Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Somerset kirjoitti:Erittäin hieno...
Kohta se kausikin käynnistyy ja Metro Auton lehtoparvi kutsuu. C pystynee haastamaan SSV:n hyökkäysosastollaan, mutta nähtäväksi jää riittääkö se taaskaan.

Täytyy katsoa työvuorot, josko pääsis Energialle väijyyn lopputurnauksen.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jeah tänään se alkaa! :h:

Uudistuksista parhaita tällaisten mahakkaiden hallille kykenemättömien mielestä:
http://www.hifkradio.fi/

Tosin tänään kykenen hallille. Pikkuprinsessa lähtee mukaan, halus tarhaankin hienossa ifk-paidassaan. Saas nähä millaset tappelut siellä käydäänkään kun 3-vuotiaat espoolaispojat hakee kontaktia. 8)
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti: Kohta se kausikin käynnistyy ja Metro Auton lehtoparvi kutsuu. C pystynee haastamaan SSV:n hyökkäysosastollaan, mutta nähtäväksi jää riittääkö se taaskaan.
Onhan se tietenkin niin, että nämä kaksi suurta ovat jälleen kerran entistä suurempia ja kaiketi tappelevat keskenään kumpi on kukkulan kuningas. Sen verran haluaisin kuitenkin sekoittaa soppaa, että nostaisin kaksi kandidaattia kisaan mukaan. Pitkässä juoksussa, eli runkosarjassa, SSV ja Classic toki korjaavat potin, mutta kun pelataan pudotuspelisarjoja voi yllätyksiäkin tapahtua. Sekä Josba, että Erä ovat myös vahvistuneet tälle kaudelle. Josba sai maajoukkue miehiä riveihinsä, kun taas Erä vahvisti itseään, kuten trendi heillä on ollut, tulevaisuuden tykeillä. Itse odotan Erältä kovaa panosta ensi kaudelta. Entiset tulevaisuuden lupaukset lunastivat jo lupauksia viime kauden pronssilla ja nyt he ovat taas vuotta kokeneempia. Yhden vähälle huomiolle jääneen, mutta minun mielestäni kovan luokan vahvistuksen nostaisin esiin. Erä kaappasi riveihinsä Viron maajoukkueen ykköstykin Rein Kiven. Erittäin hyvän mailatekniikan ja kovan laukauksen omaava kaveri joka on fyysisiltä ominaisuuksiltaan melkoinen jyrä. Paukutteli iloiset lukemat taululle viime kaudella I-divarissa. Jos pää kestää liigan menoa, niin voi olla että Reiska on ensi kauden vuoden tulokas.

Mulla ainakin on kutina, että on tulossa mielenkiintoinen kausi. Ja kärjen osalta tasaisempi kuin viime vuonna.
Pyry-Matias

William Somerset kirjoitti:Mulla ainakin on kutina, että on tulossa mielenkiintoinen kausi. Ja kärjen osalta tasaisempi kuin viime vuonna.
Olen itse tutustunut vasta tamperelaisten kokoonpanoihin. G:n nimetön nippu tuskin taistelee kuin pleijaripaikasta. Mutta veljelle juuri eilen hehkutin, että Johansson EI MAHDU ykköskenttään, jossa ovat Nyhve ja Karppanen. Kiskis. Keskellähän häärii Widgren, jota pidän erittäin taitavana ja älykkäänä syöttökoneena. Ei paha troikka 8) ...tietysti ketjukoostumukset voivat vielä muuttua paljonkin, ja Bassohan muuttaa niitä pelin sisälläkin usein.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

En ole varmasti ikinä ennen jännittänyt illan jääkiekko-ottelua näin paljon.

Enkä edes katso sitä, eikä ottelun tuloksellakaan ole mitään merkitystä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Muksu laattas mun lempimatolle just kun Ifk teki ekan maalin. Onneks jäätiin kotiin, vaikka onhan ton maton siivoominen ehkä veemäisempää ku pahottelut hallilla edessä istuvalle ja ryöpsähdyksen alle joutuneelle...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Portugali-Serbia meni just niinkun pitikin. Mahtavaa. Eilen meinasi jopa tasuri hieman vituttaa, mutta hienon pelin pelasvat. Ei voi valittaa. Toivo vielä elää.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Portugali-Serbia meni just niinkun pitikin. Mahtavaa. Eilen meinasi jopa tasuri hieman vituttaa, mutta hienon pelin pelasvat. Ei voi valittaa. Toivo vielä elää.
Ei se kyllä kauheasti elä. Käytännössä Portugali pitäis voittaa kotonaan, ja siihen ihmeeseen en usko ellei Portugali konttaa noissa aiemmissa peleissään niin, että menettää jatkomahdollisuutensa. Ja en usko siihenkään, vaikka vieraissa käyvätkin azemuzerbazirazinazziassa. Teoriassa on mahdollista, että jatkajat ratkevat viimeisissä peleissä. Käytännössä sekä Serbia että Portugali tykittävät Suomen ohi helpoilla matseillaan ja homma on paketissa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Portugali-Serbia meni just niinkun pitikin. Mahtavaa. Eilen meinasi jopa tasuri hieman vituttaa, mutta hienon pelin pelasvat. Ei voi valittaa. Toivo vielä elää.
Ei se kyllä kauheasti elä.
Siinäpä taas tätä ihailtavaa suomalaista voittaja-asennetta!

Portugali luultavimmin vielä lohkon vie, mutta ei kai se mitenkään mahdoton ajatus ole, että Puola jäisi esim. neljään pisteeseen viimeisestä kolmesta pelistä. Ja vaikka Serbia saisi jopa kahdeksankin pistettä neljästä pelistä, jäisi se Suomen taakse, kunhan voitettaisi kaksi seuraavaa peliä ja hävittäiskin viimeinen peli Portugalille. Tai mistä sitä tietää, vaikka Portugali kompuroi vielä lisää paineen alla.
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen itse tutustunut vasta tamperelaisten kokoonpanoihin.
Tajusin vasta, että kesäisen muuton jäljiltä asun kivenheiton päässä öljymiesten kotiluolasta. Tässähän käy siis niin, että mitä ilmeisimmin sitä ajautuu hallille ennemmin tai myöhemmin ihmettelemään reikäpallopelin saloja. Paperilla öljymiesten tilanne ei näytä kovin hyvältä. Jaakko Hintikka, Tero Tiitu, Sami Kuronen… Isoja miinuksia kokoonpanoon mille tahansa joukkueelle. Ja kun korvaajat on käytännössä otettu pelkästään omista b-junnuista, niin taidetaan öljylähteillä rakentaa tulevaisuutta enemmän kuin tätä kautta. Jää nähtäväksi ja minähän menen näkemään.

Juu ja potkupallopelin suhteen olen Tixin linjoilla toivoen silti että olen väärässä.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

JIHUUUU! HIFK VOITTI! HIFK VOITTI

Hifk voitti HIFK voitti. Jokerit hävis. Olin paikalla Hifk voitti. HIFK voitti.

Himppapimppa heijaa!

KUKAAN, siis EI KUKAAN saa kysyä mikä on Hifk!!

SA
Suomen Arskalaisin

Peeäs: Hiukan liikahti helppoheikin suuntaan tää asiallisuus postauksessa, mutta en todellakaan ole Helppoheikki vaan Helppoarska! :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Siinäpä taas tätä ihailtavaa suomalaista voittaja-asennetta!
Toiset osaa, toiset ei. Lentismiehet ylisuorittaa ja vetää hurmoksessa, toiset laukoo tolppiin ja ohi ja selittelee. Ei se siitä mihkään muutu. Jalkapalli on armoton peli ja Suomen pelit on enää kosmetiikkaa. Unelmat varmaan elää joo mutta realiteetit ei.
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tix kirjoitti: Lentismiehet ylisuorittaa ja vetää hurmoksessa
Tätä on ollut aivan uskomatonta seurata, mitä tiukempi paikka sitä paremmin äijät pelaavat. Joukkue on todella taisteleva ja päättäväinen, millaista asennetta soisi myös muille suomalaisurheilijoille. Ei ala käsi täristä ja rohkeita suorituksia uskalletaan tehdä oli tilanne miten tiukka tahansa. Ehdottomasti yksi kovimpia suomalaisia urheilusuorituksia tänä vuonna jo tässä vaiheessa ja kisat ovat vielä kesken. Mitalinkiiltoa silmissä.
Geetzu

Stadinarska kirjoitti::wink:
Ois voinu kuulema olla selvemmätkin voittolukemat. Jeah!
Pyry-Matias

Ei haittaa vaikkei lentismaajoukkueella ole yhtään tissiä.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu

Vihtahousu kirjoitti:Kari Jalonen: "Sä et uskalla tapella!"
Tulinpas hyvälle tuulelle, isojen poikien adret ja rakkaus lajiin on niin kaunista. :]
Pyry-Matias

Spagetit piiloon ja Bordöön kaatoon. Uskooko kukaan TamU:n voittoon? - Ei se mitään, en minäkään 8)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tutise Tampere. Hunaja valuu pitkin reisiä jo.

Ja jos vaikka vahingossa käy niin, että Tappara voittaa, se olkoon syntymäpäivälahja rakkaalle Nuutille sinne Espooseen, tärisemässä RadioSuomen ja teksti-tv:n varassa. Kuin myös itä-Helsingissä tärisee radiot ja telkkarit kohta.
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Nip »

Suvinen kirjoitti: Tää on oikeesti eka kerta kun näen armasta kotijoukkuettani tituleerattavan "mestarisuosikiksi".
En mä ainakaan löytäny sellasta kohtaa, että sitä tituleerattaisiin yhtikäs miksikään.. :?:
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Nip kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tää on oikeesti eka kerta kun näen armasta kotijoukkuettani tituleerattavan "mestarisuosikiksi".
En mä ainakaan löytäny sellasta kohtaa, että sitä tituleerattaisiin yhtikäs miksikään.. :?:
Joo, eiköhän se "toinen suuri mestarisuosikki" viitanne jokereihin. Valitettavasti.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Nip kirjoitti:
Joo, eiköhän se "toinen suuri mestarisuosikki" viitanne jokereihin. Valitettavasti.
No eikös Hiiru ole katsonut viime tapahtumia. Jokerit laittanut omaisuuksia johonkin maalivahtiin kun olisi voinut järkevämpään laittaa. Maalivahdilla nyt on aina liikaa onnea mukana. On yksi kamala klisee, että maalivahti olisi tärkein! Jokeritkin on kokeillut kymmeniä huippumokkeja ja kaikki epäonnistunut! Sen pitäisi kertoa jotakin, mutta ei vaan kerro!

Ne tarvitsee hyvän pelaajan!

HIFK jyrää ja hyvä niin!

Tiksikiksiterveisin

Niksi Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Joo, eiköhän se "toinen suuri mestarisuosikki" viitanne jokereihin. Valitettavasti.
Tällä kertaa kyllä soisi kannun paljon mielummin jokereille kuin kärpille. Oululaiset on mannaa jo tarpeeksi saaneet.
No, eiköhän karalahti pidä siitä huolen, että kärppien joukkuehenki on totaalisen hukassa.
Geetzu

JYP on kyllä ihan huimassa vireessä, sehän on pian siellä neljän poppoossa vielä joulunakin ja meitsi joutuu hoitaa kodin tiskit taas 2kk!!!1 Pitääkin aina lyödä näit vetoja miehen kans, vielä just aina tällasia tyhmiä mihin en niin ku perehdy yhtään. Toinen tulee silleen yhtäkkii puskista ja tokasee "kuulepas mimmi, et muuten usko et Jyp klaaraa neljän kärjes vuoden loppuun" - "haha!" ja sit vaan tulee jostain kädenpuristukset ja silleen.

Muistan perehtyy viikosta vartin muuhun ku IFK:hon ja heti tajuun mokani. Mua hyväkskäytetään.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti:Mua hyväkskäytetään.
Ei tullut missään vaiheessa mieleen että tuommoiseen vetoon vois olla "koira haudattuna". Jyppihän on laittanut tuulemaan siirtomarkkinoilla ja heidän harkkamatseissakin oli vähintään saman verran yleisöä kuin sm-liiga matseissa. Saas nyt nähä onko muka oikeesti 4:n joukossa sit keväällä, ohan tuolla lukko, ifk, käprät, jokerit sekä bluus ainakin haluamassa kärkisakkiin.