puhuttaessa kannattaisi kuitenkin muistaa, että sitä esiintyy kaikkien rotujen parissa, ei ainoastaan kaukaasialaiset -> kaikki muut.
Taita olla näitä monikylderellisiä kerrostaloja monta sortti, kun meidän talos ei ikinä ollu vaikeuksia, vaikka porukkaa on ainakin Venäjältä ja arabimaista. Rasittavimmat naapurit ovat olleet suomalaisia. Toisaalta tällä asuntoalueella ei hirveästi ns. sosiaalitapauksia ole muutenkaan...Rouva Pupu kirjoitti:Tästä saa lisämaku kun asuu pari vuotta monikulttuurisessa isossa kerrostalossa
Asiaan voi vaikuttaa, että kyseiset talot olivat opiskelijataloja. Nuorena jaksaa painaa. Arvasit väärin, kunnia menee vietnamilaisille.Sheetlord kirjoitti: Arvaan, että venäläiset ovat rasistisimpia.
Osaa, ja vieläpä useammallakin rintamalla. Äitini on aina ihmetellyt Nallen juhlissa käytyään, miten hurmaava ja huumorintajuinen mies hän on, ja miten lehdistö onnistuukin antamaan hänestä niin vastenmielisen kuvan. Ja äitini ei ainakaan ole ollut minkään bisnesälyn lumoissa, sillä sen päälle äiti ei itse ymmärrä ollenkaan (on naimisissa isänikin kanssa aivan muista syistä...).huima kirjoitti:Kaveri osaa hommansa.
Suvinen kirjoitti:Mielenkiintoista, kuinka "kuuden ketju" tosiaan tuntuu toimivan. Nyt minutkin siis voi linkittää vaikka Ruotsin kuninkaaseen, eikä siihen edes tarvittu kuin neljä linkkiä!prosessi kirjoitti: Pitikin ihan tätä ketjua varten kysyä isältä, että mitä kautta hän tuntee Nallen..
Luitko uutisen?Storia kirjoitti:Raskaudenkeskeytys ei vaaranna tulevia raskauksia
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=8875
No vihdoin tästäkin faktaa! Voi jokainen sormella heristelijä, pelottelija ja tuomitsija ryömiä kiven koloon tästä lähtien.
Luin, mutta eipäs nyt takerruta pikku seikkoihin siellä takana!PerttiMakimaa kirjoitti: Luitko uutisen?
Eli lääketieteellinen raskauden keskeytys ei uutisen mukaan ole vaarallisempaa kuin kirurginen raskauden keskeytys. Tätä tutkittiin.
Aivan tätä mieltä, sillä keisarinleikkauksethan estävät loppujen lopuksi raskaaksitulemisen. Että ei muuta kun tytöt raskaudenkeskeytyksiin! Unohtakaa, kortsut, vaahdot ja pillerinlillerit! Kemiallinen keskeytys on yhtä hyvä kuin kirurginen keskeytys..PerttiMakimaa kirjoitti:Luitko uutisen?Storia kirjoitti:Raskaudenkeskeytys ei vaaranna tulevia raskauksia
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=8875
No vihdoin tästäkin faktaa! Voi jokainen sormella heristelijä, pelottelija ja tuomitsija ryömiä kiven koloon tästä lähtien.
Eli lääketieteellinen raskauden keskeytys ei uutisen mukaan ole vaarallisempaa kuin kirurginen raskauden keskeytys. Tätä tutkittiin.
Totta. Huvittavinta jutussa on kuitenkin se, että AMEN pyörtyi hapenpuutteeseen lavan takana...On rankkaa olla hirviö!PerttiMakimaa kirjoitti: Artikkeli tyyliin "mitähän tuo norsu ajattelee minusta?".
Täähän suorastaan osoittaa että Lordi on siirtynyt suur-yhtyeitten joukkoon?Storia kirjoitti:Totta. Huvittavinta jutussa on kuitenkin se, että AMEN pyörtyi hapenpuutteeseen lavan takana...On rankkaa olla hirviö!PerttiMakimaa kirjoitti: Artikkeli tyyliin "mitähän tuo norsu ajattelee minusta?".
Oli kai tuo nyt arvattavissa, että jenkeissä tulee kylmää vettä Lordin niskaan. Musa kun on auttamattomasti vaan paskaa ja vitsikin on jo vanha.