Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja...
Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja niin kannattaa jättää nussimatta.
Kas kun ei alkaa homoksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti:Kas kun ei alkaa homoksi.
Jotkun on niin perseestä, että ovat voineet siinnetäkkin sitä kautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Minusta parisuhteen päättymisen puiminen palstalla on perseestä. Osapuolilla on varmasti tarpeeksi murheita ilman sitäkin. Pyykit pitää pestä kotona eikä torilla, tulee vaan kuraa lakanoihin.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja...
Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja niin kannattaa jättää nussimatta.
Kas kun ei alkaa homoksi.
Se kannattaa aina. Double income, no kids.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:
Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.

Juttelin taannoin seksuaalisesti passiivisen yh-naisen kanssa joka tuli raskaaksi kokeiltuaan mielenkiinnosta kerran elämässään yhden yön suhdetta. Kumi meni rikki, ja raskaus jatkui katumuspilleristä huolimatta. Aborttia hän ei enää halunnut ottaa, ja tuntuu nykyisin olevan tyytyväinen päätökseensä ja tyttäreensä. Mies myös kantoi vastuunsa, maksaa elatusmaksuja ja tapaa tytärtään säännöllisesti.

Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
Googlebot

NuoriDaavid kirjoitti:
DICKs? Eiku DINKs?
Viimeksi muokannut Googlebot, 23.10.2007 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
Voi.
Googlebot

Rouva Pupu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
Voi.
Keksikää sitten parempi pilleri saatana. Syanidi?
NuoriDaavid

Googlebot kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
DICKs? Eiku DINKs?
http://en.wikipedia.org/wiki/DINKY
Googlebot

Googlebot kirjoitti:Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.
Jostain syystä unohdin vasektomian yhtenä vaihtoehtona. Sitten voi taas rauhassa peuhata vauvakuumeisten 2- ja 3-kymppisten kanssa, ainakin jos kantti kestää olla kertomatta heille omaehtoisesta lisääntymiskyvyttömyydestään.
NuoriDaavid

Rouva Pupu kirjoitti:
Voi.
Hämmästyttävän huono teho: Yleisesesti käytetyllä Neo-Primovlarilla Raskaus alkaa 3.2 %:lla :shock: Don't try this at home!
NuoriDaavid

Googlebot kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.
Jostain syystä unohdin vasektomian yhtenä vaihtoehtona. Sitten voi taas rauhassa peuhata vauvakuumeisten 2- ja 3-kymppisten kanssa, ainakin jos kantti kestää olla kertomatta heille omaehtoisesta lisääntymiskyvyttömyydestään.
Suosin orgasmien feikkaamista.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Hämmästyttävän huono teho: Yleisesesti käytetyllä Neo-Primovlarilla Raskaus alkaa 3.2 %:lla :shock: Don't try this at home!
:shock: Olen 3 krt joutunut kyseisiin pillereihin turvautumaan kumpparin hajotessa.

ps.

enkä toki ole noita itse syönyt..
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti: :shock: Olen 3 krt joutunut kyseisiin pillereihin turvautumaan kumpparin hajotessa.
Velipojalla esikoinen tuli noiden jälkeen kun kumi hajos :roll:

Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Onkos tässä sama ikäraja kuin naisella?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei välttämättä ole kaikkein mukavin juttu tuokaan. Kuuleman mukaan sivuoireina saattaa tulla helvetilliset kivut.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:
Joo. Veli hakee itelleen 30 vee -lahjaksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Joo. Veli hakee itelleen 30 vee -lahjaksi.
Sairaita!
Sairaita!
Sairaita!
:P :P :P
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.

Jotenkin tunnen, että miehisyyteni kärsisi siitä, jos tietäisin, että en voi siittää lapsia.
Googlebot

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.

Jotenkin tunnen, että miehisyyteni kärsisi siitä, jos tietäisin, että en voi siittää lapsia.
Haluat vain jättää takaportin auki kaiken varalta. Enkä puhunut nyt perseestäsi!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.

Luulen, että jotkut voivat olla varmoja, varsinkin jos on jo 3 alla. Itse en uskalla ihan siksi, että saatan muuttaa mieleni kersojen suhteen vanhoilla päivillä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Itse en uskalla ihan siksi, että saatan muuttaa mieleni kersojen suhteen vanhoilla päivillä.
Siihen asti voi sitten pidättäytyä seksistä tai ainakin tarkistella kumppanin mielipiteen vahinko-asiaan muistaen, että mielipide saattaa toki tilanteen tullen muuttua... Onpas seksi muuten pelottava asia, en oo tullu miettineeks! 8)
Viimeksi muokannut Geetzu, 23.10.2007 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.
Eli huonospermainenkin mies on jotain muuta kuin mies mielessäsi? Apua. Hitto ei ees homoutta vaadita.
NuoriDaavid

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.
Eli huonospermainenkin mies on jotain muuta kuin mies mielessäsi? Apua. Hitto ei ees homoutta vaadita.
Puhun vain omasta puolestani. Kerron, mitä minä tunnen.