masa kirjoitti:Minkälaissa porukoissa sä mahdat oikein pyöriä, kun jatkuvasti joku sun kamuista on kadonnut, hakattu kuoliaaksi tai pamputettu putkassa?Haemaeraemies kirjoitti:
- Kaatui portaissa toistuvasti ( annettiin selityksenä murtuneeseen niskaan)
- juoksi karkuun ja kompastui lasinsiruihin toistuvasti.
- löi päätänsä seinään itse.
muun muassa noita perusteluja ollaan kuultu kun on yritetty nostaa juttua putka/poliisi väkivallasta.
Kannattaisiko vaihtaa kamujengiä tai harrastusta, ennen kuin osuu omalle kohdalle?
Kiitos huolenpidosta, mutta olen jo iso poika ja osaan valita seurani itse.
Heilun rehellisten ja lojaalien ihmisten kanssa joihin voin luottaa tarvittaessa, kiitos vaan kysymästä. Syy miksi kohdalleni on sattunut paljon moisia tapauksia, on lienee se että suhteellisen sosiaalisena ihmisenä tunnen aikamoisen lauman sakkia, kaikista yhteiskunta luokista ja ammateista, niin joukkoon mahtuu vaik minkmoista vipeltäjää. Plus asuin mestoilla missä virkavalta teki enemän rikoksia kuin rikolliset.
Mutta ihan selvityksenä voin kertoa että:
- kuoliaaksi hakattu kaveri oli ihan perusjantteri, eikä hän tehnyt mitään saadakseen turpaansa. Ainoa ihminen joka oli sanallisessa väittelyssä oli hänen tyttöystävä. Miten tämä oli kaverini vika?
- Kadonneen kaverin matkaa satama-altaaseen ei saatu selvitettyä. Kummaksi asian tekee että mies katosi n 100m kotioveltaa, soitettuaan tyttöystävälle että tulee avaaman oven. Mies ei ollut sekaantunut mihinkään ns hämärähommiin,ei ees pilveä polttanut..
- Putka-keisseissä on ollut kyseessä ihan laidasta laitaan tapauksia, mutta sillä ei ole väliä, koska putkassa / poliisin huostassa ei pitäisi joutua väkivallan uhriksi. Olit sitten maanviljeliä tai narkkari, niin väkivalta poliisiasemalla ei käy päinsä.