Pyry-Matias kirjoitti:
Kohta se kausikin käynnistyy ja Metro Auton lehtoparvi kutsuu. C pystynee haastamaan SSV:n hyökkäysosastollaan, mutta nähtäväksi jää riittääkö se taaskaan.
Onhan se tietenkin niin, että nämä kaksi suurta ovat jälleen kerran entistä suurempia ja kaiketi tappelevat keskenään kumpi on kukkulan kuningas. Sen verran haluaisin kuitenkin sekoittaa soppaa, että nostaisin kaksi kandidaattia kisaan mukaan. Pitkässä juoksussa, eli runkosarjassa, SSV ja Classic toki korjaavat potin, mutta kun pelataan pudotuspelisarjoja voi yllätyksiäkin tapahtua. Sekä Josba, että Erä ovat myös vahvistuneet tälle kaudelle. Josba sai maajoukkue miehiä riveihinsä, kun taas Erä vahvisti itseään, kuten trendi heillä on ollut, tulevaisuuden tykeillä. Itse odotan Erältä kovaa panosta ensi kaudelta. Entiset tulevaisuuden lupaukset lunastivat jo lupauksia viime kauden pronssilla ja nyt he ovat taas vuotta kokeneempia. Yhden vähälle huomiolle jääneen, mutta minun mielestäni kovan luokan vahvistuksen nostaisin esiin. Erä kaappasi riveihinsä Viron maajoukkueen ykköstykin Rein Kiven. Erittäin hyvän mailatekniikan ja kovan laukauksen omaava kaveri joka on fyysisiltä ominaisuuksiltaan melkoinen jyrä. Paukutteli iloiset lukemat taululle viime kaudella I-divarissa. Jos pää kestää liigan menoa, niin voi olla että Reiska on ensi kauden vuoden tulokas.
Mulla ainakin on kutina, että on tulossa mielenkiintoinen kausi. Ja kärjen osalta tasaisempi kuin viime vuonna.